17

sizi sınırlayan en büyük kısıtınız nedir?

para mi? dış güçler mi? ebeveynler mi? çevreniz mi? elalem mi? tembellik mi? üşengeçlik mi? yoksa kendi kendinizi mi kisitliyorsunuz?
  • 1
    ___koray_____ 2 ay önce
    sorumluluk saydıklarımın evrenselliği ve sıranın bana bir türlü gelmemesi..
    0
    horseman 2 ay önce
    geç olsun güç olmasın puvom inşallah gelecek o gün 🙏
  • 1
    unnamed 2 ay önce
    kendim
    0
    horseman 2 ay önce
    kendinle alıp veremedigin nedir:d
    0
    unnamed 2 ay önce
    ne bileyim. her şeye üşeniyorum. üşenmesem her şeyi yapabilirmişim gibi geliyor ama üşeniyorum.
    0
    horseman 2 ay önce
    gaz lazım mi abi
    0
    unnamed 2 ay önce
    yoo böyle mutluyum. gaz zamlıdır şimdi:)
    0
    horseman 2 ay önce
    doğru bu aralar çok yakıyor bi de :d
  • 0
    altaydangelenbarbar 2 ay önce
    dış güçler ne mk devletmiyiz biz
    1
    horseman 2 ay önce
    faili meçhul aselsan mühendislerinin sır ölümlerini bi araştır derim
    0
    altaydangelenbarbar 2 ay önce
    böyle bir cevap geleceğini hiç tahmin etmemiştim goygoy edersin sandım :d ama essahtan dış güçler bize oyniyimiş
  • 1
    lightofgod 2 ay önce
    hiçbir şey beni sınırlandıramaz. hiçbir şeye bu gücü vermem
    0
    horseman 2 ay önce
    ne hoş 😊
  • 1
    blackwomen 2 ay önce
    utangaçlık
    0
    horseman 2 ay önce
    kendi içindeki blekwomini keşfettikçe her şeyin üstesinden geleceksindir çekirge 😃
    0
    blackwomen 2 ay önce
    hayırlısı be men 😄
    1
    horseman 2 ay önce
    😂😂 amin :d
  • 1
    shavk 2 ay önce
    hayat, kardeşim. hayatın kendisi en büyük kısıtlayıcı
    0
    horseman 2 ay önce
    hayaatt bizi neden yoruyorsun
  • 1
    soldierr 2 ay önce
    bize düşman kendimiziz
    1
    horseman 2 ay önce
    kurtuluş da bizleriz de eksik bisiler var sanki kullanım kılavuzu gibi bisi:d
    1
    soldierr 2 ay önce
    öyle bişey olsa ne iş görürdü lan :))
    1
    horseman 2 ay önce
    hayatın kullanma kılavuzu. madde 1 : o elmayı yeme 😂
    1
    soldierr 2 ay önce
    madde 2: 7 cüce çalışsın sen yan gel yat 😂
    1
    horseman 2 ay önce
    madde 3 : babaanneyi huzur evine yatır ormana yerleştirme 😂
    0
    soldierr 2 ay önce
    madde 4: kurtla kanka ol hayat sana şinanay nay😂
    0
    horseman 2 ay önce
    olmadi o :d kurtla kanka olurlarsa babaanne kurdu yemeye çalışır bu sefer
    0
    soldierr 2 ay önce
    yook yav benim torunumun kankası torunumdur der bağrına basar 😄
    0
    horseman 2 ay önce
    haha kaldı mı öyle babanneler. terlikle kovalar head shot aman dikkat
    0
    soldierr 2 ay önce
    hahahah bizimki bastonuna falso veriyor ne diyorsuun 😂😂
    0
    horseman 2 ay önce
    oovv büyüksün abi 😂😂 babanneler baş tacıdır:d
    0
    soldierr 2 ay önce
    eyvallah 😂😂
  • 1
    arjiin 2 ay önce
    aile, üşengeçlik, tembellik, para ve ben :d bunlar olmasa iyi kızım aslında
    1
    horseman 2 ay önce
    bunlar olmazsa sen de olmazsın :d orada 'ben' de yazıyor yanlış görüyorum:d
    1
    arjiin 2 ay önce
    olmasam da olur demek ki :d
    1
    horseman 2 ay önce
    o zaman iyi bi kız nasıl olacaksın:d
    1
    arjiin 2 ay önce
    sen oraları karıştırma o iş bende :d
    0
    horseman 2 ay önce
    cennete biletin varsa bizi de götür:d
    0
    arjiin 2 ay önce
    he var, hemde deniz manzaralı gideceğim yer tahtalıköybüsten aldım bileti, cam kenarı :d
    0
    horseman 2 ay önce
    öğrenci mi aldın:d
  • 1
    leopoldiye 2 ay önce
    aile
    0
    horseman 2 ay önce
    bizim iyiligimizi isteyip bizim için çalıştıklarını söyleyip ama bizim görüşlerimizi önemsemeyip kendi istediklerini dayatmalarına ne demeli
