peki ya bu gece?

    24
    plumerion 10.4.2018 00:13 ~ 01:06
    yarın çok farklı olacak demiştin
    artık değişeceğim demiştin

    her şey daha güzel olacak demiştin

    bu gece de mi olmadı be insanevladı? bu gece de mi?...
  • 3
    gokkusaklikus 10.4.2018 00:14
    her gece mükemmel planlar kurar ve sabahına mantıksız diye düşünerek vazgeçerim. bu yüzden olamıyor
    0
    plumerion 10.4.2018 00:14
    burada bahsedebilirsiniz bu planlardan √
    0
    gokkusaklikus 10.4.2018 00:16
    yani, kağıda falan bile yazdım ama sabah olunca bı turlu beğendiremiyorum kendime. öneriniz için çok teşekkürler lakin baya uzun :)
    0
    plumerion 10.4.2018 00:19 ~ 00:22
    birlikte her şey cok daha kolay puvolin √

    puvolar olarak birbirimize destek olmalıyız (=
    yani çözmekte zorlanılan problemlerinizi hiç çekinmeden paylaşmanızı rica edeceğim. ne zaman olursa olsun.
    0
    gokkusaklikus 10.4.2018 00:21
    çok teşekkür ediyorum, sen de öyle :)
  • 0
    travis 10.4.2018 00:14
    olucak, umarım!
  • 0
    psv 10.4.2018 01:06
    yarın sabaha inşallah
  • 0
    aou34 10.4.2018 01:19
    hangi gece gündüze varmadı ya da hangi gün o olmadan da geceye varmadı velhasılkelam insan unutamaz ama alışır bazen suyun akıp yolunu bulması gerekir ama suya kapılıp gidenlerimiz de oldu illa ki
  • 0
    kafeinmanifestosu 10.4.2018 20:05
    erken kalkicam. alarm sesi yuksek olsunda artık uyanayım.
    not. uyanamadı.
    0
    plumerion 10.4.2018 20:41
    farklı alarm sesleri önerebilirim (=
    0
    kafeinmanifestosu 10.4.2018 20:42
    en sert ve en gıcık ne var mesela 😂
  • 0
    sladko 10.4.2018 20:09
    "insanlar bunu her gün yapıyor. kendileriyle konuşuyor, hayallerindeki gibi olmak istiyorlar. ama cesaretleri olmadığı için eyleme geçmiyorlar."

    repliği geldi aklıma dövüş kulübü'nden.
  • 0
    eaalmlr 10.4.2018 21:10
    bu gece değil (pi: @plumerion) bu gece hayatımda değişen tek şey kalorilerim oldu.
    0
    plumerion 10.4.2018 21:23
    hangi gece olacak (pi: @eaalmlr) ? hangi gece olacak...?
    0
    eaalmlr 10.4.2018 21:25
    hep atlata atlata yaşıyorum. hiç o gün gelmedi
    0
    plumerion 10.4.2018 21:27
    o gün artık gelmeli!!!
    0
    eaalmlr 10.4.2018 21:28
    o gün gelinceye kadar omzumdaki yükleri atmalıyım!
  • 0
    selimakif 10.4.2018 22:02 ~ 22:02
    oldu be. oldu
    mis gibi oldu
    bu sefer gol
    0
    sudya 23.4.2018 22:47 ~ 22:48
    aha sıçtın ne zaman bu sefer gol desek sonra anlıyoruzkii kendi kalemize atmışız umutlarını kırmak istemem ama
  • 0
    aemn 10.4.2018 22:38
    ...
  • 0
    yunussah1903 11.4.2018 01:11
    insan değişmek için çabalarsa kendi özelliğini kaybeder yapmacık olur...
  • 0
    yikik2insan 23.4.2018 22:27
    pekiya bu gece gelicekmisin kapıma gunduzum olucak misin benim gulmek icin som bir neden
    pekiya bu gece gelmezsen ve ben gecelerde hapis kalirsam gulmektem vazgecip her saniye aglasam
    peki ya bu gece seni dusunmeden uyusam sabah uyandigimda sen yokmus gibi davransam acaba eski halime doner miyim
    peki ya bu gece her mutlu insan gibi uyusam ve sabah ayni sekilde kalksam sence cok sey mi istiyorum??
  • 0
    jomoko121 23.4.2018 22:40
    yine ondan uzak gecede teypte çalan neşet ...
  • 0
    sudya 23.4.2018 22:46
    aynı bok,farklı gece
  • 0
    thelost 23.4.2018 22:49
    yalnız sözlerini sabah için verdiğimden dolayı gece olup olmadığını anlayamazsın
  • 0
    puvocum 24.4.2018 20:58
    bu gece değilde dün gece deprem oldu
  • 0
    aydakigunes 15.9.2018 16:00
    herkes için "yarın" bir umuttur. umudunu yitirmiş biri olarak umudu yitirmemeni söylemem ne kadar doğru olur bilemem.