beyler bayanlar bi bakıverelim ✋🏻

    15
    kejee5x 29.5.2018 23:26
    evet beyler, bu sorum sizlere aslında.
    karşınızda biri var, hoşunuza gitmeye başladı. fakat o sizden önce bi başkasıyla bi birliktelik yaşamış. bunu size gelip anlatmasını mı istersiniz, yoksa sizden gizlemesi daha mı hoş olur? gizlerse ömür boyu öğrenemezsiniz bu bi gerçek. hem teknoloji, hemde günümüz insanlarının kurnazlıkları hat safhada bu konuda.
    size bunu anlattığında soğur musunuz? yada farklı bi gözle bakar mısınız? hissettikleriniz değişir mi?
    bu sorudaki amacım insanlardaki erkek-kadın farkını anlayabilme amacı taşıyor biraz. yanlış anlaşılmalara yol açmayalım, yorumlarınızı bekliyorum 🙋🏼‍♀️
    sizden saklaması mı, dürüst olması mı?
  • 0
    shewolf 29.5.2018 23:28
    iki tarafta tehlikeli geliyor bana arada kaldım
    0
    kejee5x 29.5.2018 23:28
    çıkaralım seni aradan :)
    2
    shewolf 29.5.2018 23:29
    bence anlatmaması daha kötü. belki geçmişte baya kötü şeyler yapmıştır. o kötü şeyleri tek duymak isterim. geri kalanını değil
    1
    kejee5x 29.5.2018 23:34
    güzel düşünce, tebrik ederim.
  • 0
    cancancan 29.5.2018 23:31
    dürüstlük abi net. biliceksin. acı olsa da bileceksin..
    0
    kejee5x 29.5.2018 23:32
    peki ya sonra?
    1
    cancancan 29.5.2018 23:41
    dediğin gibi ona bu bilgiden sonra farklı bakmayacaksın. çünkü dönemimizde dürüst kadın çok az bulunuyor. bence ilişkinin saf ve temiz oşması için dürüstlük çok önemli. bunu sonradan öğrenince yaşayacağın hayal kırıklığı bütün hayatını ve görüşünü etkilemesindense erkenden öğrenmen daha iyi
    0
    kejee5x 29.5.2018 23:42
    haklısın galiba.
    0
    cancancan 29.5.2018 23:43
    dostum bu uzun uzun düşünülmüş bir düşünce. asla sığ düşünmem bu tarz konularda
    1
    kejee5x 30.5.2018 00:06
    bravo diyelim o zaman :)
  • 0
    colsuzbedevi 29.5.2018 23:32
    bu her iki insan için de geçerlidir, tiksinecek birşey yok. en azından çağımız kızları/erkekleri'nin geneli bu konuda aldırış edeceklerini sanmıyorum.

  • 0
    magic 29.5.2018 23:35 ~ 23:40
    şöyle ki, benden saklaması saklamamasından yeğdir. ama ben evlilik harici cinselliğe olumlu bakmıyorum, bi erkek olarak. o yüzden karşımdakinden de aynısını beklemek en doğal hakkım. yine de kızı gerçekten çok sevdiysem, ve gerçekten pişman olduğuna inandıysam belki düşünebilirim ilerletmeyi, kızın samimiyetine bağlı. tabi gerçekten sadece bi kez mi oldu bu olay o da içimi kemirir durur. kaldı ki ha bi kez ha on kez olmuş ne fark eder değil mi? öyle olmuyor işte, en nefret ettiğim insan tipi yıllarca kaşarlık yapıp sonra da kendini senelerce evleneceği kişiye saklamış bi insana yamayan kızlardır.
    1
    kejee5x 29.5.2018 23:37
    işte o kemirme herşeye bedel. görüşlerine saygı duyuyorum lakin aklını kemiren hiç bi ilişki yürümez bana kalırsa. o yüzden ya tamamen silmeli aklından geçmişi, geleceğe dönmeli. yada orda noktayı koyup iki ayrı insan olarak yola devam etmeli.
    0
    magic 29.5.2018 23:39
    o da tamamen kıza bağlı işte dedim ya. kıza gerçekten sağlam güvenmem lazım devam edebilmem için. tanrı dürüst ve iyilerle karşılaştırsın
    0
    kejee5x 29.5.2018 23:39
    amin, allah iyi insanlarla karşılaştırsın.
    2
    mataramasuko 29.5.2018 23:44
    herkes dengine varmalı aynen.gül gibi çocukları harcıyorlar.
