10

kadınlar..

bi erkekten anlamayan kadın vardır. bir de erkekten anlayan..

ben, erkekten anlayan kadınları severim. onlarda beni..

ya sizin felsefesi düşkünlüğünüz nedir bu kadın meselelerinde?
  • 1
    indus 1 ay önce
    kadın dediğin iyi sevişcek arkadaş.
    can yücel.
    1
    ___koray_____ 1 ay önce
    öteki türlüsü büyük imtihan zaten
    1
    indus 1 ay önce
    çok haklısın :)
    0
    ___koray_____ 1 ay önce
    haklı olmanın gururunu, can yücel gibi düşünüyor olmanın yorgunluğunu taşıyorum diyelim :)
  • 0
    erenraphael07 1 ay önce
    ben kadın konusunda biraz feministim kadınlar erkeklerden karakter olarak daha iyi ( yeni nesil gençliği bunun dışında tutuyorum ) kadın cinayetleri tecavüzleri esine şiddet uygulama, kendisini seven emek veren ve sadık olan eşlerini aldatma ve bu gibi pislik suçların hepsi maalesef hemcinslerim erkeklere ait. kadınların hakkı yeniliyor isterdim ki gerçekten eşit olalım isterdim ki ülkemizde bir kadın bir erkek kadar özgür olabilsin ama zor biz tanrının bize lütfü olan gücümüzü kötüye kullanarak insanligimizi çoğu zaman yitirebiliyoruz. diğer taraftan aşk konusunda 2 cins de hatayi yapiyor kadınlarin önceliği sevgi erkeklerin cinsellik gibi görünüyor olsada 2 tarafta kendisine istediginin tam tersini verecek kişiliklere güvenip aşık oluyor.
    0
    ___koray_____ 1 ay önce
    sevgili puvom, inan o savunduğun değerlerin tümü dostdoğru olan/olduğunu varsaydığımız erkeklere de uygulanıyor. benim görüşüm feminist değil. çünkü biliyorum; ne denli kadın varsa erkek terörüne kurban giden (ki her biri inçimizde sızı), o kadar erkekte kadın teröründen yitip gidiyor. bence sen, sen ol tarafında dur! şu hayatta hiç kimse, hiçbir cins masum değil anlayacağın
    0
    erenraphael07 1 ay önce
    benim nacizhane görüşüm bu kardeşim.
    0
    ___koray_____ 1 ay önce
    saygı duyarım kardeşim. görüşünle var olasın.
    0
    hedap 1 ay önce
    kendisini seven emek veren ve sadık olan eşlerini aldatma ve bu gibi pislik suçların hepsi maalesef hemcinslerim erkeklere ait

    adam doğru söylüyor. ben bu zamana kadar hiç eşini altadan kadın görmedim. çünkü ben bütün hayatımı klavye başında 1+1 odamda geçiriyorum. arkadaşta benim gibi bodrum kattan bağlanıyor dünyaya.
  • 1
    horseman 1 ay önce
    kadın bilene nefes bilmeyene nefs tir
    1
    ___koray_____ 1 ay önce
    kadının nefes olduğu yerde nefessiz kalanlar vardır :(
    ama dediğin doğru benim can puvom
  • 1
    hedap 1 ay önce
    erkek kadına kadında erkeğe muhtaç.
    ikis de tek başına hayatını idame ettiremez. kimse ben tek başıma da kendime bakarım havasına giremez. bu havaya son zamanlarda kadınlar da girmeye başladı ki bu durum çok kötü bir sona hazırlıyor toplumu.
    1
    ___koray_____ 1 ay önce
    bireyselliği kurtarır/kurtarmaz topluma da el atarız puvo.. lâkin gidişat hep kötü
  • 1
    kaktusgil 1 ay önce
    su başlığı gördükçe
    ve kadınlar
    bizim kadınlarımız
    korkunç ve mübarek elleri
    ince, küçük çeneleri, kocaman gözleriyle
    anamız, avradımız, yarimiz diye bir şiir başlıyor içimde. çağrışım:)
    0
    ___koray_____ 1 ay önce
    kadınlar, kadınlar dağlara doğru..
  • 1
    furis 1 ay önce
    değişik varlık.
    0
    ___koray_____ 1 ay önce
    değişmek ve değişmemek işte bütün mesele :)
  • 0
    arjiin 1 ay önce
    şimdi bizim bi abi vardı, yaşınıda almış bi adamdı. bi arkadaşımın vasıtasıyla tanıştım. bigün çayımı içmeye geldi dükkana, öyle sohbet muhabbet ediyoruz. bana bi cümle kurdu, hala aklımdan çıkmadı.
    "dünyada iki tip kadın varmış kardeşim, bunu bana bi abim söyledi vakti zamanında bende zaman geçince onu anladım. birisine parasını verir kullanırsın, pek önem arz etmez. bir diğeri ise konuşmayı bilir, dili kıvraktır, senin canına okur, ruhun duymaz, ruhun duysa da duymamazlıktan gelir." sonra bana döndü ve dedi ki "sen dünya ahiret benim kardeşimsin ama çok tehlikelisin".
    şimdiii bu adam burda ne anlatmak istemiş olabilir?
    0
    hedap 1 ay önce
    tahrik edici hal ve hareketlerin var demiş. yanımda fazla durma demiş.
    0
    arjiin 1 ay önce
    öyle hareketlerim cidden yok, hani hep olduğum gibiyim. neyse o yani anlıcan.
    0
    hedap 1 ay önce
    ya işte senin demenle olmuyor o. ama bu abi pek tekin değil yani yürüyor ufaktan ufaktan.
    0
    arjiin 1 ay önce
    söverdim de şimdi günaha girmek istemiyom knk ama ağzım iyi laf yapıyo bak onu söyleyebilirim 😜
    0
    hedap 1 ay önce
    ister vur ister okşa
    ister tut ister yolla
    ister söv ister zorla
    ben böyleyim
  • 1
    mataramasuko 1 ay önce
    şu kadınları bi salın.
    0
    ___koray_____ 1 ay önce
    günaydın puvo :)
    saldık gitti
    0
    mataramasuko 1 ay önce
    günaydın puvo :)
  • 1
    speace 1 ay önce
    soru sorduğunda pozitif ayrımcılığa saklanan, sormayınca düşüncesizlikle suçlamaktan asla geri duran biriyle henüz tanışmadım. o mandalinayı düşünmeden kabuğundan ayıran kişiyle hayır cevabını duyduktan sonra karşında duranın aynı kişi olduğunu söylememe gerek yok sanıyorum :d

  • tespit

    ayrıntıyı görenlerin bölümü.

    22 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    pop

  • kurallar güncellenecek.