10

merhaba ben utangaç bir yazarım

ben aranızda yeni değilim. uzun zamandır aranızdayım. bu yan hesabımdır. bir çok çevremdeki insan profilimdeki yazıları takip ettiği için itiraf yada kişisel yazı yazamıyodum. lütfen beni bulmaya falan çalışmayın yazdiklarimdan. gerek yok böyle aksiyonlara.

öncelikle biseksuel ve aşık olduğumu keşfettim. kaç yıldır puivde gördüğüm aşk yazılarına hiçbir anlam veremedim. ama son yaşadıklarım bana farklı şeyler hissettirdi. yazılarımda bundan bahsedicem.
  • -1
    horseman 3 ay önce
    (pi: @berkaydemir06) ya mi aşıksın
    0
    berkaydemir06 3 ay önce
    dest-i izdivac çağrısı sanki :)
    0
    shypalace 3 ay önce
    hayır puivden birine asik değilim. ozel hayatımdan birine. benim icin ozel birine
    -1
    berkaydemir06 3 ay önce
    yansın sigaralar puvolar :/
    0
    altaydangelenbarbar 3 ay önce
    bir çay içseydik yav :d
    0
    berkaydemir06 3 ay önce
    başkasi varmış 🚬🚬
  • 0
    ciddiyetsiz 3 ay önce
    hoş geldin yeni sen.
    0
    shypalace 3 ay önce
    hosbulduk. yeni kisiligim umarim dikkatinizi ceker. cunku gelen ozel mesajlara gore daha cok eski ben ve kim oldugum dikkat cekiyor :)
    0
    ciddiyetsiz 3 ay önce
    herkesin içinde farklı kişilikler vardır 😂 kim olduğun farketmez, yazılarını merak ettim şimdiden jfjdhd.
    1
    shypalace 3 ay önce
    teşekkür ederim. garip olan o kişiyi ben de yeni farkettim. aynı vücuda paylaşan 2 ruh ha ne dersin? :)

    istersen ilk yazıma seni etiketleyebilirim.
    0
    ciddiyetsiz 3 ay önce
    ahah 😂
    olur bak etiketleyebilirsin beni :)
  • 0
    fuckultyoflav 3 ay önce
    biseksüel ve aşık olduğunu keşfettin de bir kıza mı aiıksın yoksa erkeğe mi kafam o noktada hala karışık
    0
    shypalace 3 ay önce
    erkeğim ve daha önce sadece flörtlerim oldu. aşka asla inanmazdım. ama son günlerde takıldığım bi arkadaşım daha var. bi kaç hafta önce tanıştık ki o da erkek. bildiğim kadarıyla kendisi gay. aşka inanmayan ben ona tutuldum ve bırakamıyorum. bu nasıl mümkün olabilir anlamış değilim. hiçbir işime onu düşünmekten odaklanamıyorum.
    0
    fuckultyoflav 3 ay önce
    kanka sana saygı duyuyorum ve istediğine ulaşmanı umuyorum ama ben engellenemez bir şekilde homofobik bir insanım(ne kadar çoğu insan bunu farklı bi şekilde yorumlasada). o yüzden ben kaçayım başlıktan hadi iyi geceler
    0
    shypalace 3 ay önce ~ 3 ay önce
    harikasın dostum. aynı birinci kişiliğimsin. erkeklerle ten tene gelmekten bile nefret ediyo asıl kişiliğim. ama ben sadece o insan için tüm düşüncelerimden vazgeçip onun istediği kişyie bürünebilirim.
    0
    fuckultyoflav 3 ay önce
    hacı bana harika falan deme ya bak huylanıyorum yapma gkfkgfjfk
    0
    shypalace 3 ay önce
    söylediğim gibi sadece bir erkeğe aşığım hem her homo olan sevişmek istemez ki dostum yav :)

