odtü tutuklamaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

  • 0
    musticemmm 7.7.2018 13:38
    normal
  • 0
    grkemgnay 7.7.2018 13:38
    neden tutuklanmışlar
  • 0
    sallamasyon 7.7.2018 13:39
    suçları kanıtlı ve delilliyse tutuklanmamaları için hiçbir sebep yok.
    0
    ghostrider 7.7.2018 13:55
    (pi: @sallamasyon)
  • 2
    emirtfan 7.7.2018 13:39
    ben rte den nefret ediyorum ama bu direkt şahsa hakaret.
    0
    systemfailed 7.7.2018 17:21
    o adamda bır cok ınsanın şahsına hakaret etmedimi ?
    0
    emirtfan 7.7.2018 17:23 ~ 17:24
    ben her türlü hakareti müstehak görüyorum rte ye da hani şimdi cumhurbaşkanı şeysi falan
  • 0
    gungor 7.7.2018 13:40
    artık düşünce özgürlüğü kalmamış
  • 1
    sipaydi 7.7.2018 13:41
    sabahtan beri 4-5 kez yazdım yazdım sildim. boşverin kendilerini ilah sanmaya devam etsinler.
  • 9
    nemkaldi 7.7.2018 13:44
    neresinden bakarsan bak, bu arsızlıktır terbiyesizliktir. bu adam istesek de istemesek de, bu ülkenin cumhurbaşkanıdır.
    bunu dikta ile değil seçimle kazanmış biridir. devlet büyüğüdür. bu şekilde yakıştırmaları ancak milli benliği kaybetmiş ve demokrasiye, cumhuriyet rejimine saygısı olmayan aşağılık kompleksli insanlar yapar. odtü' de okumak insanın akademik hayatını en üst düzeylere çıkarır bundan hiç şüphem yok. ancak akademik hayatını belli oluyor ki. öz saygısını kaybetmiş, popüler kültür safsatalarına canı gönülden destek verip, saygı kavramını yitirmiş insanlar da bulunduruyor bünyesinde... bu fikir özgürlüğü değildir.
    bu fikir özgürlüğü istiyoruz temalı ama sadece temalı bir görsel. tutuklanmış olmalarına sevindim.
    0
    elfhin 7.7.2018 14:24
    kesinlikle her harfine katılıyorum. bu özgürlük değil hakarettir. odtü de ya da akademik bir alanda iyi bir statüye sahip olmaları onlara hakaret etme hakkını vermez ki zaten bunun hak olduğunu da sanmıyorum.
    0
    systemfailed 7.7.2018 17:20 ~ 17:29
    atatürke hakaret edersin demokrasi yok
    sapık sapık din adamı altında açıklamalar yaparsın demokrasi yok
    ergenekon olur sonra bakarsın suçsuz bu adamlar salarsın demokrası yok
    4 tane bakanın yargılamması gerekir yargılanmaz demokrasi yok
    kadır mısırlı oglu dıye bır adam çıkar delı delı konusur demokrasi yok
    sırf şort giydi diye üniversitede hakkında işlem yapılan ögrencıler olur demokrasi yok
    lgs de zorunlu ımam hatıpler dayatılır demokrasi yok
    bınalı yıldırım 15 temmuz için proje der demokrasi yok
    feto için güzel sözler söyleyen bir çok bakan sadece kandırıldık der ceza almazlar demokrasi yok
    ama bırısıne hakaret edersın demokrasi var
    saglık bakanlıgını tarıkatlar ele geçirir demokrasi yok
    demokrasi kimsenin işine geldigi için uygulanmaz her zaman uygulanır yoksa sonuçları agır olur
    2
    nemkaldi 7.7.2018 18:10
    ithamla bir yere varılmaz. hepsine ben de katılıyorum yazdıklarının. ancak savunması bu şekilde mi olmalı? hakaret ve ithamla mı? bu şekilde mi düzelecek yani? 80 milyon insanın yaşadığı bir ülkenin cumhurbaşkanına hayvan yakıştırmaları yaparak mı düzelecek? bu kadın mı düzeltecek yani bu şekilde saçma sapan bir pankart ile?
