2

ciddi ciddi nevruz kutlayan insan

ben anlamıyorum

yok 1400 yıllık gelenekmiş falan pfff ne saçma yav

arkadaşım cumhuriyet bayramı kutlanır neden? atam ülkemizi kurmuş şuan yaşadığım ülkeyi.

ramazan bayramı kutlanır neden? oruç tutuyorsan kutlarsın oruç bitiyor dinde yeri var. dinsiz bir türksen kutlamazsın normaldir.

ama nevruz ne kardeşim? ne hissedip kutluyorsunuz nevruzu?

nevruz bana hiçbir şeyi anımsatmıyor

götürkler ergenekondan mı çıkmış ne olmuş yok ebesinin ali sami

her nevruz da kürt ölüyor başka bir şeyde olmuyor ateşten falan atlıyorlar vs.

bugün diyarbakırda salağın birini vurmuş öldürmüş mesela nevruzda

tam bir bok yoluna gitti niyazi vakası
  • 0
    yondaimehokagesama 2 yıl önce
    şimdi buna derin düşünce demişsin ama
    demek ki sana baya derin gelmiş😂😂😂
    0
    aaronbrethorst 2 yıl önce
    yav yok en uygun onu gördüm yoksa derinlik bir yanı yok tabi
  • 4
    mehmetcemrekisa 2 yıl önce
    şu irlandalılar 4 yarraklı pardon yapraklı yoncalı falan bilmem neysi var adını unuttum umrumdada değil zaten onlar kutlarken sıkıntı yokta biz teeee binlerce yıl önceki şeyimizi kutlayınca neden sorun oluyor zaten öz ve öz türklerin olmasına rağmen kürtler bunu çalmış
  • 1
    circlepit 2 yıl önce ~ 2 yıl önce
    kardeşim, türkiye de kürtler dışında kimse ciddi ciddi kutlamıyor zaten bu bayramı. yani kimsenin evinde ateş yakıp üstünden atladığını görmedim :d. ama valentina's day, christmas ya da ne bileyim halloween'i bile kutlayan var türkiyede. ne yani onlar normalde bu mu anormal.
    3
    ofsaytsizburak 2 yıl önce
    çünkü yabancı taşşağı yalamaktan rahatsız olmuyor böyle tipler. kendi atalarının kutladığı bayrama pff ne saçma yav der.
  • 2
    ofsaytsizburak 2 yıl önce
    tabi ya napalım atalarımızın kültürünü,benliğimizi ?

    sana daha fazla yazacak birşey yok.
  • derin düşünce

    eleştirel bir fikrin varsa, yeni bir teori ürettiysen, kayda değer planların varsa, insanlara bir gerçeği göstermek istiyorsan veya düşünceni akım haline getirip kendine yeni nökerler kazanmak istiyorsan, derin düşünce bölümü emrine amade.

    427 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    roxic7
    ersals

  • bu bölüm #sosyal bölümünün alt bölümüdür.
  • görünürde bir kural yok. fakat gizli saklı bir kaç kural var. onları ihlal etme. düşün bakalım, sence hangileridir?