15

en iyi arkadaşınız ile aranız neden bozuldu?

  • 0
    gaddarus 1 ay önce
    benden ayrıldı :/
    1
    8bit 1 ay önce
    arkadaş değildir o arkadaş olsa duramazsın
  • 2
    pandababy 1 ay önce
    2 yıllık platoniğim ile çıkıyor :')
    2
    erenraphael07 1 ay önce
    bir insan en yakın arkadaşına ihanet ediyorsa o insandan bı bok olmaz kardeşim.
    1
    pandababy 1 ay önce
    bilmiyorum artık bir bok olur mu, olmaz mı. mutluluklar dileyip ilişkiyi kestim.
    1
    erenraphael07 1 ay önce
    en iyisi .
  • 0
    helianthus 1 ay önce
    adam sevgili yapıp zahmet edip söylememiş. yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen adam sevgili bulunca semtimize uğramaz oldu. üstelik sevgilisi olduğunu da başkasından duyduk. sonra da bozuldu yani.
  • 1
    erenraphael07 1 ay önce
    bir zamanlar en iyi arkadaşımdi hicbirseyimi esirgemedim yeri geldi abilik yeri geldi kardeşlik ettim.allah var oda bana dostluk etti. kardeşim dedigi adamlardan daha fazlasıni bile yaptım cokda değer verdiğim bir kardeşti. sonradan farkettim ki art niyetlimis ve bunu iyi gizliyormus. kahpelik yaptı arkamdan iş çevirip beni kotulemeler bu saçmalıklara gerek yoktu. yaklaşık 2 yıldır konuşmuyorum aslada affetmeyeceğim hatta hakkımı bile.
  • 2
    mel_cube 1 ay önce
    sebebini bile bilmiyorum , elinde somut bir delil yok , onun sayesinde sınıfın yarısi bana cephe almış halde , staj günlerim onun sayesinde bok geldi ama hala o iyi kendi gözünde .
    0
    isotbagimlisijeday 27 gün önce
    aynısı bende de var ama ben karşı tarafındayım aramız kavgayla bozuldu ama arkadaşlarım ben küsünce kendi kendilerine konuşmamaya başlamış yaptığım bir şey yok bence sen kafaya takmış olabilirsin
  • 0
    ddoguzdd 1 ay önce
    bozulma dı tamammı
  • 0
    shewolf 1 ay önce
    2sinde de bozuldu. ikisi de sevgili yüzünden. inşallah sevgilisiz kalırlar
    0
    ___koray_____ 27 gün önce
    bak o sevgilisizlik kısmında büyük rekabet var. lütfen böyle ahlar edip bizi de zora sokma :)
    0
    shewolf 27 gün önce
    sjsjjs dostuz onu mu demeye çalışıyon
  • 0
    80kiloysa79udassak 28 gün önce
    aşık oldum sksjsjsj
    1
    susuzsusamuru 27 gün önce
    bu nasıl bir kullanıcı adıdır arkadaşım!
    0
    ___koray_____ 27 gün önce
    bunu ben soracaktım cesaret edemedim :))))
    0
    80kiloysa79udassak 27 gün önce
    liseli zamanlarımızdan kalma bi kullanıcı adı yine de severim keratayı
  • 0
    harleyyguinn 27 gün önce
    aşırı alıngandı. hiç şakaya gelmiyordu. herkesi tersleyip dururdu. bense hep alttan alırdım fakat bir gün aslında bunun alttan almak yerine ezilmek olduğunu farkına vardım ve kendime neden buna katlanmak zorunda olduğumu sordum. yine bir zaman aynısını yaptığında ona bu tavrını değiştirene dek onunla vakit geçirmeyeceğimi ve onunla ilgilenmeyeceğimi söyledim. o zamandan sonra onun, benimle arkadaşlık etmesini istemediği kişileri tanıdım. yeni insanlarla tanıştım ve aslında ne kadarda bencil oludğunu tekrar anladım. o beni bir çok kişiden uzaklaştırp sadece kendine çekmişti ve onun yanında hep mutsuzdum. onunla konuşmayı bıraktığım günden beridaha mutluyum. yeni gerçek dostlar edindim. size tek tavsiyem, sizi mutsuz eden insanlardan uzaklaşın. bu en yakın arkadaş sandığınızda olabilir, ileride hayatını birleştireceğiniz sevgilinizde..
  • 0
    isotbagimlisijeday 27 gün önce
    yavaş yavaş dostluğa sonra kankalık dönüşen kardeşliğimiz candüşmanlığa dönüştü neden mi? eskiden biribirimiz kırmadığımız zamanlarda içimizde tuttuğumuz kin nefret dışarı çıktı özellikle onun grupta sevilen biriydim ve arkadşıklarım o kişilerle arkadaşlığım gelişince kavga ettik hatta şerefsiz beraber aldığımız muştayla saldırmıştı şaka gibi neyse kavga kavga en sonunda bu yıl mahkemelik olucaktık ailelerden kişiler konuşunca rica üzerine kapandı şuanlık.
  • 0
    ___koray_____ 27 gün önce
    valla en iyi arkadaşımla hala iyi gidiyor. işin püf noktası haddini aşmamak, sınırları bilmek..
    ikimizde hala daha yeni tanıştığımız insanla koruduğumuz mesafenin ardındayız ve çokta iyi iki dostuz..
    bugün birimiz ölsek, ötekimiz çoluğumuza çocuğumuza varana kadar sahiplenip/gözetir.
  • 0
    leopoldiye 27 gün önce
    yalan söylediği için
  • 0
    kratos_ 27 gün önce
    öldükleri için
  • 0
    alihaydar_ 27 gün önce
    bilmem ona sorrmak lazım
  • 0
    speace 27 gün önce
    en iyi arkadaşlar sizi düşünmez sizin yerinize düşünür erken olgunlaşan voltasını alıyor özetle
  • -1
    ahmetkkkk 26 gün önce
    eski sevgilisiyle bulustugum için
  • 0
    therosa 26 gün önce
    çünküü beni cepte gördü, şuanki en yakın arkadaşlarımdan öğrendiğim şeyse; aramın bozulmuş olduğu tüm yakın arkadaşlarım benim arkadaşım bile değilmiş. o kadar değersizmişim gibi hissettiriyorlarmış ki, anksiyetem bu yüzden. tüm obsesifliklerim bu yüzden. doğru insanlarla arkadaş olmak önemli, duyguları olan ve zeki olan insanları bulmak önemli. önemli çünkü eğer onlarla arkadaş olursanız aynaya baştığınızda bir ay çiçeği, mevzusu geçenlerle arkadaş olursanız ise aynaya baktığınızda kimliksiz bir ot görürsünüz.

  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    582 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)
    • kural dışı açılan başlıklar değiştirilecektir.