    geçelim artık değiştirelim kendimizi. bir insanı istemiyorsan tek yapacağın oy vermemek ve saygı çerçevesinde eleştirmektir. bunun dışında yapılanlar arsızlıktır. amacından sapmış olmanın göstergesidir. onlar yapıyor biz de yapalımcılıkla en fazla 16 yıl iktidarı devirememiş olursun. onlar yapınca bir şey yok, biz yapınca mı sorun? diye soruyorsun ya... evet arkadaşım sorun. sonuç olarak onun yaptığının aynını yapmış oluyorsun. eyleme döküş biçimleri farklıdır.
    0
    systemfailed 7.7.2018 19:47 ~ 19:53
    sana saygı duyana saygı duyarsın bu kadar basit 16 yıl dıyorsun o öyle bır konukı buradan tartısırsak suç olur ruzgar eken fırtına biçer bu kadar basit demokrasi istiyorsan önce onu vereceksın .söyledıklerıne katılıyorum dıyorsun eee neye yaradı katılman sonucu etkıledımı etkılemedı bak hala söyledıklerım uzerıne herhangi bır demokrası saglanmadı ozaman bunlar duzelene kadar kımsenın kımseden saygı beklmesıne gerek yok diyorsunkı onlar gibi olmayalım adamlar ınsanlara baska bır yol bıraktımı bir sey yaparsan ya terörist ılan edılıyorsun yada fetocu böyle tepkını gösterıncede saygısız dıyorsun bana oy kullan oy kullandım ama daha secımler olmadan 4 gün önce aa haberın açıkladıgı rakamlar ıle seçim sonuçları rakamları arasında 200 .000 oy fark var sadece seçim adil olsaydı bu söyledıklerım dogruydu hem adamlar ne ısterse yapacak adalet sessiz kalacak hemde ıstemedıklerı bır sey yapılınca saygı duyulacak ne güzel ülke valla ..bakan bir saat alıyor 750.000 tl sorun yok ceza yok pankart acıyoruz saygı duy neresı burası afganıstanmı ..evet hayır oylamasında anayasay yada demokrasi uygulandımı ?? eee ne oldu hiç bir sey ya bu kadar saygısılzık yapılırken ınsanlar neden onlara saygı duymak zorundalarki
    0
    hedap 7.7.2018 18:00
    yazacaklarimin eksiği yok fazlası var bu cevapta.
    0
    ofsaytsizburak 8.7.2018 16:41
    hakareti cumhurbaşkanı da yapıyor yalnız. ince bir meclis konuşmasında şöyle demişti:"başbakanlara küfür edilmez ama başbakanlar da küfretmez."

    cehape tezektir,pisliktir diyor siyasi şahıslara adlarıyla sesleniyor,hukuk alanında müracaat yapmayıp chp'ye pkk ile işbirliğinde diyor partiyi her türlü aşağılıyor.
    sen birine,bir kuruma nasıl davranıyosan onlar da sana öyle davranır. kısacası ikisi de yanlıştır.
  • 0
    uylasi 7.7.2018 13:44
    örneği diktatorluklerde olan vukuatlar bunlar
  • 0
    mataramasuko 7.7.2018 13:45
    2,5 yıl cezası var sanırım.
    0
    systemfailed 7.7.2018 17:24
    bugün bır haynanı zıkıp ustune yaksan yada karını öldüreyise dovsen yada bır cinsel tacizde bulunsan bu cezayı almazsın
  • 3
    uylasi 7.7.2018 13:46
    görselleri şimdi gördüm düşünce özgürlüğünün baya bir ötesi gibi.
  • 1
    tofıta 7.7.2018 13:46
    hiçbir şey. çünkü bu ülkede düşünce özgürlüğü yok.
  • 0
    nuvit 7.7.2018 14:09
    üstlerine alındılar demekki
  • 4
    toruko 7.7.2018 14:11
    hiçbir sike derman olmayan, "gel beni al" denerek yapılmış bir hareket :)) muratlarına ermişler. ulan zaten o çizimdekilerin kim olduğu belli. bari "tayyipler alemi" yazısındaki "tayyipler" kısmının üzerini çizerek kendi kendini sansürle ki mesajın bir çarpıcılığı olsun.