    0
    magic 29.5.2018 23:47
    kesinlikle öyle. kız sevmiştir, küçüktür kandırılmıştır, büyük konuşmamak adına belki bu durumlarda kızın samimiyetine gerçekten inanırsam devam ettirebilirim. inanmazsam zaten o kız kaşar gözümde
    1
    mataramasuko 29.5.2018 23:50
    allah gönlünüze göre hayırlısıyla versin sabredin umutszu olmayın,sadece ölçüp tartmanız lazım tanırken.erkek olarak namusunuzu koruduysanız namuslu ahlaklı bir kızla evlenmek istemek en doğal hakkınızdır.
  • 1
    systemfailed 29.5.2018 23:36
    bak ulkede erkekler genelde bu bızım ulkemıze özel genelde. hep onu bunu becermek ıster ama becerılmemiş kadın ısterler en nıhayetınde bır yerlerden bulurlar sonra aradan zaman gecer yavas yavas mutsuzluk sarar erkegı yapacagı bir kaç sey vardır ya kahveye cıkmak sık sık yada çocuk yapmak önce sık sık dısarda takılır sonra oda çare olmaz çocuk yapar onunla ılgılenır kımısı o sayede ne kadar mutlu olur bılınmez ama evlı kalır kımısıde aldatır ve sonunda boşanır çünkü yürekle degıl akıl ıle evlılık olmuştur .. ben dıyorumkı sana hoşlanmak normaldır eger aranızda bır samımıyet olursa onunla oturup gulebılıyorsan arkadasınla sohbet ettıgın gıbı edebılıyorsan mutlu olmaya bak ..
    anlatması çok iyidir yolun başında herseyı bılmek aklını karıstırmaz
    0
    kejee5x 29.5.2018 23:39
    tebrik ederim, güzel açıkladın. evlilik bunun üzerine kurulduğu an yerini mutsuzluğa bırakıyor maalesef.
  • 0
    delibiri 29.5.2018 23:40
    duymak istemem
    0
    kejee5x 29.5.2018 23:41
    saklaması daha iyi diyosun yani
  • 1
    wan_heda 29.5.2018 23:41
    geeeeçmişe geçmiş olaaaaaa
    0
    kejee5x 29.5.2018 23:41
    sevdim bunu :)
  • 1
    erkurt 29.5.2018 23:42
    dürüstlük çok önemli bence söyledikten sonra kalp kırıklığı yaşanabilir elbette ama doğrunun acısı yalandan iyidir...
    0
    kejee5x 30.5.2018 00:06
    haklısın galiba
  • 0
    sena564 30.5.2018 00:16
    boyle kötü yaşanmişliklarin, evlenecegin insan bile olsa birine bahsedilmesinin dinen bir hükmü var midir acaba?
    0
    kejee5x 30.5.2018 00:23
    evet, dinen hükmü yok. ben bunu biliyorum. fakat evlendikten sonra yaşananların ortaya çıkabilme ihtimalinin olması hep düşündürür diye düşünüyorum. hani sonrasında ne olacak? buda ayrı bi sorun.
    0
    sena564 30.5.2018 00:32
    orasi kesin. yeri gelir bu sucluluk duygusu seklinde ortaya cikiverir ve kara bulutlar gibi insani kaplar. daimi bir sucluluk duygusu taşinir. vs.
    ama bir de şöyle bir bakiş açisi vardir ki insan gecmisinden tamamen soyutlanmiştir. bambaşka bir zihniyete sahiptir. öyle iyi niyetli hale bürünmüştür ki hedef bundan sonrasi icin kendine ve baskalarina iyi insan olmaktir. bu sayede uzak gecmisi onu üzmez. fakat yakin gecmiste yeni kimligi sayesinde elde ettigi ve yarar sagladigi pek fazla yaşanti vardir. herkes onunla gurur duyuyor ve kötü niyetten uzak biri oldugunu dusunuyordur. kendini iyi insan olmaya adadigi icin odak noktasi gecmisi degil, iyiligi firsat kolladigi icin gelecek zamani da kapsayan ama genellikle simdiki zamandir.
    bir insan simdi neyse odur cunku. bir insanin şuanki niyeti neyse ve karakteri de sabitlenmişse bu niyeti daimi kilacaktir.
    günü gelir belki eşiyle yüzleşir. ama bu yüzleşme onu telaşlandirmaz, sonrasinda olacaklardan korkmaz. cünkü o artik gecmisinden cok daha farkli ve iyi niyetli biridir. kendini sever kendiyle barisiktir. şuandaki niyetinin kişiliğini oluşturduğunu bilir, geçmişinin değil. yüzleşme esnasinda bahsettigi gecmise sahip insandan bahsederken, başka bir insanmiş gibi rahatça anlatabilir. çünkü olumlu benlik algisi gelişmiştir.
  • 0
    hedap 30.5.2018 00:17
    anlatacak.
