3
22 yaşındayım ve hala sabit bir saç modelim yok :(((
beyler allah aşkına berber olan yada bu işlerden anlayan biri söylesin 175 boyum var 75 kiloyum ama yanaklarım öyle tombul ki sanırsın 95 kiloyum amk.o yuzden adam akıllı bı saç kesıtremıyorum. sizce nasıl kestirsem undercut gider mi bana ?
  • 0
    tombalaci 1 yıl önce
    aga cem yılmaz'ın saç şekli sana iyi gider.
  • 0
    realego 1 yıl önce
    kardeş yanları kes üstede ara makas attır güzel olur
    0
    kesikcayir 1 yıl önce
    undercut mu oluyorr link atın panpalarrrr
  • 0
    kesikcayir 1 yıl önce
    link atın panpalarrrr
  • 0
    lazcoder 1 yıl önce
    subay tıraşının az kısası fix :) 18 senelik berberim, nasıl istediğimi biliyor :)
    0
    kesikcayir 1 yıl önce
    abi özele bakar mısın ?
  • 0
    10urkaan 1 yıl önce
    uzatıp topla panpa
    0
    kesikcayir 1 yıl önce
    memurum kanka :((
  • 0
    cykablyat 1 yıl önce
    derdini sikeyim
  • 1
    inciwashere 1 yıl önce
    bu durumda gib kafalı japon askeri oluyorsun değil mi .
  • 0
    puiv2000 1 yıl önce
    kürt değilsen undercut her türlü gider.
  • 0
    altarinoglutarkan 1 yıl önce
    hocam saç kesiminin yüz şekliyle ilgisi var bana göre. yani demek istediğim ovalse başka yuvarlaksa başka. ona göre netten bak. bu arada 5 kilo ver tam ideal kilonda olursun.


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...