19

ilk kez bir kızı öptüm ve sırıtmadan duramıyorum

yaşım 17, biraz önce sitenin bahçesinde öpüştük. müzik dinliyorduk öyle kola falan içiyorduk sonra yakınlaşma oldu. öpimmi dedim öp dedi 10 saniye falan öpüştük. dil atmak istedim ama beceremedim.

pişmiş kelle gibi sırıtıyorum şimdi, yarına geçse bari bu sırıtma :d
  • 2
    saksak 11 ay önce
    bu kardeşimize yardımdı olursan iyi olur
    (pi: @sureklikaybedenlider)
    (pi: yıkık biriyim tavsiyeleriniz neler)
    1
    seks 11 ay önce
    yok ya ben çapsız biriyim ama bakim
    2
    saksak 11 ay önce ~ 11 ay önce
    nickin cok tehlikeli, yani bildirmi kiz arkadasim gorse ne düşünür bilemiyorum
    1
    namelessuser 11 ay önce
    ne kadar sanslı bir erkek bildirimi görme ihtimali olan bir sevgisli var. yani sevgilisi var ve yanında. bence kıymetini bil
    0
    gorselmeteryal 11 ay önce
    bendeki bildirimi babam görürr
    0
    hellomyfriend 24 gün önce
    bende ki bildirimi benden başkası görmez hatta ben bile görmem bazen
  • 6
    champ 11 ay önce
    iyi bok yedin. böyle şeyleri kimseyle paylaşma, öpüşmek marifet değil sevdiğin kadına sahip çıkmak marifet.
    2
    madam_aylak 11 ay önce
    ne kadar da harbi bir erkek 😎 katılıyorum puvo 👍
    0
    champ 11 ay önce
    eyvallah puvocan
    0
    gorselmeteryal 11 ay önce
    heyt be puvo
  • 1
    edige 11 ay önce
    ileride bunları özleyeceksin
  • 2
    abdik05 11 ay önce
    genclik nereye gidiyor yahu
  • 1
    beeyore 11 ay önce
    aferin mi bekliyon amk?
  • 1
    bentclaw 11 ay önce
    iyi hoş tamam da... yani ne diyeyim bana ne
  • 1
    asosyaly 11 ay önce
    ben 19 um daha yapmadım aq
    0
    magic 11 ay önce
    ben 7-8 yaşımda yaptım ama sonra bahtım kapandı
    1
    asosyaly 11 ay önce
    sende ne hızlıymışsın :d
    0
    magic 11 ay önce
    kız sayesinde oldu ben hala malım
    0
    asosyaly 11 ay önce
    benim 4 yıldır sevgilim yok aq ya
    0
    magic 11 ay önce
    benim 18
  • 6
    oluroylearada 11 ay önce
    yeni nesil kanalizasyona doğru akıyo
    0
    uykucu 11 ay önce
    😂
  • 2
    404butfound 11 ay önce
    öpimmi? şaksbdgşkbsdg
  • 0
    kalcasever 11 ay önce
    bu tadı unutma
  • 0
    albay51 11 ay önce
    adamammmm
  • 0
    yakupgurer66 11 ay önce
    bayağı bi sevindin belli 😁
  • 0
    emirrr 11 ay önce
    ben hala opemedim be
  • 0
    3xpert_murderer2957 11 ay önce
    kardeş rahat ol bu doğal
  • 1
    bizanskurdu 11 ay önce
    hay senin nickine 😂😂
  • 0
    magic 11 ay önce
    olm ben 8 yaşında öpüştüm ilk kez herhalde bu kadar erken davranmanın acısı çıkıyoro günden beri tık yok
    0
    bizanskurdu 11 ay önce
    rekoru kırmış ve zirvede bırakmışsın koca magic
    0
    magic 11 ay önce
    yok puvo ya bırakmak falan değil ben isterdim olsun daha ama çok bok kafalılık yaptım hep fırsatları depikledim ondan oldu
  • 0
    zorveotesi 11 ay önce
    öpmeye bu haldeysen....
    0
    gorselmeteryal 11 ay önce
    kötü olanı 18 yaşına giriyorlar kıyamet alameti gibi
    0
    zorveotesi 11 ay önce
    o da ayrı bi durum :)
  • 4
    developer52 11 ay önce
    herkese anlatiyorsan sen evlenme kardeş.
    yaşadıklarin sende kalsın 2000liler hep böyle mi amk ülkenin başına belasiniz la
    0
    seks 11 ay önce
    tamam ya nie kızıonuz
  • 0
    ferhatt 11 ay önce
    öpim mi hahahahahaaaha
  • 1
    bizanskurdu 11 ay önce
    dil önemli aga
  • 0
    shypalace 25 gün önce
    erkekle öpüşmek daha güzel. denemelisin
  • 0
    hitus 25 gün önce
    yarın-ve şovalye kılıcını prensese sokar

    mutlu son
  • 0
    ___koray_____ 25 gün önce
    senin ironini yesinler küçük puvo :))
    nick ve ilk uyumun müthiş :)))
    ikili ilişkilerinde daha daha büyük başarılar
  • 1
    ylnzkafa_ 24 gün önce
    olum bunu anlatmada amaç ne aferin mi bekliyorsun
  • 2
    blackpearll 24 gün önce
    gün gelecek bu güne lanet edeceksin keşke bir erkeği sevseydim diyeceksin mallll
  • 1
    edebimahser 24 gün önce
    ayıp ulan , yok mu senin de kardeşin ablan ! ne öpüyorsun elin kızını. babası ağzını burnunu kırsa yeridir. sonra anlarsın o sırıtmayı. şaka lan şaka . geçer iki güne
  • 0
    hellomyfriend 24 gün önce
    kanka accuk daha opim deseydin 😀

  • goygoy

    boş muhabbet + laklak + adamlı madamlı + siyaset+ tarih+ bla bla bla...

    1362 takipçi

  • aboneliği iptal et

  • moderatörler

    gaddarus

  • bölüm hakkında

    -bölüm eğlence amaçlıdır bu kapsamda hertürlü içerik açılabilir

    -her türlü formatta içerik atabilirsiniz(gif,video,yazı vs)

    -bu bölümde açacağınız başlıklar muhtemelen alaya alınacaktır o yüzden ciddi olduğunuz konuları buraya yazmayınız

    kurallar (ihlal durumunda uyarısız başlık kaldırılır)

    ➊ başlık veya içerikte bir grubu/kitleyi/kişiyi hedef alan küfür aşağılama varsa

    ➋ tahrik edici ,aşağilayici , küfür içeren yorumlar kaldırılır sahibi engellenir . 

    ➌ yorumlarda tepki toplayan içerikler

    ➍ -3 oya ulaşan içerikler 

    ➎ random , anlamsız başlık ,içerik varsa

    ➏ türkçe yi aşırı şekilde bozan başlıklar-hatalı yazımlar(önce uyarılır devamı halinde kaldırılır)

    ➐ bölümle alakasız başlıklar (uygun bölüm önerilebilir)