9

oxygen'in fetöcü olması

çok değerli ve hürmet başganım melih gökçeğe alenen savaş açmasından anladım

ispat: www.facebook.com/.../1443485022389736
  • -24
    hellomyfriend 1 yıl önce
    #evet yazan sen misin yoldas?
    2
    seang 1 yıl önce
    kardeş niye herkes eksilemiş seni

    bende 1 eksi verdim bu arada
    2
    evinizindoktoru 1 yıl önce
    herkes eksi verince dayanamadım bende eksi verdim. niye böyle oldu şimdi?
    -3
    hellomyfriend 1 yıl önce
    düşene bir tekme de siz vurun :d iki üç kaypagin peşinden koyun sürüsü gibi gidenler o geri kalan 9 kişiyi oluşturuyor. sürü psikolojisi
    1
    roxic7 1 yıl önce
    valla bende dayanamadım bastım eksiyi
    1
    quentra 1 yıl önce
    bende geldim.
    roxic sanane laaaaan sanane
    1
    roxic7 1 yıl önce
    sus lan aq teletabisi
    2
    quentra 1 yıl önce
    aaaaa ki ki k
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    pezeveeeeennkk pezeveeeeeenkk
    1
    karakurum 1 yıl önce
    kaypak diyor ya kardesim senin verdiğin sözleri tutamamak gibi bir hastaligin mi var
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    söz vermedim ki? girmem dedim ara sıra giriyorum. sadece sohbet ettik. ayrıca kaypak sözünü de sana söylediğimi nereden çıkardın?
    0
    oncugenclik 1 yıl önce
    helloya eksi atanların , evlerini ateşler salsın...
    0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    qömünüst kardeşliği brofist
    0
    oncugenclik 1 yıl önce
    ne sandın bizde ortam böyle 😂😂
    -1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    ama ben sosyalistim
    0
    polinezyali 1 yıl önce
    dayanamadım bastım 24. eksiyi,seni severim ama çok cazibeli geldi lan 23 eksi
  • 10
    circlepit 1 yıl önce
    sen de olmasan biz kime gülecez puvo :d
  • 4
    only 1 yıl önce
    espri yapıyor oxygen derken anlamadım lan moleküller de mi fetöcüymüş öyleyse hidrojen mi soluyalım ne yapalım
    8
    akpartiliyizakparti 1 yıl önce
    kürt müsün ne diyon
    2
    ibrahimisbilir 1 yıl önce
    fransız bu çok fransız kaldı. en azından espri olduğunu düşünüyor oda bişey.
  • 0
    nesquik 1 yıl önce
    senin her hayır diyene fetö cü demen senin nickinden çomar olduğunu belli ediyor
    0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    troll be knk naptın
  • 7
    oschemat 1 yıl önce
    belki fetö oxygen cidir
    -5
    hellomyfriend 1 yıl önce
    belki bunlar bir rüya ve hayal gücü
  • 3
    yepyeni 1 yıl önce
    moleküllerine ineceğiz bunların moleküllerine !!
  • 5
    karakurum 1 yıl önce
    bir mal turnusolu başlık daha yorumlara gel
    -2
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    +1
  • 0
    hardrockman 1 yıl önce
    buraya gelip kendini savunmamasından belli zaten
  • 6
    oxygen 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    keep calm and himmet

  • bilin istedim

    Her türlü az bilinen, çok bilinen, duyulsada ne olduğu tam olarak bilinmeyen kavramların açıklandığı. puivin bilmesini istediğiniz bilgi, anı,fıkra, makale, görselleri paylaşabileceğiniz, sesinizi özgürce duyurmak istediğinizde seçeceğiniz bölüm

    414 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    ibrahimisbilir

  • 1. bölüm açıklamasına uygun olmayan başlıklar açmayınız.

    2. yanlış bir bilgi gördüğünüzde yazara düzeltmesi için rica ediniz.

    3. açılan başlığı gerekli buluyorsanız (+), gereksiz buluyorsanız (-) yönünde işaretleyiniz.