5
şu an en çok ihtiyacınız olan şey nedir?
tanım: tam şuan aklınıza gelen ve en çok ihtiyacınız olan şeyleri yazın.

benim: huzurlu, sessiz, sakin bir yerde sandalyemi açıp elimde biramla ufku izlemek olurdu.

ve biraz daha para hiç kötü olmazdı :)
  • 1
    banabubade 2 ay önce
    sinirsiz internet
    yoklugunda anlasiliyo degeri ayni para gibi internet :/
    0
    sewo 2 ay önce
    aslında haklısın internetin değeri yokluğunda belli oluyor öyle bir alışmışız ki
  • 2
    papaya 2 ay önce
    seni istiyorum bir adminin o haşin ellerini
    1
    sewo 2 ay önce
    bu bir teklif mi yoksa :)
    2
    banabubade 2 ay önce
    bi cay icin bence :)
    0
    sewo 2 ay önce
    gaza getirme arkadaşı lütfen:)
  • 1
    banabubade 2 ay önce
    buldum internet sıkıntımı nasil ortadan kaldircagimi ust katta yasli bi kadin oturuyo internetinide torunu flen kullaniyo ama burd deiller internette bosuna yakiyo ben nasil ogrenirim veya kirarim sifreyi
    1
    sewo 2 ay önce
    ahahah o eskidendi eğer kotayı doldurursan izinsiz kullandığın için başın belaya girebilir.
  • 1
    ofsaytsizburak 2 ay önce
    sol bek
    0
    sewo 2 ay önce
    o bile kurtarmaz dostum.
  • 1
    tasciomerfurkan 2 ay önce
    elbette para olsa hiç fena olmaz
  • 1
    puivundik 2 ay önce
    uyku, uyku
  • 1
    abi 2 ay önce
    çiğ köfteye tavım şuanda


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    310 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...