ergenlik döneminde yapılan saçma bulduğunuz şeyler ya da pişman olduğunuz.

    24
    emredagci 4.3.2018 21:28 ~ 22:22
    ben sırf bir kız için 1 yılımı mahf etmiştim neredeyse.
  • 2
    oznurxxq 4.3.2018 21:43
    tripkolik dinlemek
  • 2
    utopikbeyin 4.3.2018 21:52
    sen yine iyisin ben bir erkeğe 2 yıl takıntılı gezdim. yakışıklı çocuktu ama allah var şimdi. sonra geçti gitti ancak arada görüyorum hiçbir şey hissetmiyorum. takıntıymış gerçekten. kara tren türküsünü dinleyerek onun fotoğraflarına bakıp ağladığımı bilirim. kara tren diyorum. kara tren!!!!!
    0
    emredagci 4.3.2018 22:13
    hepimiz zor günler geçirdik gerçekten. atlatmak büyük başarı. hala etkisinde kalıp yaşantısına öyle devam edenler de var.
    0
    yunusagdenizz 5.3.2018 16:15
    allah'ın a'sı büyük :d
  • 0
    mitchisbitch 4.3.2018 22:18
    valla ben vip bir ergenlik geçirdim djejsjjw
    hiç saçma bi şeye takmadım
    aaa bi dakika bi ara (pi: @pentaigo) arkadaş yüzünden 1 senem dupstep le geçmişti
    burdan allah belanı versin tşk
  • 2
    okunmusvotka 4.3.2018 23:48
    olası bir savaş veya istila durumunda yanıma alıp kurtaracağım kızların listesini tutardım.
  • 0
    hitori 5.3.2018 00:01
    bir erkeğe 7 yıl bağlı kalmak. ergenliği atlatınca da pek bir şey değişmedi.
    0
    voryzakone 5.3.2018 00:53
    çok sadıkmışsın.
  • 0
    voryzakone 5.3.2018 00:52
    hardcore porno izlemek.en şiddetlisinden düşün yani :d
  • 0
    panseksuel 5.3.2018 02:14
    denenmemesi gereken şeyleri denemek.
  • 0
    et2olamayangenc 5.3.2018 03:42
    pisman oldugum yok xd
  • 0
    gokkusaklikus 5.3.2018 12:15
    saçımı mavi yaptım sonra da utanıp kestirdim aslında güzeldi babam bile üzüldü yani .dd
  • 0
    hayirsizadam 5.3.2018 13:49
    arkadaşlardan heveslenip tıraş makinesi ile "yüzümde sakal çıksın" diye olmayan sakalımı keserken elimin kayması ile faullerimden kulak bitimine kadar olan heryerin bir anda yok olması.uzaması çok sürmedi ama aileme açıklamam biraz zor oldu.(sakal hevesi pişmanlıktır)
  • 0
    yunusagdenizz 5.3.2018 16:15 ~ 16:16
    aga ben hala ergenim :d
    ama saçma davranmıyorum olması gereken olgunlukta gereken yerde ciddi gereken yerde yavşaq oluyorum :d
  • 0
    leketutmayankazak 5.3.2018 19:50
    birine karşı saçma duygular beslemek ve inanın bana arsız bela'dan daha kötü birçok rap parçasını -hala- ezbere bilecek kadar dinlemek.
  • 0
    rifqidayi 5.3.2018 20:43
    hala ergenlikle dalaşıyorum. neyse ki çikolata krizleriyle geçiyor...
  • 0
    aliemir 6.3.2018 00:48 ~ 00:48
    kendimden 5-10 yaş büyük insanlar ile takılıp 15 yaşında iş sahibi olmak. kötü tarafı hala yaşıtlarım ile takılamıyorum (yaşım 35)
  • 0
    urghc 8.3.2018 22:40
    arkadaşlarla birlikte ikea'da sınırsız içecek otomatında "en çok kim içecek" yarışması yapıyorduk. 12 bardak içip de iddiayı kaybettiğimi bilirim..
  • 0
    bunesi 8.3.2018 22:52 ~ 22:52
    kız erkeği geçin de benim hayatım mahf olmuştu