    neyse seni biraz daha korkutiyim bari: "ne kadar tatlı huylandın öyle"
    0
    fuckultyoflav 3 ay önce
    ahahahaha oğlum deli misin ya kfkfkddk biliyorum abi tüm erkeklerle sevişmek istemediğinizi ama işte ne yapayım gkfkfkfkr anladın sen beni ya
    0
    anilcan 3 ay önce
    seninde böyle biliyorum içten içe beni istiyorsun kabul et
    0
    shypalace 3 ay önce
    ben ne istediğimi biliyo muyum be :)
    0
    helianthus 3 ay önce
    belki de aslında biseksüel değilsin? daha önce bir kadına aşık olmayıp ilk aşkını bir erkeğe mi hissettin?
    0
    shypalace 3 ay önce
    evet aynen. ama kadınlara ilgim hala var. yani hiç gay pornosu açmadım iğrenç geliyo. ama o kişi için her şeyimi veririm. ne isterse yaparım.
    0
    helianthus 3 ay önce
    aşk güzel bir şey hele ilkse. aynı şeyleri bir sonrakinde hissedemiyorsun, yerinde olmak isterdim. ama dikkat et çok da acıdır insanı kendine yabancılaştırır, her şey bittiğinde senden kalanları yerden kazırlar :d her şeye rağmen senin adına sevindim umarım istediğin her şeye kavuşursun.
    0
    shypalace 3 ay önce
    çok teşekkürler. garip olansa hayat felsefem hep şuydu: "asla başkalarına göre şekillenme." ama şimdi yaptığım hareketlere bakılırsa o nasıl seviyorsa öyle davranıyorum.
    0
    helianthus 3 ay önce
    zaten aşk tam olarak da böyle bir şey. hormonların coşturduğu geçici bir körlük, kendinden vazgeçme eşiği.
  • 0
    kaktusgil 3 ay önce
    ben kim olduğunu değil aşkını merak ettim. seni simdiden sevdim :)
    0
    shypalace 3 ay önce
    çok garip şeyler yaşıyorum içimde yav :) (yada en azından benim için garip). istersen etiketleyebilirim ilk yazdığım yazıya seni
    0
    kaktusgil 3 ay önce
    oyleyse ilk yazını bekliyorum.
    0
    adolfbey 3 ay önce
    benide etketle dur ben seni takip edeyim yada
  • 0
    aydakigunes 3 ay önce
    sanki aklımda biri belirdi
    0
    shypalace 3 ay önce ~ 3 ay önce
    ne dersen de hayır diyicem ama kim olduğunu söyle bakalım :) acaba bi yerden açık falan mı verdim belki bilmişsindir :)
    0
    aydakigunes 3 ay önce
    bende gizli kalmasını tercih ederim. her ne kadar aklımdaki kişi olma ihtimalin olmasa da paylaşmak istemiyorum.
    yazılarını merak ettim.
    0
    shypalace 3 ay önce
    peki seninle kalsın benim birinci ruhum. önemli olan burada 2. ruhumla konuşuyo olmam :)

    istersen ilk yazımı yazınca seni etiketleyebilirim
    0
    aydakigunes 3 ay önce
    kabul.
  • 0
    karanliktakikadin 3 ay önce
    aşk tehlikelidir yavaş yavaş yaklaş.
    0
    shypalace 3 ay önce
    aşk nedir? hiçbir fikrim yok. bir aşkın içinde miyim ondan da emin değilim. belki de geçici bir şeydir? ilk yazımda içimdekilerden bahsedicem, siz aşka inanan insanlar teşhislerinizi bekliyorum :)
    0
    karanliktakikadin 3 ay önce
    bi itirafta bulunayım mı ben aşka inanmam aslında nedense içimden öyle yazmak geldi .
    0
    shypalace 3 ay önce
    belli bi saatten sonra bu puiv halkı romantik çağda yaşıyormuşcasına bi evriliyo gibi :) özellikle gece bölümü testosteron kokuyo ;)
    0
    karanliktakikadin 3 ay önce
    belki...
  • 0
    hedap 3 ay önce
    iki trolleyecektim başlığı ama hemen cevap yazıyorsun.
    biraz yavaş, bu kadar hızlı olursan aşk hayatin çabuk biter 🤣
    0
    shypalace 3 ay önce ~ 3 ay önce
    sorma 2 kere bildirim gelince anladım sildiğini :)

    bu aşkın falan usülü yavaş yazmaktan mı geçiyor öğretin bana. yıllarca insanlara bir nesne olarak yaklaşan ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum.
    0
    hedap 3 ay önce ~ 3 ay önce
    inanç bi' tarladır, hedefi olanların sürdüğü
    gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü
    ölüm bir karanlıktır, tüm ışıkların söndüğü
    madalyon iki taraflıdır, iyi ve kötünün böldüğü

    bilgilerimiz sis, kaybolur batan güneş gibi
    akıl inzivaya çekilir, bir gün terk edip gider bizi
    sevgi tutuklu bir kral, esaretten bezmiş meğer
    aşk bir mülteci, göçüp gider, bilmez değer
    0
    shypalace 3 ay önce
    bi dakika bi dakika ben daha önce hiç şiirle ilgilenmedim. formülü falan yok mu bunun? alt metni göremiyorum. tekrar tekrar okumaya çalışıcam.
    0
    hedap 3 ay önce
    aslında şairliği gelmiş geçmiş pek cok şairi yerle yeksan edecek kadar kalitelidir, derin anlamlar içerir.
    ama bu sagopa kajmer in bir şarkısının kısmı.
    kürdan kollar.
    0
    karanliktakikadin 3 ay önce
    bence aşk varsa sadece bi kere aşık olunur bi dahada olmaz. o yüzden dikkatli olunmalı aşkla sevgi karıştırılmamalı ya da hoşlantı ya da hayranlık...
    bu zamanda insanlar her duyguya aşk diyorlar belkide bu yüzden aşka inananlar bu kadar az.
    0
    hedap 3 ay önce
    yoh öyle bir şey. milleti korkutmayin. ben günde en az 3 kere aşık oluyorum.
    sağlığa da faydalı hem.
    0
    karanliktakikadin 3 ay önce
    :)) bend bundan bahsediyorum aşk kelimesi artık ağzımıza sakız olmuş bu yüzden anlamını da yitirmiş durumda
    0
    hedap 3 ay önce
    hep bu karanlıktaki kadınlar yüzünden.
    çıkın kardeşim şu aydınlığa
16 saat önce 21 saat önce 22 saat önce dün dün dün