öğretmeninin sana verdiği en büyük ders?

    35
    bbefsun 17.2.2018 23:34
    hepimizin hayatına destelerce öğretmen girip çıktı.bazıları hayatımızın o dönemini zehir etti, bazıları bizi hayat yolculuğuna hazırladı?

    öğretmenlerimizin söylediği iz bırakan cümleleri buraya bırakalım puvolar.

    "gerçek yalanın halüsülasyonudur"
  • 4
    mrmojorisin 17.2.2018 23:35
    bana yalan söylemiyorsunuz,kendinizi kandırıyorsunuz
    0
    bbefsun 18.2.2018 00:06
    çok basit ama çok ağır bir cümle bu.o zamanlar önemsemedik, hiçe saydık oysa başlı başına bi ders..insan kendini kandırmamayı öğrendiğinde yaşam başlıyor
    0
    argent 5.3.2018 23:14
    biyolojicin mi söyledi
  • 1
    gokkusaklikus 17.2.2018 23:44
    bı tane tarih öğretmeni vardı, dersle kimsenin alakası yok adam çok saf kalpli hani bı sağlık biraz salakliklarini yönelmiş. neyse bende ödevleri yapıyorum zamanında notlarımi falan tutuyorum çünkü ilk senem ya bozusmayayim beni sevsin derdindeyim. adam da kendisi anlatmiyo birisi tahtaya cikiyo slayttan okuyor gerektiğinde müdahale ediyor o kadar. bende sevdiren kendimi her ders çıkıyorum falan. bı ders kimseyi çıkartmadı soruları gösteren resim yasak not almak yasak dedi. tamam. sınıfta da fırlamalardan biri boş muhabbet yapiyo falan guluyodu bizde ama canım soruları da görmek istiyo. yirmi beş dakkasindayim böyle gecti. dedim ki hocam işte hadi derse geçelim daha önemli boş muhabbetler gerek yok. adamın dediği şu " bazen bunlara da ihtiyaç vardır, her şey ders demek değildir." belki bu bu zaman için bende bişi ifade etmemisti, hatta şu an bile sizin için bişi ifade etmiyo olabilir ama burda asıl anlatilmak isteneni ben bazı şeyleri yaşadığımda anladım. belki de o saflığı bizi zekice yönetebilmek içindi. adam resmen bana yasicagim hayattan kolay geçebilmek için parola verdi.
    (bunu bu kadar uzun anlatmama gerek yoktu ama olsun)
    1
    horseman 18.2.2018 00:03
    o dersten hiç anlamadigi bilmediği aklınıza gelmedi mi :d bizim de ilkokulda sosyal hocamız her ders dışarda mac yaptırır futbol muhabbeti ettirirdi :d
    0
    bbefsun 18.2.2018 00:09
    benim hoşuma giderdi ya :d ben hep dersi kaynatan öğrenci oldum..derste bile nereden kaytarttırabilirim acaba diye baktım işe :d
    0
    horseman 18.2.2018 00:37
    bizi iyi alıştırdı her ders kaçıyorduk ilkokulda kendi dersinde bile kaçar olduk adamın:d
    0
    gokkusaklikus 18.2.2018 00:19
    yok adam çok acayip zeki ama insan ilişkilerinde öyle değildi, yani biz öyle sanmisiz
    1
    bbefsun 18.2.2018 00:04
    sana bir acının geçmesi için o acıya sarılmak yerine onun geçici olduğuna inanman gereektiğini, sessiz kahkahalarda ki gizemi ve hayatın da tenefüse ihtiyacı olduğunu öğretmiş.iyi ki anlattın be muhtar
    1
    gokkusaklikus 18.2.2018 00:18
    ben cümleyi kuramadım ama sen toparladın teşekkürler
  • 1
    horseman 17.2.2018 23:57
    ilkokulda biraz zekiydim (öhöm :d) dersi dinlemiyorken ingilizce hocası tak kaldırdı beni ayağa çok ters bi soru kimsenin bilemeyeceği bende o an tüm nöroaktivitemle düşünerek doğru bildim. canım hocam da sen ilerde çok güzel yerlere geleceksin çok başarılı olacaksın diyordu. şimdi nabiyor acaba merak ettim çokta güzel hocaydı adı da sevda idi :d
    0
    bbefsun 18.2.2018 00:02
    vaaaav, dilciliqueen di diyosun :d
    0
    gokkusaklikus 18.2.2018 00:22
    sevdaya selamlar ...
