18

psikopatlık seviyesinde ama insana iyi hissettiren şeyler

konuşmayı öğrenememiş bebeğe limon yedirmek, karşı koyamıyor, sesinide çıkaramıyor, ve yüzlerinin aldıkları şekil mükemmel oluyor.

ve çorbayı karıştırırken bir anda diğer yöne doğru karıştırıp mini bir tsunami yaratma şeysi.
  • 4
    alkoritma 28 gün önce
    kahvaltı bile yapmadan içmeye başlama şeysi :))
    1
    sjense 28 gün önce
    hobaaaaaa, afiyet olsun :)
    1
    alkoritma 27 gün önce
    eyvallah puvo :))
    1
    zenginmutfagi 27 gün önce
    bak alkoritma kardeş, sen böyle gidersen benim kankam olacaksın dikkat et derim :d :d o ne güzel şeydir öyle, yalnız kahvaltı etmeden değil, lütfen, kahvaltıyı içerek yapmak, ;))
    yalnız okuyanlar direk ayyaş sanacak amk :))))
    1
    alkoritma 27 gün önce
    eyvallah kanks yarın bi de öyle deneyim. allahtan burdakiler ayyaş muhabbeti yapmıyor, kibar çocuklar :) içkili diyorlar :)))
    1
    zenginmutfagi 27 gün önce
    ama içmek güzel şeydir ;)
    1
    alkoritma 27 gün önce
    veriyoz zehri (du bakalım kaç puvoyu alkolik yapacağız :)))
    1
    caesar 27 gün önce
    ülser şeysidir o
    1
    alkoritma 27 gün önce
    allah korusun kanka, stresli diğer hastalıklar mevcut zaten :((
    1
    caesar 27 gün önce
    allah korusun da sen de koru. midenin mukus tabakasına kuvvet.
  • 3
    gaddarus 28 gün önce
    ben bir kere kedinin dilinin altına limon tuzu koymuştum yazık hayvan ne çıkarta biliyor ne de biz çıkartabildik yarım saat yuvarlanıp durmuştu bidaha da yanıma gelmedi hshshaha :d (çocukluk canilikleri)
    1
    sjense 28 gün önce
    kedinin dilinin altına kadar elini götürmüşsün helal olsun :))
    1
    gaddarus 27 gün önce
    yetenek ayrı bişi :))
    1
    sjense 27 gün önce
    kesinlikle ayrı bişi, herkeste olmuyor :))
    1
    gaddarus 27 gün önce
    biraz kediyede bağlı ama olsundu :))
    2
    altaydangelenbarbar 27 gün önce
    nick entry uyumluluğu :d
    0
    gaddarus 27 gün önce
    hahshaha :d
  • 4
    sunny131 28 gün önce
    bebekleri ağlatmak da benim çok hoşuma gidiyor. o dudaklarını büzüşleri, yerim ya :d
    1
    sjense 28 gün önce
    di mi? di mi? :))
  • 4
    altaydangelenbarbar 27 gün önce ~ 27 gün önce
    kalabalık bir ortamın (metro dolmuş vs) içine bozuk para atıp insanların panikle ceplerini yoklamasını izlemek
    1
    kun 27 gün önce
    kral hareket
    0
    sjense 27 gün önce
    yalnız cidden kral hareket.
    1
    caesar 27 gün önce
    çok kral hareket
    0
    harleyyguinn 26 gün önce
    haha yaparım ben bunu xd
  • 1
    hedap 26 gün önce
    binaya girince duvarları yumruklayarak çıkıyorum. iki üç adımda bir pat pat vuruyorum. böyle komple beton olan yerler değil de, tuğla üstüne alçi yapılan yerler var oralar mükemmel. ilk zamanlar komşular kapıyı açıyorlardi ama alıştılar artık.
    evde de benim odanın kapısının yanında bir kısım var. vallahi kum torbası olsa bu kadar zevk vermez. abi nasıl rahatlatıyor anlatamam.
    1
    sjense 26 gün önce
    biraz enteresan ama aşırı şahsına münhasır sevdim :)
    1
    hedap 26 gün önce
    şahsıma münhasır 😀
    evet bende bunu sevdim:)
  • 1
    atesch 26 gün önce
    you diye bi dizi var
    psikopatlık seviyesinde insana iyi hissettiren şeyin tillahı orada
    0
    sjense 26 gün önce
    bakacağım :)
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1880 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..