türk halkının lgbt+ı bireylerine bakışı

    22
    nabercnm0 14.5.2018 01:51
    türklerin bu konuya pek sıcak bakmadığını biliyoruz. peki bu sizce türk kültürüylemi ilgili yoksa islam ile gelen arap kültürü ile mi ilgili?
  • 0
    erenraphael07 14.5.2018 01:51
    hoşgörü çerçevesinde olmasını tercih etsem de tam tersi.
  • 0
    psikopat_yazar 14.5.2018 01:52
    bence islam ile alakalı çünkü avrupa ülkelerinde o kadarda göze batan bir konu değil
  • 2
    alicoyum 14.5.2018 01:53
    konunun türklük ile alakası yok, alışkanlıklar ile alakası var. ben saygı duyuyorum ama bir yandan da tiksiniyorum.
  • 0
    efsane_bey 14.5.2018 02:10 ~ 02:12
    bunla ilgili dersimiz vardı. hoca daha ilk dersten beni homofobik yaptı dediği şeye bakarmisin bir geyle aynı odayı baylasirmisin dedi bende hayır dedim burdan bakışımı anlaya bilirsiniz.bence igrenclik. bu ata erkil bir toplum oldumuzdan kayanaklaniyor kafamızda oluşturulan gerçekler bu isteyen oluyor bunun türk arap kültürüyle alakası olabilir.
  • 0
    democrat 14.5.2018 02:17
    (pi: ibne)
  • 2
    tesla52 14.5.2018 03:03
    bu hikayeyi anlatmam lazım, öğrenciyiz 5 kişi evde kalıyoruz 1 kişi eve pek uğramıyor gey bi arkadaşı var trabzonda dövme dükkanı filan arada geliyordu. bizim evdeki bunun çocukuk arkadaşı bunla öylesine dalga geçiyordu homoseksüel, gey filan diye. çocuk bilgisayarı açık bırakıp dışarı gitmiş, bizim arkadaş bi aldı bilgisayarı eline çocuğun pornosuna kadar buldu yavv :) jartiyer giymiş bide :) akşam gelince çocuğu evden attı, yaptığının çok doğru bişe olduğunu söylemiyorum, bu tür konularda en uç noktalarda olan ben bile bu konuya çok sıcak bakamıyorum, türk halkı napsın. bu konu siz pek söylemek istemesenizde direkt islamla alakalı kendinizi kandırmayın, lut kavmi kıssasını dinledikten sonra hangi müslüman olumlu bakar bu konuya.
  • 3
    mein_diana 14.5.2018 07:33
    bizim sınıfta 1 tane manyak var öyle bana da sen de gel sende tam gey tipi var diyor manyakmı ne
    1
    propanoikacid 14.5.2018 09:42
    git hacı sen de networkun genişlesin
    1
    mein_diana 14.5.2018 22:47
    malmın olum çocuğum olmaz
  • 1
    simurg54 14.5.2018 16:21
    hacı zamanında 10 yıllıldır lezbiyen olan biri ile beraber olmuş biri olarak söylüyorum. lezbiyenler sevişmeyi bilmeyen erkekler yüzünden türedi. 😂 kız şuan evli çocuğu var amk 😂
  • 3
    bitaraf 14.5.2018 16:42
    hastalıktan ya da yaradılıştan ileri gelen sebeblerlerden ötürü oluşan tercihler yadsınamaz
    ancak bunu toplum içerisinde utanılacak seviye taşıyan kişiler türk kültüründe hiçbir ahlaklı kişinin kabul edemiyeceği fikri sabittir .
  • 2
    thenamyelus 14.5.2018 16:56
    islamın arap kültürüyle alakası yoktur. arapların eski kültür ve geleneğini öğrendiğin zaman imrenilen ve iğrenilen batıdan daha aşşalık olduklarını göreceksin. kısacası din bir topluma değil tüm insanlığa ait olduğunu unutmamak dileğiyle.
    bu arada soruna cevap vermek gerekirse de şahsen ben insan olarak yadırgamam ötekileştirmem ama tabiki de tasvip etmem.
    1
    nabercnm0 14.5.2018 17:01 ~ 17:02
    islamin arap kültürüyle alakası yok zaten. islamın araplara gelmesen sebebi zaten o bozuk, cehalet ortamıdır. sadece son zamanlarda bazı etkileri görülüyor. açıkçası bende karşı değilim. isteyen istediğini yapsın bu beni pek ilgilendirmiyor.
  • 0
    duyguluyazar 14.5.2018 22:54
    2.5 senelik sevgilim lezbiyen oldu ustune benimle oynadi hayatimda hiç bilmedigim insanalri tanıdım gördüm hic duymadığım kelimeleri öğrendim. turkiyedeki çoğu lgbt bireyi özentidir açık ve net.
  • 0
    fakirhalkkahramani 15.5.2018 00:05
    ya ben buna bir çeşit hastalık olarak bakıyorum. yani çözümü var mı bilmiyom. ama bu ülkede çözüm yok onu biliyorum.
    0
    nabercnm0 15.5.2018 02:14
    hastalık falan değil. doğuştan gelen bir şey. hormonal dengesizlik.
  • 0
    merid 16.5.2018 03:44
    ulan insanlar insan! ben sıkıldım siz nasıl dayanıyorsunuz be..
  • 0
    kurdi36 16.5.2018 04:59
    bunun dediklerinle alakası yok normal bir insan eşcinselliğe sıcak bakmaz zamanın da ne adolf ne de stalin sıcak bakmadılar yasakladılar hatta. eşcinsellik insan oğlunun geleceğini tehlikeye atmak demektir
    1
    nabercnm0 16.5.2018 09:04
    alakası bile yok. hiç bir tehlikeside yok. stalinle, adolfun da ne halt olduğunu biliyoruz. onların yasaklamış olması bile bu işte bi sakınca olmadığını gösterir.
  • 1
    iamzehra28 16.5.2018 07:19
    neden insanlar başkalarının hayatına bu kadar karışıyor. biri gelip size sevgilinizden dolayı yargılarsa nasıl hissedersiniz? ezik. onları ezikliyor ve hayata küstürüp intihar etmelerine yol açıyorsunuz. aslında sizler birer katillersiniz. tamam olabilir size yanlış gelebilir ama onları yargılamayın. cidden ne yaşadıklarını bilemezsiniz. sadece biraz mantıklı düşünün. bi kalp bi bedenden çıktıktan sonra cinsiyeti kalmaz. siz karşınızdakinin cinsiyetine mi yoksa kalbine mi aşık oluyorsunuz? biraz düğünün.lütfen.
    1
    nabercnm0 16.5.2018 09:05
    tebrik ederim. mantıklı düşünenleri görmek güzel.
  • 1
    okurbirpenguen 18.5.2018 00:28
    ya ben kültür olarak bakmıyorum, ben kişinin büyütülüşüne bakıyorum. aile eğitimi, çevresi. en çok bunlar etkileyerek o kişinin karakteri oluşuyor. mesela bir yakin erkek arkadaşım var, bu konu hakkında oturduğu çevre ve ailesi çok kötü bakıyor o da araştırmadan yakınları gibi ön yargı ile baktı bir süre. sonra feminizim ve lgbt+' yi araştırdı. şu an birkaç arkadaşı eşcinsel ve kendisi feminist. şu an ailesine feminaziler yüzünden halkın kötü bakışı gibi değilde daha araştırmış bilgili bir şekilde bunları onlara öğretiyor.