6
bir insana canlı fare yuttursak fare ne kadar yaşar?
veya daha önemli bir soru adam ölür mü?
  • 0
    istemi1316 4 gün önce
    canli fareyi nasil yutturacan adam inek mi bogazi o kadar olsun
    0
    hurshit 4 gün önce
    fare sandığın gibi büyük bir değil kardeşim bence rahat yutulur.
    0
    istemi1316 4 gün önce
    bnce yutulamaz
    0
    accordionist 2 gün önce
    fare yavrusu yutulur puvo
  • 0
    banabubade 4 gün önce
    mide asidinin fare flen dinlicegini dusunmuyorum ama belki bogazi kemirip disari cikar fare bu belli olmaz
  • 0
    epic 4 gün önce
    3-4 dakika içerisinde ölür fare. insana bir şey olmaz en fazla kusar.
  • 0
    asosyaly 4 gün önce
    fareden fareye değişir
  • 0
    myhtoss 4 gün önce
    adam yaşar fare ölür sıkıntı çıkmaz bence smsndkdn
  • 0
    deadlucifer 4 gün önce
    olum midem kalktı len mq
  • 1
    hirtem621 3 gün önce
    nerden aklınıza geliyo böyle şeyler
  • 0
    dream0 3 gün önce
    bi 3 4 dakika yaşar küçükse fare
    ama büyükse boğazı tıkayıp sizi öldürebilir kötü bir biçimde.
  • 1
    kalcasever 3 gün önce
    yutana kadar çırpınan fare iç organlara ve boğazla nefes borusuna zarar verir hiç bişi olmasa nefessizlikten ölür ha bunlar yok say dersen mide asidi güçlü ise fare can verir fakat mide bunu kusar.
    1
    dirtcinciyazari 2 gün önce
    beni b unu yazmakta kurtardın
    0
    kalcasever dün
    dasdöjahsçhd
  • 0
    magic 3 gün önce
    ve daha da önemlisi soru hangisi yaşar
  • 1
    abi 2 gün önce
    bu çocuk bir gün kesin birilerini kesecek abi dediydi dersiniz
    0
    ultraviolence 2 gün önce
    bence çoktan kesti, yeni yöntemler arıyor.
  • 0
    madam_aylak dün
    önemli soru şu: neden ? yani amacın birine fare yutturmak mı? bu soruyu merak ettiğin için sorsaydın eğer bir fare yutsak midemizde neler olur gibi sorardın. fakat öyle sorulmamış. psikopat misin oğlum :))))


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    291 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    sewecenimlannn

    magic
    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...