    3
    bbefsun 18.2.2018 00:23
    bu sevdalar booşşuna hey bu sevdalar booşuna :d
    1
    horseman 18.2.2018 00:36
    haha sarışındı eliyle pasta yapmıştı sınıfa çok güzeldi ya kötü oldum şimdi neyse muhtar sen anlat bakalım sen ders almazsın ders verirsin gibi duruyor :d
    0
    bbefsun 18.2.2018 11:09
    est muhtar :d muhtar ben mezun olduğum liseye başka bir liseden sonradan gelmiştim.ikinci ders tarihçi geldi :d ilk ders kuduran serseri sınıf birden hazırola geçti.herkes kendine çeki düzen veriyor çöp topluyor falan ben tabi raaad.adam bir geldi. "papatyalarım oturun" dedi.şasırdım sert gözüküyor ama melek gibi adam niye korkuyor ki bunlar diye.sonra derse geçti söve söve dellene dellene ders anlatıyor.ama nasıl beceriyorsa düşündürüyor.ama kimse korkudan bir şey diyemiyor ben bilmiyom tabi başıma gelecekleri.fikrinin tam tersi bir şey söyledim.çıkardı beni tahtaya özürlüden beyinsize önce bi güzel hakaret etti.ardından fikrimi bir güzel aşağıladı sonra benim dediğimi diyeceksin diye bi güzel zorladı beni.ben de demedim fikrimi savunmaya devam ettim.ondan sonra bir dönem boyunca hep derse hazırlıklı gittim hep sıkıştırdı beni zorladı.canımdan bezdirdi kök söktürdü.
    ama sonunda onun sayesinde düşünebilmeyi öğrendim. siyasi ve tarihsel zekamı geliştirdi.at gözlüğüyle bakmamayı fikrimin temelini inşa ederek içini doldurarak konuşmayı ondan öğrendim.
    ondan yediğim hakareti kimseden yemedim ama hiç küsmedim. şöyle demişti zaten "sen bana küsersen allah senin belanı versin ben sana küsersem allah benim belamı versin" en sevdiğm hocadır hala
    0
    bbefsun 18.2.2018 11:12
    birtane de fen hocam vardı adam deliydi "aldığımdan daha güzel veremezsem bu vatanı yazıklar olsun bana" demişti ilk ders.elinde beş kitapla gezerdi. dersi futbola fabrikaya falan benzeterek anlatırdı.üniversitede hücreyi onun anlattığı gibi anlattım herkes şok.
    bunun yanısıra da bi çocuk bi kadin ogretmene vurmustu.fen hocam da cocugun agzini burnunu dagitmisti tuvalette efsane adamdı :d
    0
    bbefsun 18.2.2018 11:14 ~ 11:14
    bir tane de osman hoca vardı fizikçi sınavdan düşük alınca "bak yavrum çocuğum evladım.ben sana demiyom ki okumazsan çöpçü olursun.çöpçü olmak ayıp bir şey değil ama okumazsan çöpçülerin hayatının değişmesi için çalîşamazsın" diyordu :d
    0
    bbefsun 18.2.2018 11:16
    birtane de türkçü edebiyat hocam vardı "eşime, vatan millet aşkına kuma olarak geleceksen; gel" dedim. "öteki türlü olmazdı" dediydi.muhtar ben öğretmen konusunda sansliydim ya.platin sarı saçlı din ogretmenim vardi efsaneydi.
