yaşayan son beyaz gergedan ve devletin tahsis ettiği korumaları
  • 1
    fobi 1 yıl önce
    son ise üreyemez ki amk ne diye koruyolar
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    durdugu kadar demek kı
    -1
    fobi 1 yıl önce
    ey ne deyim hayırlısı
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    tekse önemlidir dünya bıle seferber olur dogal yasam alanı korumak ıcın neler yapıyolar
    1
    fobi 1 yıl önce
    iyide bu tek yani doğaya bıraksalar adam gönlüne göre yaşayıp ölse daha iyi olmaz mı
    -1
    huseyinargun 1 yıl önce
    doğası zaten onun daha cok yasasın dıye koruyolar bakımı falan..
    1
    fobi 1 yıl önce
    bildim
    1
    huseyinargun 1 yıl önce
    good
  • 2
    oxygen 1 yıl önce
    lan belki çiftleşecek sırf bunlar var diye utanıyo
    1
    fobi 1 yıl önce
    amk dhlşgldlvlsxlls
    -1
    fastman 1 yıl önce
    son gergedansa nasıl çiftleşcek amk
    1
    oxygen 1 yıl önce
    belki zenci gergeden bulacak
  • 1
    irrregulars 1 yıl önce
    böyle korunacaksa hiç korunmasın daha iyi bu ne lan. hayvana doğal ortamında rahatlık vermedikten sonra kaç yazar. aynı bizimkilerin ev hapsi gibi olmuş


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...