  • 0
    nevitaktas9 30.5.2018 00:24
    anlatmalı bence
    0
    kejee5x 30.5.2018 00:25
    anlattıktan sonra peki?
    1
    nevitaktas9 30.5.2018 00:27
    yani illa biraz soğuma olur bende ama seviyosam bırakmam, bu etkilemez yani
  • 1
    zoltan 30.5.2018 00:26
    bundan sonra benimle beraberse dürüst olmalı saklı gizli kalmamalı hiç birşey bu iki taraf içinde geçerli bence
    0
    kejee5x 30.5.2018 00:28
    mantıklı
    0
    zoltan 30.5.2018 00:29
    👍
  • 0
    kahvelipuding 30.5.2018 00:39
    saklarsa çifte hata olur. dürüst olması taraftarıyım. bir kere yalan, gizleme girdimi işin içine, bir daha gerisi hep palavradan ibaret oluyor. (he he nasılsa anlamıyor kafası, ama anlıyoruz.)
  • 1
    kayipunicorn 30.5.2018 00:44
    dürüst olması daha önemli. aşk; insanın yaptığı bir hataya aldırmaz, insanın yaptığı tüm hatalara kördür hatta ama güven biterse, aşkın kapıları zorla kilitlenir. unutmasan da, yapamasan da aşka izin veremezsin ondan sonra...
  • 2
    parodi 30.5.2018 00:46
    ne yaşamış olursa olsun. dürüst olmalı yaptığı hatalar yanlışlar saklarsa dağ gibi onun kalbinde büyür senin her yüzüne baktın da ızdırap çeker. tabi günümüz de herşey basit algılandığı için çoğu insan saklamaktan yana. ama karşıdaki kişiyle bir ömür geçirmeyi diliyor daha ona dürüst olamıyorken bir ömür bir insanın ona dürüst olmasını bekliyor bu iki taraflı olan bir şey sen dürüst olursan karşıdaki dürüst oluyor sırlarını paylaşıyor ama sen dürüst olmayıp kaçamak cevaplar verirsen aynısını oda yapıyor ve bu kaçamaklardan sonra o ilişki bitiyor. saklamak vicdanlı insan için eziyet olur. ve vicdanı olan insan saklayamaz ve dürüst olur. düşüncem bu yönde
    2
    kejee5x 30.5.2018 00:48
    dürüst olduğu halde kaybeden bi çok insan var günümüzde. dürüst nasıl olunmalı? yeni bi gelecek kurma hayalleri başladığında mı, yoksa yolun en başında mı? değişir mi düşünceler? etkiler mi insanı bu dış etkenler?
    1
    parodi 30.5.2018 00:51
    dürüs olup kaybeden insan kaybediyor sebebi basit sevdiğini sanıyor sadece aslında sadece hoşlanıyor. dürüst olmak için yolun başında her şeyi güzelce anlatman gerekiyor açıklaman gerekiyor. bu arkadaş edinirken bile gereken bir şey ve karşıdaki gerçekten gönülden seni seviyor ve dürüstlüğüne inanıyorsa dış etkenlere takılmaz ve seni yolun başında olsa dahi bırakmaz yolun ortasında anlatırsan biraz sarsıntı yaşarsınız ama sonunda gene seni bırakmaz. bu senin ona nasıl anlatcağına bağlı sanaldan değil gözlerinin derinliğine bakarak anlatcaksın gözlerden dürüstlüğünü anlıycaktır.
    1
    kejee5x 30.5.2018 00:58
    haklısın sanırım.
    1
    parodi 30.5.2018 00:59
    benim düşüncem mesela başkasının düşüncesi böyle şeyleri onaylamaz sende benim gibi düşündün için onayladın :)
    1
    kejee5x 30.5.2018 00:59
    olabilir :)
  • 4
    charybdis 30.5.2018 14:12
    babamın bir lafı vardır,öleceğini bilsen bile doğru söyle der.
    dürüst olunmalıdır. bir erkek olarak,bu bazen can yakar. fakat karşındaki kişiye gerçekten değer veriyorsan,o can yanmasına değer. çünkü her insan bir şeyler yaşayabilir ve biri ile bir şey başlayacaksa,bu kişinin yaşanmışlıkları bilmesi en doğal haklarindan birisidir.
  • 1
    koraykocak059 30.5.2018 22:42
    anlatırken bir an soğuya bilir insan ama bir yanda ısınır gerçekleri bilmesini sağladığı dürüst davrandığı için yani durum nötr
  • 1
    therosa 30.5.2018 22:43
    dürüst
  • 1
    sondua 30.5.2018 22:44
    bence doğruyu söylemesi daha iyi olur aşk konusunda tecrübem yok ama bana mantıklı gelen doğruyu söylemesidir