    1
    horseman 18.2.2018 14:53
    ula neymiş bu tarihçiler herkesde iz bırakmış bizimki cantona kavgalarini izletirdi 😀 muhtar baya sağlam hocaların varmış sendeki bu ustalık nerden geliyor biraz belli oldu sanki :d elması nasıl isleyeceklerini bilmişler muhtar
    1
    bbefsun 18.2.2018 16:16
    est muhtar, mahçup ediyosun :d
    0
    horseman 18.2.2018 17:54
    doğruya doğru sofi :d
    1
    bbefsun 18.2.2018 22:41
    budur benim hayatta beğendiğim meslek, sözün odun gibi olsun doğrun tek :d
    0
    horseman 18.2.2018 22:46
    hahahaha
    1
    bbefsun 18.2.2018 22:53
    hacı bugün yaklaşık 20 km yürüdüm. hem de amaçsızca hem de sadece yürümek için. ve yürürken sadece cem karaca dinledim. ne adam be! "sendelesen bile bazı yürümek varya" diyişinde saklı tüm ömrü..
    sana edgar kadar büyük bir aşık daha anlstacağım
    0
    horseman 18.2.2018 22:57
    yürümek iyidir lisedeyken bende çok yürürdüm hatta bi yerde yarım saatten sonra yürüyünce mutluluk hormonu salgilaniyormus. edgar dan daha büyük aşk böle bisi olabilir mi ya
    0
    bbefsun 18.2.2018 22:58
    edgar gibi aşık olabilir misin
    0
    horseman 18.2.2018 23:04
    edgar gibi aşık olsak bile virginia gibi karşılık veren horsewoman var mı ey dost sen söyle
    0
    bbefsun 18.2.2018 23:22
    çok basit bir hikaye bu.sadece sevmek..sadece sevmenin merhameti üzerine..nuri pakdil varya hani şu kudüs şairi, mücahit yürekli.bir gün vapursa bir kız görüyor, kızdan etkileniyor, ama şair bu sözü varken diline ne hacet. kız için hemen orada bir mektup yazıp; utangaç ve mahçuphane bir tavırla paltosunun yanına uzatıp, yerine geri dönüyor. kız mektubu okuyor ve tam inecekleri sıra nuri pakdil'e; pakdil'in üstünde isminin ve soyisminin baş harflerinin yazılı olduğu bir bileklik veriyor. pakdil, şaskınlıktan kalakalıyor ve birbakmış ki kız yok, gitmiş.
    pakdil o bilekliği yirmisinde bileğine takıyor.yıllarca o kızı arıyor ama bulamıyor. pakdil hiç evlenmiyor "aşkına sadık olan benim, mecnunun adı var" diyor.pakdil şu an 81 yaşında ve 20 yaşında belki yirmi dakikalığına aşık olduğu o kadina ihanet edeceğini düşündüğünden o günden sonra kalbini kadınlara kapatıyor.
    peki bu aşk değil de ne hacı? bu nasıl yürek be muhtar
    0
    bbefsun 18.2.2018 23:23
    muhtar belki edgar olana kaderdir virgina gibisi..
    0
    horseman 18.2.2018 23:59
    olm nabtin sen yüreğim acidi yeminle icim titredi ulan harbiden nedir bu nedir 😢😢 eline sağlık muhtar ya nasıl birikim var sendemuhtesemsin valla. leyla ile mecnundan ötesi yok bende
    0
    bbefsun 19.2.2018 07:05
    dostum muhteşem olan ben değilim pakdil, puvona değil şairin aşkına bak
    1
    horseman 19.2.2018 09:25
    sen olmasaydın böyle bir sevdadan mahrum kalacaadik muhtar
    0
    bbefsun 19.2.2018 12:46
    est muhtar, 20'imde ona gözüm değdi deyip ömrünce kimseye göz değdirmemiş ya la; ahirette görürsem bakamam diye..yak aga
    1
    horseman 19.2.2018 13:50
    sigara yetmez buna nargile bile karşılamaz bu aşk bambaşka:( daha acısı sevdiği kızın bi başkasıyla evlenip nuri isimli çocuğu olduğunu düşünsene ben error verdim ☹
    0
    bbefsun 19.2.2018 16:08
    nuri o çocuğun annesi olan kadını sevmiyor ki, vapurda gördüğü o kızı seviyor.o kızdan vazgeçmiyor.
