7
senaryosu sağlam zekice bir dizi önerin?
evet ezel gibi olsun böyle ters köşe etsin zekice çekilmiş senaryosu sağlam bir dizi prison break tarzı bildiğiniz böyle akıcı sürükleyeci yabancı dizi varmı?
  • -2
    mewthree 10 ay önce
    46,mr robot,sherlock holmes,shameless,gotham,arrow
    edit:south park,flash,family guy,hale of thrones
    kiralık aşk😁
    mewthree tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    frebaba2121 10 ay önce
    çoğu saçma ve animasyon dizileri ama verdiğin sinemalar gerçekten iyi,sinema olanlarını izlemişim ama kiralık aşk sayılmaz dizi bile değil saçma sapan birşey
    frebaba2121 tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    2
    mewthree 10 ay önce
    dalga geçiom kiralık aşkı izleme zaten ama saydıklarımın hepsi dizi
    1
    frebaba2121 10 ay önce
    scherlock holmes sinema değilmi?

    frebaba2121 tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    mewthree 10 ay önce
    dizisi de var
    1
    frebaba2121 10 ay önce
    sağol teşekkürler tadından yenmez şimdi
    1
    yaabakmabana 10 ay önce
    kiralık aşk?
    0
    mewthree 10 ay önce
    troll
  • 0
    canki 10 ay önce
    yabancı dizi bilmem ama
    leyla ile mecnun kadar senaryosu sağlam ve ters köşeye yatıran mi diken mi bilmiyorum
    o derece yani her gün izlerim.yarim bölümünü
  • 1
    semihcan 10 ay önce
    sherlock holmes
  • 1
    tombalaci 10 ay önce
    aga hafif bir komedi var elimde, my name is earl. türk yapımı hakkını helal et'in yabancı versiyonu diyebiliriz.
    1
    frebaba2121 10 ay önce
    listeye ekledim puvo
  • 1
    bobina 10 ay önce
    banshee
    1
    frebaba2121 10 ay önce
    10 üzerinden kaç puan verirsin?
    2
    bobina 10 ay önce
    11
  • 1
    190322a 10 ay önce
    sevda kuşun kanadında trt 1 de cuma gecesi 20;00 de yayınlanıyor.
    2
    frebaba2121 10 ay önce
    türk dizilerini itici bulmuşumdur 2 3 dizi dışında ama bi bakıcam.
  • 1
    reckless 10 ay önce
    46 'yok olan' izle , ha bide fight club filmini izle geçen kim 1milyon isterde kaybeden üni hocası gibi olma :)
    reckless tarafından 10 ay önce düzenlenmiştir.
    1
    frebaba2121 10 ay önce
    sanırım bizim hitman abimizin dizisini çekmişler güzel aksiyon olur listeye ekledim puvo.


  • diziler

    Dizi bilgileri

    6 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    recep

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...