    1
    leopoldiye 2 ay önce
    bihter ziyagilin cümlesi oldu 😂😂😂
    0
    horseman 2 ay önce
    hahahahhaha😂😂
    0
    leopoldiye 2 ay önce
    kdkdkdkdkd
    0
    horseman 2 ay önce
    dkdkdkdkdk
    0
    leopoldiye 2 ay önce
    tm
    0
    horseman 2 ay önce
    mt
    0
    leopoldiye 2 ay önce
    ok
  • 1
    melike_kaya 2 ay önce
    her şey.
    0
    horseman 2 ay önce
    bir yerden başlayacaksın galiba puvo
  • 2
    dorduncunesilkizi 2 ay önce
    tavuklar kadar bile hırslı olmayışım
    0
    horseman 2 ay önce
    tavuklar çok mu hırslı
    0
    dorduncunesilkizi 2 ay önce
    geçen onları yemek yerken izleme fırsatım oldu ekmeğimin peşine onlar kadar düşsem şu yaşta geleceğimi garantilerdim :))
    0
    horseman 2 ay önce
    gıt gıt gıdak yumurtam sıcak fhfjfgh
  • 1
    rapunzel 2 ay önce
    beni kısıtlayan elbetteki bir toplum var.ama çevrenin getirisiyle kendi düşüncelerimi birleştirerek kendimi kısıtlıyorum zaten bence her insan kendini kısıtlar. mesela biri çok tatlı yemeyi sever ve kendini kısıtlamaz.diğeri kısıtlar. kimi çok gülmek istediği için kısıtlamaz biri kısıtlar.kişisel özellikleri belirleyen şey biyerde kısıtlamalardır.
    0
    horseman 2 ay önce
    bunda bizim fizyolojik yapimiz da etken diyorsun yani :d
    1
    rapunzel 2 ay önce
    kesinlikle yapımızdaki şeyi reddedemeyiz
  • 1
    mavi_var 2 ay önce
    aile ve toplum . bir de hiçbirşey .
    0
    horseman 2 ay önce
    aile toplumdan etkilenir, toplumu aile şekillendirir. cik çıkabiliyorsan işin içinden
  • 1
    beeju 2 ay önce
    para
    1
    horseman 2 ay önce
    o herkese lazım 😂
  • 1
    nunu97 2 ay önce
    imkanlar daha doğrusu imkansızlıklar
    0
    horseman 2 ay önce
    zoru yapmak kolaydır imkansız ise zordur biraz zaman alır. fatih sultan terim . her şey karıştı bende allak bullak oldu :d
  • 1
    feriss_gunes 2 ay önce
    korkular
    0
    horseman 2 ay önce
    bazen korkular bizi daha güçlü kılar. lehine cevirirsen avantajın olur 😃
  • 1
    cansel15 2 ay önce
    vicdan.
    0
    horseman 2 ay önce
    o zaman vicdanımızı kim kısıtlıyor diye soralım:d
    0
    cansel15 2 ay önce
    yapmamız gerekenle vicdanımzn söyledikleri arasnda kalmışlık vardır ya o yarşta hep vicdan kazanır söylemek istediğim buydu. 😀
    0
    horseman 2 ay önce
    hee anladım:d
  • 1
    ikitek 2 ay önce
    benim kısıtım neden para aq
    0
    horseman 2 ay önce
    o herkesin sorunu :d
  • 1
    fkey 2 ay önce
    beni en çok kısıtlayan şey özgüven eksikliği . bir çok kişide olduğu gibi .
    0
    horseman 2 ay önce
    birçok kisi farkli yollarla bu sorunu aştı. sen neden yapamayasın
    0
    fkey 2 ay önce
    bazı yollar denedim . araştırdım , tavsiyeler aldım fakat iş gerçek hayata gelince söylemek kadar kolay olmuyor malesef .
  • 1
    banu123 2 ay önce
    arada ebeveynlerinde etkisiyle kendi kendimi kısıtlamak zorunda kalıyorum sonra buna çok sinirleniyorum..
    0
    horseman 2 ay önce
    ebeveynlerle konuşmayı denedin mi
    0
    banu123 2 ay önce
    tabiiki denedim. en basit kurtuluş kendi düzenimi kurup evden ayrılmak.. mezun olmayı bekliyorum
    1
    horseman 2 ay önce
    her şey gönlünce olur inşallah puvom
    0
    banu123 2 ay önce
    inşallah çok sağol horse 'cuğum
  • 1
    speace 2 ay önce
    şener özbayraklı çelmesini unutmadık aziz başkan :|

  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    582 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)
    • kural dışı açılan başlıklar değiştirilecektir.