    0
    horseman 19.2.2018 16:18
    sevdiğinden bir parça taşıyacak elbet o çocuk. kız gitmeseydi o gün nuriyle gelseydi aşkı 20lik kızı olmayacaktı o kadın olacaktı :d
    0
    bbefsun 19.2.2018 16:19
    bir aşık gibi düşünemiyosun muhtar bakkal osman amca gibi düşünüyosun
    0
    horseman 19.2.2018 16:23
    haha nuri benim yanımda olsaydı amann nuri sana kız mı yok diyerek teselli ederek evlendirirdim onu :d içimizden söküp aldılar hislerimizi
    0
    bbefsun 19.2.2018 19:02
    sonra niye artık şiir yazmıyor hiç kimse
    0
    horseman 19.2.2018 19:21
    bi ara çok modaydı terk edilen aşk acısı çeken herkes şiir yazıyordu (evet bu deliliği liseliyken bende yaptım:d) noldu o şairlere
    0
    bbefsun 19.2.2018 19:24
    nuriye git evlen diyecek kadar hissizleştiler..
    0
    bbefsun 19.2.2018 19:24
    nuriye git evlen diyecek kadar hissizleştiler..
    0
    horseman 19.2.2018 19:28
    haha muhtar yapıştırdın inceyi:d:d
    0
    bbefsun 19.2.2018 21:58
    rövaşataya kaçtı biraz
    0
    horseman 19.2.2018 22:24
    cenk misali gelişine yapıştırdın muhtar
    0
    bbefsun 19.2.2018 22:42
    ibrahimoviç
    0
    horseman 19.2.2018 22:57
    muhtar mesafe tanımaksızın affetmiyor ve iki sıfır oluyor gol gol gol:d
    1
    montofon 24.2.2018 15:04
    olum bu ne sonsuza kadar gidiyorbu
    1
    bbefsun 24.2.2018 15:13
    (pi: @horseman) muhtar bak bu da yarım kalmış.
    0
    horseman 24.2.2018 15:17
    hahaha veresiye defteri gibi oldu kapanmamış hesaplar :d
    0
    bbefsun 24.2.2018 15:14
    (pi: @montofon) hacı aşk konuşuyuz kısa kesilmiyor
  • 1
    kafeinmanifestosu 18.2.2018 00:30
    benim dersimden kopyayla geçersiniz, arkadaşlarınız yardım eder ama hayatta size yardım edecek kimseyi bulamazsınız.
    0
    bbefsun 18.2.2018 00:32
    sağlam bi sirkelenme yaratıyor bünyede
    0
    kafeinmanifestosu 18.2.2018 00:32
    bunu sonra anlıyorsun. o dönem ne diyon hocaaaaa modundaydık 😂😂😂
    1
    bbefsun 18.2.2018 10:52
    aynen bitse de gitsek hesabı :d
  • 0
    hellenicball 18.2.2018 01:55
    #2
  • 1
    anarchist 18.2.2018 02:06
    "hiç bir şeyin sonu değil" kevaşe karı seni ben geçircem sen yeter ki kopya çekmeyle uğraşma deyip 40la dersten bırakması üstüne bir de 2 dersim daha kaldığı için sınıfta kalıyor durumunda kalmam yetmezmiş gibi sorumluluk sınavında yukarda belirttiğim cümleyi kurmuştur.
    özet:sınıfta kaldım
    0
    bbefsun 18.2.2018 11:05
    kimseye güvenme kendi işini kendin yap kendini güvence altına alman gerektiğini öğretmiş :d
    0
    ultim 20.2.2018 17:22
    intikam alaydın puvo,
    arabasını felan çizeydin,camını kıraydın.
