15

paranın satın alamayacağı şeyler

kokain, füze, top. yani legal değil bunlar alamazsın, suç.

bir de haysiyet var onu da alamazsın.
  • 0
    taokan 5 ay önce
    derman. parayla derman alamazsın.
  • 0
    sexsexsekerek 5 ay önce
    zeka. bi insan aptalsa ne kadar para versin fayda etmez. (cahilse demiyorum aptalsa)
    0
    mein_diana 5 ay önce
    beyin bedava :)

    ama beyin bedava diye hor kullananlarda var
    bu kesimi es geçemezdim
  • 0
    poliksenaa 5 ay önce
    ruh
    0
    telepatikpizza 5 ay önce
    bence onu satanlarda var :d
    0
    poliksenaa 5 ay önce
    bedenidir o ,saati 100tl fln ;)
    0
    semihemre 5 ay önce
    bedendir o ruh olsa duramazsın
    0
    poliksenaa 5 ay önce
    ıste para bedeni satın alabilir ama ruhu sanmıyorum
    0
    telepatikpizza 5 ay önce
    ruhunu satmak illaha birine vermek ile olmak zorunda değil. kötü yola düşmüş herhangi biri düşünün onun bedenini kötü görürüz sizce ruhu nasıldır bu durumda? kötüdür başka ameller için satılmıştır
    0
    poliksenaa 4 ay önce
    ama konu para, para ile kötü ameller farklı
    0
    telepatikpizza 4 ay önce
    tabiki farklı şeyler ikisi ama burda zaten ruhu satın alıyorsun. ruhun varlığını satın alıp elinde gezdiremessin sjsjsjsjs ama kötü ameller ruhunu yansıtır ve sen ruhunu sattığında yaptığın davranışların da etkilenirr paranın köpeği olursun derler ya onun gibi işte
    0
    poliksenaa 4 ay önce
    varlığının bile kanıtı olmayan,manevi birşeyi maddi olarak satmak,gerçek bi satış olmaz gibi gibi... para icin satılmıycak sey yokken, geriye sadece cennet ve cehennem kalıyor o zaman, onları da satıyorlar alana jshsjs
    0
    telepatikpizza 4 ay önce ~ 4 ay önce
    kanıtı yok zaten sadece inancı olanlar inanıyor ruha falan , kanıtı olmayan bir şeye inanmak varda onun satışına neden olmasiin sjsjsj şu sey gibi papa'dan cenneten tarla alma mevzusu :d
  • 0
    pacard 5 ay önce
    gurur
  • 0
    yiitcansu 5 ay önce
    cesaret
  • 1
    dr_davidd 5 ay önce
    parayla istedigin herseyi satın alabilirsin kardesim. sadece orjinali gibi olmadigi icin tat vermez.. birde din faktoru var ki istedigin kadar zenginde olsan, allahin dilediginden baskasini alamazsın..
  • 1
    derdim 5 ay önce
    parayla güzel bir hayat satın alabilirsin ama o hayatı yaşayan yine sen olurdun ne eksik ne fazla etten kemikten aciz
  • 1
    mateodelutfen 5 ay önce
    meblağına bağlı.
    0
    systemfailed 5 ay önce
    hahahahahhaa
  • 0
    dreameryct 5 ay önce
    yok !
  • 0
    mrdj 5 ay önce
    meblağına bağlı olmamasından da mütevellit leopard tankı ve patriot uygundur
  • 0
    shewolf 5 ay önce
    ben
  • 1
    yuvarlanankaya 5 ay önce
    benim fikirlerim
  • 0
    simurg54 5 ay önce
    yok.
  • 0
    pikaqui 5 ay önce
    namus
    0
    mein_diana 5 ay önce
    şimdi bir yandex disk atardımda neyse :)
  • 0
    sla1 5 ay önce
    ben
  • 0
    ghostrider 5 ay önce
    bu başlığı 4. ya da 5. görüşüm. ve işin garip yanı bu başlığa hep aynı yazarlar yorum yapıyor. :d
  • 0
    braarkn 5 ay önce
    çaresiz hastalığa yakalanmış ölüm döşeğinde sevdiğin bir insanın acılarına tanıklık edersin, çok zenginsindir fakat bütün paranı harcasanda o ölecektir, sağlık satın alamazsın mesela yada ömür.
  • 0
    hattorisakso 5 ay önce
    yaş ilerledikce en dikkat ettiğiniz konu zaman olur. iktisatta bile en kıt kaynaktır kendileri...
  • 2
    basgetci 5 ay önce
    cebinizdeki bollukla şerefinizdeki yokluğu ödeyemezsiniz
  • 0
    myworld2 5 ay önce
    karakter ^^
  • 0
    kurdancii 5 ay önce
    valla bu zamanda parayla satın alamayacagimiz hiç bir şey yok
  • 0
    teomanhuner 5 ay önce
    bu başlık bir kişiselleştirilmiş bir konudur yorum yok demiyorum ama kime göre var kime göre var diyorum aynı ilgi var silgi var der gibi
  • 0
    raıssa 5 ay önce
    oksijen inşallah yani
  • 0
    eslin 5 ay önce
    yok.d her şeyi satın alırsın parayla her şeyi bu devir böyle .sss
  • 0
    elc 5 ay önce
    parayla parayı satın alamayız bence
    0
    666o999 5 ay önce
    doları bozar tl alır ... 4 misli :d parayla parayı satın almış olmaz mı puvo?
  • 0
    mutsuz_paylaco 5 ay önce ~ 5 ay önce
    nefes. allah'tan bir onu bedava alıyoruz bol bol içinize çekin havayı
  • 0
    samiuzunlar 5 ay önce
    her şeyi alabilir ne yazikki
  • 0
    champ 5 ay önce
    ben
  • 0
    saksak 5 ay önce
    mutluluk
  • 0
    cileklipasta 5 ay önce
    zeka
  • 0
    pinjo 5 ay önce
    kaybolan zamanı :)
  • 0
    utkuakdenz 5 ay önce
    aşk