7
bir anımı anlatıyorum
eskiden olup etkisi devam eden komik bi olayı anlatcam :) ben yumurtayı yapılış şekli farketmeksizin yiyomuşum.(anneme sordum daha çok bilgi aldım geldim :d 2-3 tane haşlama yumurtayı ekmek sevmiyorum diye ayırıp ilk önce beyazını yiyomuşum sonra en güzel yerine geldik diyip sarısını yiyomuşum :d).8 yaşındayken bir gün teyzem demiş ki:"siz nasıl yiyosunuz yumurtanın beyazı yenir mi öyle".çocuk aklı ne demişim biliyo musunuz:"ben de yemiyorum" :dd ve ondan sonra yememişim tek başına beyazını.sarısıyla karışık olunca yiyorum hatta ne kadar etki etmişsse midem bulanıyo hiç olmuyo yani.çok ilginç ya,bu da böyle bi anımdır :d
  • 2
    quentra 3 ay önce
    karışık olarak yenir mi ya hatta yumurta yenir mi, nasıl yiyorsunuz bunu ? (bugünden sonra (pi: @huseyinargun) bir daha yumurta yemedi...)
    1
    huseyinargun 3 ay önce
    o an ben de yemiyorum demişim ama kafamda öyle birşey oluşmuş :)) (rahat rahat yiyemedi.. :( )
  • 1
    kevinyost 3 ay önce
    şimdi bir bardağa 2 yumurta kıracaksın sonra hupleteceksin aman aman
    0
    huseyinargun 3 ay önce
    onu seviyo olamazsın :/
    0
    quentra 3 ay önce
    kevina hiçbir şey dokunmuyor
    1
    huseyinargun 3 ay önce
    öyle görünüyo :/
    0
    kevinyost 3 ay önce
    köy çocuğuyuz biz puvo :d
    1
    lazcoder 3 ay önce
    öğğğöğğöğ
    0
    huseyinargun 3 ay önce
    sjsjdjs
  • 1
    lazcoder 3 ay önce
    yumurtanın beyazı benimde midemi bulandırıyor :s
    0
    huseyinargun 3 ay önce
    üzdü :(
    0
    lazcoder 3 ay önce
    :d
    1
    hellomyfriend 3 ay önce
    bundan sonra benimde bulandırıcak anlaşılan :d
    0
    huseyinargun 3 ay önce
    teyzemin yaptıgını size mi yapmış oldum :dd ama ben küçüktüm abi siz niye etkileniyonuz :d
    0
    lazcoder 3 ay önce
    yok, ven ezelden beri sevmem :)
    1
    huseyinargun 3 ay önce
    (pi: @hellomyfriend)'e olmus galiba :)
    1
    lazcoder 3 ay önce
    çok değişik bi durum
    0
    huseyinargun 3 ay önce
    ilginçççç
  • 1
    keyiftuccari 3 ay önce
    hüseyin abi ne anılar varmış sende böyle :)
    1
    huseyinargun 3 ay önce
    :)) bizde de var bişeyler :p
  • 1
    darkier 3 ay önce
    "eskiden olup etkisi devam eden komik bi olayı anlatcam"
    buradan anlıyoruz ki yazarımızın anısı simple perfect ile anlatılıyor :)
    0
    huseyinargun 3 ay önce
    yazarken aklıma geldi biliyo musun dsgdshdh güldüm yine de öyle yazdım :d
  • 1
    oxygen 3 ay önce
    oha lan benden başka beyazını yemeyenler de varmış şoktayım. şimdiye kadar arkadaşlarla anlaşma yapıyorduk ben onlara beyazını veriyordum onlar sarısını
    1
    huseyinargun 3 ay önce
    ohaa abi 3-4 kişi yazdı sanmıyodum benden başka oldugunu :)


  • bilin istedim

    Her türlü az bilinen, çok bilinen, duyulsada ne olduğu tam olarak bilinmeyen kavramların açıklandığı. puivin bilmesini istediğiniz bilgi, anı,fıkra, makale, görselleri paylaşabileceğiniz, sesinizi özgürce duyurmak istediğinizde seçeceğiniz bölüm

    41 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ibrahimisbilir

    nesquik
    hukuk582
  • 1. bölüm açıklamasına uygun olmayan başlıklar açmayınız.

    2. yanlış bir bilgi gördüğünüzde yazara düzeltmesi için rica ediniz.

    3. açılan başlığı gerekli buluyorsanız (+), gereksiz buluyorsanız (-) yönünde işaretleyiniz.




popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...