  • 2
    havvagrkem 18.2.2018 23:30
    "başarılı olmak bir risk ve seçim işidir,kızım. başarılı olmayı istemeden önce başarılı olmayı gerçekten istemek gerekir. aksi halde farkında olmadan başarılı olursan içinde bulunacağın yalnızlık seni incitir."

    1
    bbefsun 19.2.2018 06:58
    hangi dersin hocasıydı, çok naif ve realist bir aforizma yapmış
    1
    havvagrkem 19.2.2018 12:18
    tarih öğretmenimdi, hala bana öğretmenlik yapar. sadece tarih müfredatını değil hayatın tamamını, entellektüel kimliğe geçişi ve kültür kazanmayı öğretmiş, özümü bulmama yardım etmiştir. ismi adil ataoğlu, saygıyla anıyorum buradan..
    1
    bbefsun 19.2.2018 12:51
    bu vesileyle; bize bir yol çizmek yerine yoldan sapmamamızı ve yolumuzun güzelleşmesini sağlayan tüm öğretmenlerimize selam edelim.
  • 1
    maledisant 18.2.2018 23:33
    tek ayak üstünde tutardı beni hep. o yüzden çok güçlü bacak kaslarım var.
    0
    bbefsun 19.2.2018 06:59
    ben de bu yüzden tek ayağımla yürüyebiliyorum :d
  • 1
    caytiryakisi 19.2.2018 00:14
    öğretmen olma demişti bana. iyi demiş.
    0
    bbefsun 19.2.2018 06:59
    oldun mu :d
  • 1
    voryzakone 19.2.2018 00:17
    verdikleri en büyük ders galiba şöyleydi.bir şey yapmasa da güçsüz olanı ezdi.getirisi ne oldu iyi dayak yemeye bağlı olarak vücudun acıya katlanabilir olması.tabi biz sadece deneye tabi tutulduk allaha şükür başkasına uygulamadık. zaten onlarla aynı olmak kabul edilemez.
  • 1
    lusimatyy 19.2.2018 15:56
    türkçe hocası bize bir ara öğrendikleriniz size lazım bana değil ben maaşımı alıp çekilirim dedi kadını çok üzüyorduk :(
    0
    bbefsun 19.2.2018 16:20
    en nefret ettiğim öğretmen sözlerinden.ben olmasam maaşını rüyanda alırsin! haketmiş
    1
    asian 25.2.2018 02:10
    bizim aynı sözü bir öğretmenimiz iyi niyetle söylemişti ve kimse alınıp gücenmemişti. amaç da çok önemli. amacı moral bozmaksa hak etmiş.
  • 1
    kittytuana56 19.2.2018 18:46
    matematik
    0
    bbefsun 19.2.2018 22:41
    trigonometri or integral?
  • 1
    voldrevs 19.2.2018 22:16
    "bugün tuvalette sigara içen, yarın vatanını satar"
    10 yıldır düşünüyorum, en sonunda filozof çıkacağım.
    0
    bbefsun 19.2.2018 22:40
    hiç unutmam bi gün sıraya çok afilli bir çizim yapmıştım, kadın bi geldi bi gördü beni bir ders boyunca tahtada teröristlikle suçladı.
    dedim noliy
    seninki de o misal muhtar
    0
    ultim 20.2.2018 17:26
    aklıma takıldı
    0
    bbefsun 24.2.2018 22:14
    ne takıldı dostum?
    1
    ultim 25.2.2018 12:35
    "bugün tuvalette sigara içen, yarın vatanını satar" sözü
  • 1
    siyaasiyabend 19.2.2018 22:42
    bir keresinde sınıfça resim çektirmiştik, zannedersem 5. sınıftı. kemaldi hocamın ismi, herkese resmini verirken arkasına notlar yazıyordu. benim resmime de ''barış yaşamın olsun'' yazmıştı çok hoşuma gitmişti, hala aklımdadır.
    1
    bbefsun 19.2.2018 22:49
    siyasiyabend'in neden bilmem şarkısı düştü aklımın kuyusuna.adı gibi kemal biriymiş, sağolsun varolsun
    0
    acayipkafa 20.2.2018 23:36
    siyasiyabend'in yeni çıkan cd lerini kadıköyde satan bir değişik adam gördün mü?