  • 0
    serraydn58 7.7.2018 17:10
    cok yaratici ama bir o kadar gereksiz.
  • 1
    systemfailed 7.7.2018 17:16
    ülkede bu kadar yolsuzluk yapan ve elını kolunu sallayıp gezebılen ınsan varken pankart açtı dıye ınsanları tutuklamak ne demek saçmalık
  • 1
    littlegod 7.7.2018 17:23
    o karikatürü yapan kişiye açılan dava mahkeme tarafından düşürülmüştü ve karikatür suç belirtmez sene 2006 olmalı
    1
    systemfailed 7.7.2018 17:32
    bu memlekete ataturke edılen hakaretler kadar kımseye edılmedi allah askına kaç kişi ceza aldı ?? bir seyler yazardım ama suç olur neyse
    1
    littlegod 7.7.2018 21:33
    doğru söylüyorsun adalet sistemi sanırım bir şahsın kendi fikrine göre ilerlemek için var bu ülkede
    0
    edige 7.7.2018 18:17
    bi sik bilmeeen yorum yalma
    1
    atesch 7.7.2018 18:20
    sen de yazı yazma öğrenmeden yorum yazma asabi ergen
    0
    edige 7.7.2018 21:56
    ben sagda solda surterken sen kisa pantalonla geziyordun amk bebesi
    0
    littlegod 7.7.2018 21:32
    evet kardeşim ilk önce bu yorumunu kendine uygularsan sevinirim
    0
    edige 7.7.2018 21:52
    bana mi dedin bunu?
    0
    littlegod 7.7.2018 21:39
    bu arada davayı açan kişiyi tahmin edebiliyorsundur yani canım güzel kardeşim ilk önce türkçeyi öğrenmeni sonra da araştıran sorgulayan bir birey olmanı sana tavsiye ederim...
    0
    edige 7.7.2018 21:55
    hala salak salak konusuyorsun birde arastiran sorgulayan bir birey olmank tavsiye ederim demos amina kodumu mali 2006dan bu gune 12 senede sucun niteliği degisti amk kor cahili beyin lobunu sikiyim senin eskiden neye gore yargılanıyordu bilmiyorum ama artik tck 299a gore yargılanıyor ya senkn ben iligini kemigink sikiyim aptal
    0
    littlegod 7.7.2018 23:23
    bizde bunun aslında bir suç olmadığını düşünüyoruz amına koyduğumunun amip kafalısı beni küfür ettirdin şurada
    0
    edige 7.7.2018 23:32
    siktir çomar
  • 0
    atesch 7.7.2018 18:10
    daha önce girmiş, şimdi neden girmesin?
  • 0
    atesch 7.7.2018 18:13
    nesi hakaret ki bunun, karikatür işte. her siyasi karikatürü çizeni hapse atacak olsaydık ohoo
    0
    edige 7.7.2018 18:17
    ananin ami senkn cahil pic
    0
    atesch 7.7.2018 18:18
    ne var ulan, siyasi karikatürü çizmenin neresi suç
    0
    edige 7.7.2018 18:23
    amk mali git kwndi halinde ne cizersen ciz sana birsey diyen mi var yasak olan karikatur cizmek degil c.baskanjna cizmek suc bu karikatur 2006da çizildi o zaman bi sorun olmadi ancak sikdi tekrar bu elemanlae yayinladi suc oldu cunku gecen 12 senede davanın niteligi degisti anladin mi beynini siktigim mali
    0
    atesch 7.7.2018 18:26
    bi tek erdoğan mı cumhurbaşkanı lan diğer cumhur başkanlarının karikatürü çizilemiyo sanki. ağzını topla ayrıca ben sana küfür etmedim hakaret etmedim, seviyeyi düşürme lütfen
    0
    edige 7.7.2018 18:30
    ne alaka amk tabi bi tek erdogan c.baskani malmisin :dgagaad
    0
    atesch 7.7.2018 18:33 ~ 18:34
    yani başka cumhur başkanlarının karikatürü de çizildi hiç bir sıkıntı da çıkmadı. erdoğan hiç çekemiyo bunları ve yoktan yere hapse tıkıyo misal özal'ın bir montajı
    0
    edige 7.7.2018 18:39
    bak bakayim tck 299 a yoktan yere mi hapse tikiyo hala bj sik bilmeden israr ediyorsun bak
    0
    atesch 7.7.2018 18:40
    hakaret=/=karikatür
    0
    edige 7.7.2018 18:45
    ya sen gerçekten amina soktugum bir salaksin :d
    0
    battosai 8.7.2018 15:36
    bu mantıkla hollanda da peygambere çizilen karikatür de hakaret değil, yarın bi gün kalkıp biri m.k.atatürk için aynı şeyi yaparsa da tavrın bu olacaksa eyvallah.. ama bu benim için kabul edilemez bişi.. ben bunu affetmem agacımlar. fikir hürriyeti eyvallah lakin beyanat hürriyeti?
