kötü film, çok kötü film...

    5
    banabubade 13.2.2020 19:49
    kötü film vardır, birde çok kötü film vardır bu gece izlediğim yırtıcı kuşlar filmi (harley quenn'in filmi esasen) ilk olarak bu film neden kötü onu söyleyeyim, 1.si film hiç bir riske girmiyor ve 2.si aşırı cinsiyetci (cidden neden ya neden ne gerek vardı kadınlara bu kadar oynamaya?)
    biz filmi 4 erkek izledik arkadaşlarla ve salonda sadece biz vardık ve filmde güldüğümüz tek nokta kendi ürettiğimiz espirilerdi, yani bıkılmadı şu klasik aksiyon film yapısından.

    oyunculuklar çok daha iyi olabilirdi, karakterler daha iyi anlatılabilirdi ki bu film sadece harleyin saçma bir filmi gibi, yan karakter olayları ya da çete üyeleri gibi şeyler yok, black mask desek harcanmış ciddi manada harcanmış sevdiğim bir karakterin böyle rezil edilmesi, dövüş sahnelerinde ana karakterin tek atışı ama karşıdakilerin kartondan oluşu...
    buna harcanan zamana yazık, hayır yani dc'i anlamak çok zor jokerden sonra her şey o kadar güzelken bu kadar kötü bir film yapmalarının nedenini aklım almıyor.
    kısacası can sıkıcı ama eğer siz aksiyon izleyek margot robbie görek derseniz izlenir sanırım...

    10/1
  • 0
    hedap 14.2.2020 00:44
    gayet de iyi film. ben beğendim. hatun fenaydı yalnız.
    0
    banabubade 15.2.2020 12:19
    abi hatun iyiydide aşırı cinsiyetciydi film, harleyin gözünden izliyoruz diye düşünenlerde olabilir ama yinede öyleydi.
    1
    hedap 17.2.2020 01:49
    henüz izlememisim bunlar izlemeden önce ki izlenimlerim:)
    0
    banabubade 19.2.2020 00:04
    izleme abii zaman kaybı
  • 1
    fifthdayofmay 18.2.2020 19:57
    the godfather filmleri
    0
    banabubade 19.2.2020 00:05
    hm, ben çok severim mesela, siz neden sevmiyorsunuz?