oxygen'in 1000 puan olması

    0
    ein 31.1.2017 16:43
    ramak kalmış durum. nasıl aldınız o kadar puanı yav vay arkadaş
  • 1
    oxygen 31.1.2017 16:51
    :)
    2
    oschemat 31.1.2017 17:24
    ilk geldiğimizden beri bu puanlama olsa neler neler olurdu puvo :p sen 3-5 bin olurdun
    1
    oxygen 31.1.2017 17:28 ~ 17:28
    yıldız sistemiyle alakalı tamamen ya. eskiden yıldızlarımız 3'er 4'erdi şimdi içi dolu yıldızlar gelmeye başladı. ben bi kişinin 3 içeriğine + versem direk 2 puan falan artıyo sanırım. tam bilmiyorum ama ona yakın. genel olarak da herkes yıldızlı olunca puanlar da çok hızlı şekilde artmaya başladı. bi sonraki yıldız alınınca çarşı pazar daha da karışacak. hep vardı bu sistem zaman içerisinde yakaladık. yeni bişey değil :)
    0
    oschemat 31.1.2017 17:30
    tamam yazmadım say rezil olduk :p
  • 0
    nanichirgelair 1.2.2017 17:33
    devler bize bakmıyor