  • 1
    acayipkafa 19.2.2018 22:55
    kopya çekip karneme iyi bi not düştükten sonra karnedeki yorum kısmına;

    "hile oyunu kazandırsa da kaderi değiştirmez." la odri

    ama kaderimden de razıyım :)
    1
    bbefsun 20.2.2018 19:16
    afilli bir paslaşma olmuş
    1
    acayipkafa 20.2.2018 23:37
    hiç sevmediğim bir hocaydı. umarım o paslardan sonra biri güzel bir gol atmıştır.
  • 2
    lavinyan 19.2.2018 23:04
    resim çizmeyi bırakma! demişti, bırakmadım.
    0
    bbefsun 20.2.2018 19:17
    benimki de sıraya çizdim diye terörist ilan etmişti beni.
  • 1
    cantekin 20.2.2018 00:43
    tarih
    0
    bbefsun 20.2.2018 19:17
    türkçe de önemli ders
  • 1
    hayalperestgezgin 20.2.2018 02:44
    senden adam olmaz demişti
    0
    bbefsun 20.2.2018 19:18 ~ 20:28
    oldun mu :d
    0
    hayalperestgezgin 20.2.2018 20:27
    türkiye'nin en büyük projelerinden tanap doğalgaz hattında saha şefiyim sence olmuş muyum ;) buradan o öğretmene selamlar
    0
    bbefsun 20.2.2018 20:30
    muhtar adam olmak, iyi bir mesleğe sahip olmak değildir kanımca. ama öğretmenin sana bu anlamda dediyse çakmışsın rövaşatayı✌ başarıların daim ola
  • 1
    sallanansandalye 21.2.2018 22:18
    ailemden dayak yemedim ama ortaokuldaki şerefsiz sosyalciden derste tokat yemiştim..

    düşündüm de öğretmen ve ders diyince hiçbir öğretmenim bana ders vermemiş ya, aklıma bir tek o olay geldi onun dışında bir şey gelmedi.
  • 2
    sadekahve 22.2.2018 13:54
    ben ders dinlemezdimde kolay kolayda derslerin huzurunu bozmazdım birgün dellendirdiler sınıfta esip gürleyip üstüne yürümüştüm arkadaşımın hocada beni tam ayırırken benim ozaman gazi mustafa kemalli zippom vardı o düştü bu ne lan dedi aldı zippoyu ne desemde vermedi gel benle dedi ve müdüryardımcısına verdi.müdür yardımcısıda bana senin derdin bitmiyecekmi dedi hocam rahat durmuyolar dedim çakmakta sokuyorsun kim bilir üstündede sigara vardır dedi kim bilir dedim. umursamazlığım canını sıkmıştı hocanın bu çakmağı mezun oluncaya kadar alamıyacaksın dedi neden hiçbir dersi dinlemiyorsun dedi.hocam dedim ben dinlemedende yapıyorum hoca e okulu actı en dusuk not 85 baktı baktı ve bana hakkınla aldığına eminmisin dedi evet dedim sonra dediki"oglum zaten aptallar degil dahilerdir o başımızda patlayan bombaları yapan..."
    0
    bbefsun 22.2.2018 18:02
    istemsizce böğrüme öküz oturdu.başlıkta ki en enfes girdi. hoca voleyi çakmış be
  • 1
    melkbe 24.2.2018 15:31
    akıl seviyesi sizden düşük olanların dediklerini umursamayın
    1
    bbefsun 24.2.2018 19:41
    hep onlar yüzünden üzülüyoz aslında
  • 1
    hellomyfriend 24.2.2018 16:22
    ortaokul son yılı, okula yeni gelen müdür derse girdi. kızlar çıktı falan amk abazaları diyor kızların beyaz tişörtlerine su atıp sözde eğleniyorsunuz ne yaptığınızı bilmiyorum sanki falan. sonra durduk yere bir anı anlattı. doğuda bir köyde öğretmenlik yapmış. orada ders içindeyken bir olay yaşanmış. hoca ön yargılı davranınca çocuk dersten çıkmış. sonra hoca çocuğu odasına falan çağırıyor diyor hocam orada ben haklıydım böyle böyle ama sizi insanların içinde rencide etmemek için çıktım diyor. o gün önyargılı olmanın yanlış olduğunu anladım ama halen önyargılıyım dedi. bi hayat dersi falan yok.

