sesiniz kötü ve şarkı söylemek mi istiyorsunuz?

    41
    mitchisbitch 4.3.2018 00:46
    en önemli şey sabır. kimse sizin sesinizi bir hafta da süper yapamaz ve başkasının sesini sakin kiskanmayin çünkü herkesin sesi dünyada tektir. her sesin kendisine özel bi tarafı vardır. mesela baritonlar nerdeyse her şarkıyı söyleyebilir, bass lar çok nadir rastlanan bir ses rengidir , tenorlar çok tiz notalara çıkabilir . şimdi dediğim şeyleri yapın sizde oluşan farkı göreceksiniz. hatta bunu günlük şeklinde atmayı düşünüyorum. yaptığım şeyleri buraya yazacağım sizde benim başımdan geçen sıkıntıları ve nasıl çözüm ürettiğimi görebilirsiniz. tamam şimdi sesinizi kullanmayı öğrenmeniz gerekiyor. kimsenin sesi kötü değildir sadece kullanmayı bilmiyordur. evet ilk olarak arkadaşlar müzik kulağınızı geliştirmelisiniz.peki nasıl olacak? youtube a girin ve herhangi bir ses açma videosuna girin . bunu boğazınız ısınana kadar yapın. sonra da tekrar youtube dan göğüs sesi antrenmanlarina girin ve bunu yapın. neden göğüs sesi ? çünkü şarkıların %60 ı göğüs sesi ile okunur. evettt şimdiye kadar şarkının ş' si geçmedi farkındayım ama bunlar olmazsa olmaz. kusura bakmayın çok yetenekli olan değil çok çalışan kazanır. bu antrenmalarda yaptığınız şey sizin hayal gücünüzle birleştiği zaman şarkı içinde runs & riffs dediğimiz yani türkiyede ki nağme leri yapabilir hale geliyorsunuz . eğer beğenirseniz ve devamını isterseniz daha da yazabilirim. dedigim gibi bir şarkıcı olma yolunda tarzı bir günlük yazmayı düşünüyorum buraya umarım faydali olur. iyi geceler şimdilik :)
  • 1
    pacard 4.3.2018 01:14
    çok kötü bir sesin hiçbir şekilde düzeleceğini düşünmüyorum ama en azından dediğin yöntemler bir seviyeye getirebilir. güzel konu sevdim ben bunu.
    0
    pentaigo 4.3.2018 09:22
    kisinin ses telleri bozuk degilse ilerletebilir
    0
    mitchisbitch 4.3.2018 11:52
    bazı sesler insan üstü olur allah vergisi yapacak bir şey yok ama bu demek değil ki sadece onlar güzel şarkı okuyabilir.
  • 0
    mavador 4.3.2018 10:05
    birazda söylediğin şarkıya göre değişiyor usta ya
    0
    mitchisbitch 4.3.2018 11:54
    kanka her şarkının hitap ettiği bi ses rengi vardır. mesela ıslak ıslak parçasını en iyi baritonlar okur. bir tenor okusa aynı tadı vermez. sen kendi ses rengine göre şarkı seçmen lazım.
  • 0
    stardogs 4.3.2018 14:08
    audacity diye program var indirin düzenleyin sesinizi
    0
    mitchisbitch 4.3.2018 14:14
    autotune olmadan yardımcı olmaya çalışıyorum kardeşim. sahnede kullanamazsınız autotune :)
    -2
    stardogs 4.3.2018 14:15
    ozaman playback devam haha
  • 1
    ultim 4.3.2018 17:57
    eline sağlık :d
  • 1
    voryzakone 4.3.2018 18:16
    merhaba teşekkürler böyle bir yazı için bazı kişilere umut vermiş oldun.benim sorum ses kalınlaştırmayı nasıl başarabilirim?
    0
    mitchisbitch 4.3.2018 19:02
    kusura bakma geç gördüm :( öncelikle sesini nasıl kalınlaştırmak istiyorsun? yani sesin mi daha kalın olacak yoksa daha kalın sesle soylenebilecek şarkıları söylemek mi istiyorsun?
    0
    voryzakone 4.3.2018 19:04
    sesim daha kalın olmasını istiyorum.şarkı söylemek konusunda zaten bir isteğim yok sadece birileriyle konuşurken daha kalın sesli konuşmak için sordum.
    0
    mitchisbitch 4.3.2018 19:07
    tamam sorularına sırayla cevap vermeni istiyorum.
    1-kaç yaşındasın.
    2-daha önce müzikle uğraştın mı.
    3-yavaş mi konuşursun yoksa hızlı mi.
    0
    voryzakone 4.3.2018 19:08
    22.uğraşmadım açıkcası.duruma göre hızlı konuşuyorum galiba.
    0
    mitchisbitch 4.3.2018 19:10
    peki ses çok karışık bi şey şimdi burdan oturup da sana yardımcı olamam eğer gerçekten yardimci olmamı istersen bana skype gibi bir yerden ulasman gerekecek. sonuçta etten ve kandan bi şey ses. bi kaç maddeyle düzelecek bi şey değil. 👍👍
    0
    voryzakone 4.3.2018 19:11
    peki özelden yazıyorum o zaman.
    1
    et2olamayangenc 5.3.2018 17:47
    sesin kalin olmasi bok gibi bir olay kardesim benimki kalin yeminle bi kizla konusurken utaniyorum amk
    0
    mitchisbitch 5.3.2018 17:55
    özel gel istersen bakalım yardimci olabilecek miyim
  • 1
    pulse180 4.3.2018 18:23
    işime yarayacaaaaakkkkkkk!
  • 0
    bzalkanowski 4.3.2018 23:14
    en azından doğru sesi basmaya çabala.
  • 1
    nusret 4.3.2018 23:34
    çok şeker bir konu olmuş, teşekkürler
  • 1
    organikhosaf 5.3.2018 00:04
    böyle teknikleri nereden öğrndin ve gerçekten işe yarıyor mu sesinle iigili bir video atar mısın
    1
    mitchisbitch 5.3.2018 01:10
    kendi sesimi mi analiz edip atayım 😃
    tam anlamadım kusura bakma.
    yukarda bi arkadas yazmıştı buna benzer bi şey şimdi derse başlayacak benimle eğer ise yarayıp yaramadığını kendi üzerinde görmek istersen sende gel :)
  • 1
    ulukayin 5.3.2018 00:05
    konuyu beğendim, teknik insanlara bayılırım.
    0
    mitchisbitch 5.3.2018 00:32
    teşekkür ederim :)
  • 0
    mitchisbitch 5.3.2018 00:35
    arkadaşlar çok begendiyseniz (pi: #artistik) bölümüne bu tarz şeyler atmayı düşünüyorum abone olup destek olabilirsiniz. hatta bi bakarsınız youtube a atılmışız :d
  • 1
    hellomyfriend 5.3.2018 02:01
    ses tellerim agir dumandan perisan cogu zaman. ayikken soylememde guzelken felsefe edebiyat amina koyarim bazen, bazen sadece kafasi oturmadigi icin eglendirim kendimi. zip
    0
    mitchisbitch 5.3.2018 02:05
    😂
  • 0
    ismenovice 5.3.2018 16:13
    ses teknolojisi ile aşırı mümkün olabilen hadisedir.
    1
    mitchisbitch 5.3.2018 17:06
    bu kendini kandirmadan ama 😉
  • 1
    unbelievablemy7 5.3.2018 17:47
    sadece şarkı olarak düsünmeyin. bir iletişimde güzel ses size + avantaj olarak geri dönecektir.
  • 0
    lanetlipic 3.5.2018 18:46
    söyleyin gitsin