12

kaçan kovalanır

insanları anlamaya çalıştıkta, umursadıkça sosyal ilişkilerim boka sarıyor. umursamayıncada kıymete biniyorum neden böyleler merak ediyorum garip yani
  • 1
    xchampwer 1 ay önce
    umursamayınca "cool" oluyorsun ve millet de yanında durmak istiyor insanları anlamaya çalışırken de dışardan ağızlarına düşecekmiş gibi görünüyorsundur sen insanları kafana takma ileri bak
    1
    banu123 1 ay önce
    teşekkür ediyorum tavsiyen için
    1
    xchampwer 1 ay önce
    önemli değil her zaman birbirimiz için burdayız değil mi?
    0
    banu123 1 ay önce
    öyle gerçekten.. buraya içimi döküyorum ve burada rahatlıyorum. farklı şehirlerde olsakta ve birbirimizi tanımasakta birbirimize iyi geliyoruz
  • 2
    hedap 1 ay önce
    sonra kaçanı kovalayan yorulur, bu sefer kaçan noluyor lan niye durdu bu? der. kovalayan bu sefer eehh yeter lan ben gidiyorum der ve arkasından kaçan kişi bu sefer kovalayani kovalamaya başlar.
    tabi kovalayan sinirlenmiştir. bakmaz ama kaçan kişi ısrarla kovalamaya devam eder. aynı şekilde bu sefer ilk kaçan kovalayani kovalarken yorulur ve neyse der durur. sonra ilk kovalayan düşünür ve der ki "ben onu o kadar kovaladım ama sonunda vazgeçtiğimi görünce peşimden geldi. demek ki var bunda bir şeyler". tabi o bunları derken kaçan kişi kovalamaktan çoktan vazgeçmiştir. döner arkasına bakar ve kimseyi göremez.
    sonuç olarak yorulmuş bir iki kişi kalır elde. bunları da toplasan iki etmez. koşa koşa kilo vermislerdir çünkü.
    1
    banu123 1 ay önce
    puvom mükemmel bir tespit gerçekten ayak parmaklarımla alkışladım seni
    0
    hedap 1 ay önce
    ee az kaçmadik zamanında:)))
  • 0
    mecreapiremsesi 1 ay önce
    insanların kendileri gibi insanlara sempati duyduklarını düşünürsek, maske takan yani duygularını gizlemeyi tercih eden insanlar muhtemel olarak yine aynı şekilde duygularını gizleyen ve rol yapan insanlardan hoşlanacaktır.
    basit bir oran orantı şeysi.
    insanları anlamaya çalışacaksan onları olduğu gibi kabul ederek başlayabilirsin.
    bkz: herşey olağan,her b’ku beklerim,her an dengesiz de olabilir. bu olumsuz kısmıydı olumlamalar sana kalmış.
    0
    banu123 1 ay önce
    onları olduğu gibi kabul edip umursadığım için böyle oluyor. aynı tepkiyi onlardan alamıyorum çünkü.
  • 0
    ___koray_____ 1 ay önce ~ 1 ay önce
    umursayan sen oldukça onlara umursanmaz şeyler bırakıyorsun da ondan puvom.
    33 yıllık hayatımda öğrendiğim en değerli şey, önemsenmeyi reddedenleri önemsememek. değerli olanları önemse puvo tabi onları da denk getirebilirsen..
    ee birşeyin orjinalini bulmak için bir nevi sarraf olmak gerekli, ol puvom! insanlar konusunda sarraf ol!! olmak için çetrefilli yollar gerekli, hepsini bir nefeste geç lütfen.. birileri kazanmalı
    0
    banu123 1 ay önce
    daha yolun başındayım puvom yaşım daha 19. ama insanlar konusunda çok yoruldum artık. uzak durmaya karar verdim. hakedeni önemsemek gerek haklısın sonra seni yanlış anlıyorlar
    1
    ___koray_____ 1 ay önce
    basit olan her şeyi karmaşıklaştırmak gibi bir duyusu var insanın..
    0
    banu123 1 ay önce
    aslında herşeyin cevabını biliyorsun ama bazı şeyleri bazen tenkit etmek istiyorsun
  • 0
    samurayolanmohikan 1 ay önce
    aslında bunun basit bi açıklaması var. bi insanı tanıdıkça ya onu daha çok seversin ya da sevgi artmaz ve tanıdığın insan sana göre değiştiği için ondan uzaklaşırsın. sen uzaklaşınca karşı da olan insan seni neden kaybettiğini anlamaya çalışır ve bunun için emek harcar sana ilgi gösterir. bunlar tamamen içgüdüsel şeyler olduğu için her yerde bi kaç ufak farkla yaşanır.
    0
    banu123 1 ay önce
    valla öyle bir kafaya girdim ki şuan. herşeyi boşverdim kimseyi anlamaya çalışmayacağım. karşılık almadığım müddetçede kimseye değer vermeyeceğim
  • 0
    altiniser 1 ay önce
    banu hanım yetişemiyorum biraz bekleseniz
    0
    banu123 1 ay önce
    nasıl yani 😅
    0
    altiniser 1 ay önce
    kaçmayın lütfen kovalamaktan yoruluyorum
    0
    banu123 1 ay önce
    hckdkfldkjflsb yaaa sinirlerim bozuldu
    0
    altiniser 1 ay önce
    sinirleriniz bozulsa gülmezsiniz lütfen :)
    0
    banu123 1 ay önce
    sinirlerim bozulduğu için gülüyorum zaten djdjjf
    0
    altiniser 1 ay önce
    ikimizden birinde bir algılama hatası oldu sanırım.
    ama olsun benim de çok sinirlerim bozuldu bak suanjsjsjhsjsjssjs
    0
    banu123 1 ay önce
    bence ikimizde birbirimizi anlamadık şuan hdnsjd
    0
    altiniser 1 ay önce
    isterseniz başlığı daha çok meşgul etmemek adına mortal'ın o kadar emek verip yaptığı direkt mesaj özelliğini kullanarak birbirimizi anlamaya çalışabiliriz
    0
    banu123 1 ay önce
    mantıklı hjhj
  • 0
    furis 1 ay önce
  • 0
    kalpsiz02 1 ay önce
    o zaman sende insanları anlamamaya çalış bence :)
  • 0
    reelsamurai 1 ay önce
    genellikle çoğu insanda işe yarar. yıllardır var olan bir sözdür ayrıca
1 saat önce 18 saat önce dün dün dün dün dün dün dün
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1869 takipçi
  • aboneliği iptal et
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..