    haydar hoca amına koyayım hayatımını zehir ediyorsun ve şuan ediyorsun
    0
    bbefsun 24.2.2018 19:41
    hala mı öğretmenin dostum
    1
    hellomyfriend 24.2.2018 20:44
    kanka ortaokulda ki mudurdu bu haydar uzmanlik ala i soylemeyelim hayati gormus yasamis bit hoca olmasina ragmen serefsiz suan ki hocam
    0
    bbefsun 24.2.2018 21:41
    muhtar ne diym azalarak biter inş diym
    0
    hellomyfriend 24.2.2018 21:42
    off benle fazla kafam guzelken konusmayin cumle kuramiyorum amk simdi okudum ben anlamadim
    0
    bbefsun 24.2.2018 21:46
    anlamış gibi yaptım ben de dostum :d
  • 1
    wadesiz 24.2.2018 21:00
    soyledigi degilde yaptigi ders oldu. hangi ogretmen ogrencisine30 tl. borc takar gider:)
    0
    bbefsun 24.2.2018 21:41
    lisede mi ? voşş bu da baska bi tipmis
  • 1
    sansa21 24.2.2018 21:50
    birinde gurur olsa sus dediğimde b aşını öne eğip susar 10 kkere dedirtmez
    0
    bbefsun 24.2.2018 21:51
    hehehe
  • 1
    formenos 24.2.2018 22:46
    "sınava girecek olan ben değilim"
    istediğim puanı alamayınca aklımdan çıkmayan söz, keşke şöyle olsaydı'da böyle yapmasaydım dediğim.
    0
    bbefsun 24.2.2018 22:56
    "ben bu anlattıklarımı biliyorum, bunlara ihtiyacı olan sizsiniz"
  • 1
    sebnemmm 24.2.2018 23:36
    ilkokulda öğretmenime '' sen adam kayırıyorsun, doğru düzgün not ver yoksa seni müdüre şikayet ederim'' diye bağırmıştım. beni müdürün yanına götürdü hadi şikayet et dedi. bende müdüre anlattım derdimi. kağıtları kontrol ettirdim baştan. cidden adam bana eksik not vermişti.müdür de şaşırdı tabi. sebebini sordu. öğretmenim de çünkü bu öğrenci arkasındaki ve yanındakilere kopya verdi. bende onun notunu onlara verdim demişti. utançtan nasıl ağladığımı hala unutmuyorum. o olaydan sonra hiç gizli saklı iş yapamadım.
    0
    bbefsun 24.2.2018 23:58
    fiyaka ayarmış dostum
  • 1
    psikologcunuz 25.2.2018 00:01
    ders değil de hiç unutamadığım bir şey demişti :(
    matematik sınavından 62 almıştım ve '62 ile anca tavşan çizersin' demişti :( değer verdiğim hocalardandır ama bu sözünü unutamıyorum işte :/
    0
    bbefsun 25.2.2018 00:15
    has ayar olmuş :d
    0
    ultim 25.2.2018 12:38
    sesli güldüm :d
    1
    psikologcunuz 25.2.2018 13:30
    bende travma yaratti diyorum siz gülün 😂
    1
    ultim 25.2.2018 13:44
    matematik sınavından 10 almış adamım,sence kimde travma yaratmalı?
