bacak sallama hastalığı

    26
    redi 27.2.2018 23:26
    çok uzun süre oturduğum için olduğunu düşünüyorum, nasıl kurtulabilirim?
  • 1
    gokkusaklikus 27.2.2018 23:28
    bazen yanımda biri yaptığında çok sinir oluyorum yapmaması için uyarıyorum ama bıraktığında boşlukta hissedip ben başlıyorum, devam et de denmez.
    kurtulmakta isteme zaten. bizim aktivitemiz de bu işte
  • 0
    babasikilikli 27.2.2018 23:29
    çişin gelmiştir puvo git yap geçer.
  • 1
    hurshit 27.2.2018 23:29
    ben bacak değil de ayak sallıyorum
    0
    hellomyfriend 27.2.2018 23:32
    the womans how gets triggered.
  • 2
    hellomyfriend 27.2.2018 23:31
    (pi: @redwolftr) bu arkadaş sırayı sallıyor, ayağımı kopardı yavşak herif.

    ritime ayak uydururum. bazen minibüste falan bakıyorum ayağıma istemsiz tak tak tak vuruyor diyorum lan dur amk bağımsızlığını ilan etmiş durduruyorum hele stresliyken durduramıyorsun bile eller ayaklarda titriyor amk
    0
    redwolftr 28.2.2018 10:27
    la olum napayım canım sıkıldığında kendi kendine bağımsız bir bacak gibi sallanıyor hatta bi ara ben bile nefret ettim kendimden😂
  • 0
    reaver 27.2.2018 23:31
    bana da askerde bulaştı şimdi durduramıyorum. sanırım bişey yapmayınca otomatik olarak harekete geçiyor. sürekli bir şeylerle meşgul olmak lazım.
  • 0
    kamyoncu 27.2.2018 23:33
  • 0
    matt 28.2.2018 00:15
    stresle alakalı genelde,farkında olmadığın ya da olduğun bir stres kaynağı vardır.çok oturmaktan vucudun dolaşımı hızlandırmak için yaptığıda söylenir.
  • 0
    iskorpit 28.2.2018 00:49
    huzursuz bacak sendromunun vermiş olduğu istem dışı hareketler bütünü.
  • 0
    besiktasli 28.2.2018 04:25
    sallıyorum şuan ama hastalıktan değil
  • 0
    mrsandman 28.2.2018 08:00
    bazen ben de kaptırıyorum bacağımı sürekli sallamak denemez de yukarı aşşağı titretirim bilimyorum bi ben de mi var? :d
  • 0
    ready2die 28.2.2018 14:47
    ayağından parmak ucuna ağırlık verdiğinde ayaktan başlayarak tüm vücudunu saran vibrasyon.
  • 0
    dusunenfasulye 28.2.2018 14:50
    stres sonucu ortaya çıkan tepki. asıl sorun stresi daha çok artıran bir sebep :)
    bende de tam bu durum vardı başlık iyi geldi :)
  • 0
    kertenemeyenkele 28.2.2018 22:42
    heyecanlanınca veya strese girince kendiliğinden olabiliyor
  • 0
    magic 28.2.2018 22:44
    bana da oluyor puvo. hatta o kadar abarttım ki yatmadan önce de yatakta sallıyorum ayağımı. doktora danışalım (pi: @binaenaleyh)
    0
    binaenaleyh 1.3.2018 08:57
    doktor ayağınıza geldi hanııım
    0
    binaenaleyh 1.3.2018 08:59 ~ 09:00
    puvo onlarınki bir nebze doğal,psikolojik nedenlerdendir muhtemelen,isteyen olursa detaylı nedenlendiririm. ama seninki huzursuz bacak sendromu olabilir tetkik edilmesi gerek.
    0
    magic 1.3.2018 10:44
    hangi bölüme gitmeliyim
    0
    binaenaleyh 1.3.2018 10:48
    nörolojiye randevu al puvo. ama kafein ve sigarayı çok tüketiyorsan hormanal bir durum da olabilir
    0
    magic 1.3.2018 10:49
    ikisi de yok puvo gideyim nörolojiye, sağ olasın
    1
    binaenaleyh 1.3.2018 10:55
    ne demek puvo,iyi bak kendine
  • 0
    gravity 1.3.2018 13:12
    kuzenimde var adam uykusunda bile sallıyor
  • 0
    serbestyazar 19.9.2019 09:10
    strestir bi şeydir bizim usta da öyle devamlı sallıyor bacağını. sorduğunda askerlik döneminde üşüdüğünden dolayı her zaman öyle yaparmış e 3 sene boyunca böyle devam edince alışkanlık olmuş.