uzaylılar tarafından kaçırılsanız ne yapardınız?

    16
    rengarbey 13.2.2017 22:46 ~ 22:53
    tarafından kaçırılsanız ne yapardınız?
  • 1
    totoobeyy 13.2.2017 22:55
    nasıl olduklarına baglı valla hic belli olmaz :d
    1
    rengarbey 13.2.2017 22:56
    hayalindeki uzaylılar nasıl ☺
  • 4
    tigritkis 13.2.2017 22:56
    türkçe küfür öğretirdim :)
  • 1
    dreamtheater 13.2.2017 22:58
    direnmezdim çünkü bir türkü uzayli bile anlayamaz
    0
    afanesyevo 13.2.2017 23:07
    ben türk'üm, bende sizi anlayamadım, acaba siz kimgillerdensiniz merak ettim doğrusu.
    0
    dreamtheater 13.2.2017 23:10
    tebrikler tartismami baslatmaya calisiyosun
    0
    afanesyevo 13.2.2017 23:11
    yazdığınız yorumu okudum da türk insanıyla bir alıp veremediğiniz var gibi geldi, niyetim tartışma başlatmak değil
    0
    dreamtheater 13.2.2017 23:13
    kendim türk'üm ne alip veremedigi ?
    yazdigim yazinin trol oldugunu bi sen anlamadin heralde
    0
    afanesyevo 13.2.2017 23:14
    trol olabilir, her şey mizah konusu olmaz
    0
    dreamtheater 13.2.2017 23:38
    tamam yorumlarini sil kardesim cevap verme bana
  • 1
    totoobeyy 13.2.2017 23:00
    hiç düşünmedim ama belkide niyetleri iyidir 😂😂
  • 0
    bilal 13.2.2017 23:07
    selfie yapardım malum ilk kez uzaylılar tarafından kaçırılıyoruz bi kanıtımız olsun yoksa kimse inanmaz değil mi 👻
  • 1
    afanesyevo 13.2.2017 23:08
    osbire devam reis bize onlardan da ekmek yok
  • 0
    fatisch 13.2.2017 23:45
    dunya disinda hersey hakkinda bilgi edinmeye calisirdim , sanirim cok eglenceli olurdu.
  • 0
    veterinerci 14.2.2017 00:34
    umarım rakıyı keşfetmişlerdir :)
  • 0
    kalcasever 14.2.2017 14:46
    best ass karıları yanıma aldırırdım
  • 1
    benbirtavugum 14.2.2017 14:53
    bi rakı sofrası fena olmaz
  • 0
    uysalp 14.2.2017 15:07
    ona dünyanın güzelliklerinden bahsederdim :)
  • 0
    simsekm 14.2.2017 15:14
    önce sigara yakar, sonra da mekanik robot tarzı bir şeymi diye gizliden incelerdim. eğer öyleyse bana ekmek çıkar ordan :d
  • 0
    yazaryazmaz 14.2.2017 15:26
    bonzai verirdim hep biz mi pilot olcaz
  • 0
    karael49 14.2.2017 18:30
    onların teknolojilerini öğrenmeye çalışırdım
  • 0
    ensrks 14.2.2017 18:31
    onu kaçırılınca düşünürüz xd
  • 1
    hayalett 15.2.2017 18:06
    müslümanlığı yayardım
  • 2
    pewdiepie 15.2.2017 18:36
    atom tost yapmayı öğretirdim
    1
    rengarbey 15.2.2017 18:41
    yakın çekim alabilirmiyiz
  • 0
    beyinsizyazar 15.2.2017 19:34
    analarına söverdim
  • 1
    conikel3152 19.2.2017 09:16
    hepimiz kardesiz birakin gideyim
  • 0
    prabheas 19.2.2017 10:13
    akşam ezanına kadar salmalarını rica ederdim
  • 0
    hedap 19.2.2017 10:58
    çok şükür derdim. yeterince sıktı dünya.
  • 0
    aliveli49elli 19.2.2017 11:23
    sağolun arkadaşlar kurtardınız beni burdan derim
  • 0
    delifisekkim 19.2.2017 12:41
    ateş , su , toprak , tahta isterdim.
  • 0
    maddy01 19.2.2017 13:02
    cüneyt arkın gibi ucarım 10 kişi yıkar gecerim oddkfj
  • 0
    emrh_dnzzz 19.2.2017 13:06
    uzaylılar tarafindan kacırılırdım
  • 0
    sezgarman 19.2.2017 13:06
    son istegim bi foto çekip faceye atabilirmiyim abi derdim
  • 1
    sonr4224 19.2.2017 14:26
    kaçırsalar bile esir tutamazlar
    bir türk esir olmaz derdim
  • 1
    suluk 19.2.2017 14:28
    gurur duyarım. o kadar kişi arasından beni kaçırmış adamlar.
  • 0
    yusufkoseogluuu 19.2.2017 16:49
    cahilsdim dunyanin rengine kandim derdim amk
  • 0
    hazar_k 19.2.2017 17:05
    o zaman aklıma ne gelirse yapardım
  • 0
    fkey 20.2.2017 19:07
    çaresizce bağırıp yardım isterim .
  • 0
    theserhat 22.2.2017 15:17
    dunyayi patlatirdim
  • 0
    dirtcinciyazari 22.2.2017 16:30
    derdim bu amerika bizim gezegen in orospu cocu. şunları bir vursanız allah rızası için derdim
  • 0
    unnamed 22.2.2017 18:29
    şaşırırdım
  • 0
    800kyasuovar 22.2.2017 22:10 ~ 22:10
    lole bağımlı olması için elimden geleni yaparım rp çektiririm kendini hesabıma
  • 0
    ssl 22.2.2017 22:39
    geminin vergisini sorardım. bezdik bezdik artık
  • 0
    k0nchert0 22.2.2017 22:47
    kıbleyi sorardım
  • 0
    ozan3592 22.2.2017 23:30
    çok durdum bırakında gidek derdim heralde. uzaylilar kacrsa şaşırmam o duygu yok bende kaybettim bayadir bulamiyom
  • 0
    karikaturist 5.7.2019 12:39
    evet tarafından
  • 0
    gs1905 8.7.2019 03:40
    ne yapsan boş