    2
    bbefsun 25.2.2018 14:00
    hacı siz ne ayaksınız? 9.sınıf ilk matematik notum 06.
    hoca antalyalısın hadi 07 olsun diyerek +1 eklemişti.kahkahalar eşliğinde
    2
    psikologcunuz 25.2.2018 18:38
    nedir bu matematikten çektiğimiz be dostlarım
    2
    ultim 25.2.2018 18:47
    penguen'e uçmaya öğretmeye çalışan bir sistemde ders aliyoruz
  • 1
    tarirodi 25.2.2018 00:40
    gerçek hayat dışarı çıktığınızda başlar. ve gerçekler yüzünüze bir tokat gibi çarpacaktır.
    0
    bbefsun 25.2.2018 00:43
    real is hurt!
  • 1
    mitchisbitch 25.2.2018 00:40
    okuyun da memur olun
    0
    bbefsun 25.2.2018 00:43
    sigorta şart tabi :d
    0
    ultim 26.2.2018 22:53
    taktik maktik yok ssk ssk ssk!
  • 1
    sabah 25.2.2018 01:25
    en çok hatıladıgım sözü
    bi arkadaşıma "aferin sırma nur topu gibi bi 10aldın"dedi
    sınavdan almıştı baya kötüydü ama ben o zaman 42 falan aldım.
    0
    bbefsun 25.2.2018 01:51
    not açıklama vakti
    istemsizce arka fonda kalp atışı sesi :d
  • 1
    biooody 25.2.2018 16:29
    doğan şahinel'di ilkokul hocalarımdan birinin ismi, kaçıncı sınıfta olduğunu hatırlamıyorum zira 5 farklı okulda okudum ilkokulu ancak şöyle bir sözü vardır hayat felsefem haline getirdiğim:
    "iki tip insandan korkacaksın, 1.si doğancılar 2.si şahinciler. kamyonculardan zarar gelmez."
    0
    bbefsun 25.2.2018 19:32
    bmw mercedes'e karşı chewrolet :d
    iyi bir sosyolojik çıkarım olmuş
  • 1
    nickytr 25.2.2018 18:42
    adam olmak
    0
    bbefsun 25.2.2018 19:32
    önemli mesele
  • 1
    jerusalem 25.2.2018 19:01
    ogretmen denilen tayfanin ne kadar bosbeles oldugunu anlamak.
    0
    bbefsun 25.2.2018 19:31
    çoğu boşbeleş ama mesleğin hakkını verenler de var be dostum
  • 1
    organikhosaf 5.3.2018 00:43
    kopya nın aslında ne demek olduğunu anlattığı emek hırsızlığı dışında bir şeyler çok etkiledi ondan sonra koğpya çekmedim ama ne dediğini hatırlamam lazımdı ama hatırlamıyorum
    0
    bbefsun 5.3.2018 14:43
    dostum profilimi elden geçirmişsin sağol :d hatırlayınca yazarsın bekliyorum
    1
    organikhosaf 5.3.2018 18:27
    ana sayfada çıktı bunların hepsi soru cevap bölümünden bende yeni farkettim üstelik başlıkların hepsini aynı anda açmıoşsın
  • 1
    leketutmayankazak 5.3.2018 18:38 ~ 23:19
    ne olursa olsun, istediğinin peşinden gitmeyi, asla pes etmemeyi ve başkalarının senin hakkında yaptığı yorumları, düşündüğü kötü şeyleri umursamamayı bilmelisin. (ilkokul öğretmenim ve ortaokuldaki türkçe öğretmenim var olsunlar)
    0
    bbefsun 5.3.2018 23:17
    ne guzel adamlar
    0
    leketutmayankazak 5.3.2018 23:19
    aslında ikisi de kadın ama olsun. yine de hayatıma anne ve babamdan daha çok dahil olan kadınlar. onlar sayesinde umudum var.
  • 1
    argent 5.3.2018 23:14
    iyi insanlar olun, düşünün, onurlu şerefli olun, burada okuyup köyünüze geri dönmeyin dört yılınızı boşa harcamayın. çalışın
    0
    bbefsun 5.3.2018 23:18
    gen gerçekçisi
  • 0
    dejin 29.8.2020 22:41
    öğretmen olma