sosyal medyada küfür

    4
    montaigneideneyenyzr 21.1.2018 18:24
    arkadaşlar öncelikle tüm sözlük üyelerine iyi sözlükler diliyorum. bahsetmek istediğim birkaç şey var.. biliyorsunuz sosyal medyada yediden yetmişe hatta çok daha geniş yaş aralığında insanlar takılıyor. ve birçok insan anonimliğinin arkasına sığınıp sosyal medyada dilediği gibi atıp tutuyor.

    işte bu noktada bir sürü küçük kardeşlerimiz bu kafasına göre esip gürleyen, kendi kafasına göre takılan insanlardan bir çok kötü şey öğreniyorlar. bunun başını tabiki de küfür çekmekle beraber ardında 2 adet arkadaşını daha alarak genç dimağlarımızın zihinleri, bilinçaltları allak bullak oluyor. bu iki arkadaş sigara ve alkol. küfretmek ile başlayan bu genç dimağlarımız "aga kızlar sigara içen erkeklere bayılıyor ya euehueuheu" diyerek sigaraya da başlıyorlar derken peşisıra gelen alkol tüm gençlerimizi büyük bir batağa sürüklüyor.

    bu konuda elbette küfürden mizah üreten, halk tarafından stand-up sanatçısı diye adlandırılan bir çok televizyon program sunucusu ünlü insanlar başı çekmektedir. onların küfür ile yaptığı mizaha gülen genç beyinler küfürün komik bir şey olduğunu daha o küçük yaşta öğrenip bir çok insana komiklik olsun diye söylemektedir.

    en azından biz, sosyal medya kullanıcıları olan bireyler olarak küfür ve küfür içerikli her türlü medya paylaşımına gerekli tepkiyi gösterip bununla mizah olmayacağını genç dimağlarımıza anlatmaya çalışarak birkaç insanı bu kötü davranışlardan uzak tutmuş oluruz.

    bu konuda başı tabi ki büyük "mizah" sayfaları çekiyor. ınstagramda sayfalar, twitterda kişiler bu işin komik tarafının olduğunu göstermeye çalışırcasına fütursuzca küfür içerikli paylaşımlar yapıyorlar.

    yine bu konuda samsung gibi büyük bir firma "siber zorba olma" gibi güzel bir reklam çalışması yapmış olmakla büyük bir farkındalık başlattı. şimdi sıra biz halkta. haydi el ele verip siber zorbalığı, küfürü, kötü şeyleri sosyal medyalardan kaldıralım
  • 0
    cambam 21.1.2018 18:27
    siber zorbalık ciddi bir baş ağrısı. özellikle kanuni yollarda henüz tam belirlenemediği için önüne gelen küfür ediyor. 14-15 yaşında çocuklar, özelden beriden ana avrat küfür ediyor.

    geçen hafta cs go oynuyorum mesele eşşek kadar adamım. tabi orada 17-18 yaşında çocuklar var genelde. kardeşim dedim gereksiz konuşma, çocuğun verdiği cevap şu. kes lan yarrraaam sana mı sorucam.

    bu çocuk belki özel hayatında böyle bir çocuk değil ama aslında o da ne yaptığını bilmiyor, dışarıdan kendisini göremiyor.
  • 0
    hellomyfriend 21.1.2018 18:29
    selam
  • 0
    plumerion 21.1.2018 19:20 ~ 19:24
    aaa olur mu öyle şey

    sosyal medya özgürlük falan filan...

    yani istediğimizin anasına, bacısına, karısına, kızına, amcasına, dedesine, sülalesine, gelmişine,geçmişine, gelmemişine, gelmeyecegine, gelse de umrumuzda olmayacağına, küfretme özgürlüğümüz var ama .s..ss.s.s.s.s.


    diye karşı çıkıyorlar, hah evet site kurallarında "ana bacı dümdüz gitmek vs yasak" gibi bir şey yok, yani bizim yapabileceğimiz tek şey seviyeyi indirmeden kişisel olarak küfretmemek.
  • -1
    pandababy 21.1.2018 20:43
    çok iyi bir şey bence. gerçek hayatta beni tek yumrukla bayıltacak kişilere sanalda dümdüz gidebiliyorum xdxdxd (şaka şaka linç etmeyin hemen)