4
+ ve - leri ile sözlüğü sabote eden ibneler
kim yahu bunlar? bişeyleri okuyup takip edelim diyoruz ama insanı sözlükten soğutuyorsunuz. yoksa fake hesap açıp kendinize puan mı veriyorsunuz?
  • 1
    vasiliagayev 1 yıl önce
    Dostum çözemiyorum bende dün tüm başlıkları eksilediler bugun artilamişlar.Trolluyolar herhalde
  • 2
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    abi bence - o kadar problem değilmiş . seri + verilince vitrin tamamen kayboluyor canımı sıkıyor
  • 1
    yusufir 1 yıl önce
    Bir süredir bu arti eksi davası dönüyor. Artı eksi nin tehlikesi neyse de sürekli bu arti eksi verme olayına tepki veren başlıklar açan ve başlık açmak için sürekli bu konuyu ortaya atıp bi şekilde tutulacak konu bulma umudunu içlerine serpistiren yazarlarin tureyecek olması tehlikesi bence çok daha kötü. Artık başlıklarin derecelerine değil içeriklerinde bakılmalı ve bu konu hakkında artık başlık gormemeliyiz dıye düşünüyorum.
    2
    oxygen 1 yıl önce
    tamam kardeşim mortal başkan editleme getirirse zevkle silerim
  • 2
    mondragon 1 yıl önce
    iyi konuların + sayısının az olması heves kırıyor
    0
    ibrahimisbilir 1 yıl önce
    aynen
  • 1
    enguzelkizikapan 1 yıl önce
    Abiler sakin olun sözlük ergen kaynıyor mortal ın duzenlemesinden ve millet hevesini aldiktan sonra duzelecektir rahat olun ;)
  • 0
    barzo22 1 yıl önce
    bu + ve + leri protesto etmek amacıyla sabahtan beri yatakta yatıyorum.
  • 0
    darkier 11 ay önce
    bro o zamanlar sertmişsin. ibne falan, kızmışsın baya...
    8 ay sonra bile hala devam eden olay. gerçi bu aralar gözüme pek takılmadı.
    0
    oxygen 11 ay önce
    şu an hala varlar da eskisi kadar manuple edemiyorlar. süre engelleri koyduk.

    o zamanlar serttim bira evet neden ki :d


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...