bu kadının abartılacak kadar güzel olmadığını düşünen bir ben miyim?
  • 1
    horseman 3.9.2018 21:44
    objektif olmak gerekirse hayrunnisa gül daha güzel
    0
    reelsamurai 3.9.2018 21:47
    ciddi misin yoksa taşak mı geçiyorsun anlayamadım
  • 0
    nocureformyillness 3.9.2018 21:47
    evet.

    konu kilit + çöp
    1
    reelsamurai 3.9.2018 21:53
    senin gibi mi?
  • 0
    gokkusaklikus 3.9.2018 21:49
    arkadaki adam kim acaba
    0
    reelsamurai 3.9.2018 21:54
    -spoiler-
  • 0
    dorduncunesilkizi 3.9.2018 22:14
    bu kadını özel yapan şey çoğu çekimine makyajsız (sadece pudra ile) çıkıyor oluşu değil mi hani ne makyaj güzeli ne estetikli
    0
    reelsamurai 3.9.2018 22:15
    makyajı görmüyor musun
    0
    dorduncunesilkizi 3.9.2018 22:34
    bu fotoğrafı kastetmedim ki genel olarak
    0
    reelsamurai 3.9.2018 22:37
    ben instagramdan takip ediyorum çoğu makyajlı
  • 0
    lightofgod 3.9.2018 22:23
    beyler bu kadını beğenmiyorsanız ne bekliyonuz acaba
    0
    reelsamurai 3.9.2018 22:31
    zevk meselesi
  • 0
    omfg 3.9.2018 22:36
    bu kızdan daha güzel olduğunu düşünenler pm atsın,
    bu kızdan daha güzel olmadığını düşünenlerde pm atsın xd
    0
    reelsamurai 3.9.2018 22:37
    pm ne bilmiyorum açıklarmısın
    0
    omfg 3.9.2018 22:40
    private message açılımı , özelden mesaj yazsın demek istedim
    0
    reelsamurai 3.9.2018 22:41
    aydınlattığın için sağol puvo
    0
    omfg 3.9.2018 22:42
    önemli değil moruk ,iyi akşamlar xd
    0
    reelsamurai 3.9.2018 22:42
    moruk ne lan piç 😂
    0
    gozluklukedi 4.9.2018 20:58
    maqyaj sevmeyen erqeqler eqlesin
    0
    reelsamurai 4.9.2018 21:00
    şu günden sonra kedi mi si...... yürü abi yürü kfkfkdkfk
    0
    gozluklukedi 4.9.2018 21:23
    sesin az geliyoo duyamıyoooomğ
    0
    reelsamurai 4.9.2018 21:36
    büyük harf yok
  • 0
    ferrarimvarbenim 4.9.2018 12:24
    bak sen şu güzel allahımın işine gene
    0
    gozluklukedi 4.9.2018 21:21
    avon bunu beğendi
  • 0
    lothlorıenkıng 4.9.2018 18:52
    yüzü güzel fekat tahta göğüslüye benziyor. tahta sevmem ben
    0
    gozluklukedi 4.9.2018 21:21
    pikseline kadar derinlemesine görüyor sarumanın gözü ahahha
    0
    ciddiyetsiz 4.9.2018 22:03
    filmini izlerken bu yoruma denk gelmek fjfjfhf
    yüzük kimde bari?
    0
    lothlorıenkıng 5.9.2018 00:52
    sauron'un gözü diyecektin herhalde :))) yada palantir
    0
    gozluklukedi 5.9.2018 01:17
    saruma'nın gücü, gazma'nın totosu adınaaaaaa. saruman kim la :d
    0
    lothlorıenkıng 5.9.2018 09:05
    ne işi var bu kızla bilmem kaç yüz yaşında ki adamın. pis sapık saruman.
  • 0
    akdmrahmt 4.9.2018 21:54
    aşığım ben bu hatuna
  • 0
    winchester_girl 4.9.2018 23:53
    bu kıza çirkin diyen var mı? yapmayın allahin zoruna gider tobe tobe allah görüyo guzel kadın ama daha güzelleri vardır elbet