    0
    atesch 8.7.2018 19:15
    eğer karikatür hakaret içeriyorsa eyvallah ama tayyip suratlı hayvan çizmek hakarete girmemeli kanaatimce
    0
    battosai 8.7.2018 20:38
    babacım onu diyorum işte srn adamın kutsalıma küfretmeye başlarsan ve sonra hukuk cercevesinde içinde yasamayı kabul ettiğin ülkenin kuralları ile yargılandığında bu kurallarıb kendin için etik olmadığını savunamazsın.
    0
    atesch 9.7.2018 20:34
    girmemeli, nitekim de hakaretin suç olduğu belirtiliyor karikatür çizmek hakaret etmek değildir
  • 0
    lothlorıenkıng 7.7.2018 18:59
    o makamlara gelmiş insanların bu tepkileri göreceklerini bilmesi lazımdır. bence hukuki değildir.
  • 0
    bybeho 7.7.2018 19:46
    hakaret edilmemesi daha güzel. bununla birlikte tutuklama veya herhangi bir cezanın uygun olmadığını düşünüyorum. bir taraf hakaret ettirmesin. diğeri de etmesin.
  • 2
    unseen 7.7.2018 21:02
    geçtim cumhurbaşkanını sıradan bir kişiye bile yapılması ciddi bir terbiyesizliktir.okuyamazsın demedim adam olamazsın dedim örneğidir bu pankartı açanlar...
  • 0
    manfrom3arth 8.7.2018 12:43
    bu penguen kapağıydı ve penguen bu davayı kazanmıştı diye hatırlıyorum
  • 0
    battosai 8.7.2018 15:47
    yav arkadaş bunun fikirle hürriyetlr yahut hürriyetsizlikle ne alakası var. kodumun provakatörü işte, ömür boyu hapis yatsa rahatasız olup kotuğunuzda kıcınızın yerini değişmeyeceğiniz biri amk..

    anca duyar kasın.

    bişi yapacaksanız gidin mahkemede savunun.
    hem hiç bişi yapmayın, hiç bişi ççin çalılmayın gazete haberi ile karikatür dergisi kapağı ile fikir sahibi olun sonra da, fikir hürriyeti....

    az akıllı olmak lazım her harfin adamı olmamalı. da kime ne anlatıyorum amk.

    sırf kin duyuylduğu için hayvanlar alemine "tayyip" gibi bi kelimeye, hatta bi tık daha ileri gidiyorum biütün ismi tayyip olanlara , evladının adını tayyip koymuşlara hakaret edebilecek bu özgüvenin ana kaynağını bulup anasını avradını zükmeli de.
  • 0
    iloveimagine 8.7.2018 16:01
    böyle bişey anca karikatür dergilerinde görülmelidir ki o dergilerde kapatıldı gerçi
  • 0
    ofsaytsizburak 8.7.2018 16:42
    yanlıştır,şahısa hakarete girer.