coca cola mı? pepsi mi?

  • 0
    lightofgod 24.8.2018 19:26
    pepsi yaşatır seni peepsii
  • 1
    emkare 24.8.2018 20:46
    coca cola her türlü. onun tadı başkadır
  • 0
    zehra_zoravali 24.8.2018 21:27
    coca cola tadı hepsinden güzel bence
    1
    reelsamurai 24.8.2018 23:28
    aynen
  • 0
    network1903 24.8.2018 21:27
    en iyisi le cola
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:28
    bim style
  • 0
    nothinglose 24.8.2018 21:32
    coca cola
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:28
    aç bir coca cola iç
  • 0
    kalcasever 24.8.2018 21:33
    pepsi yaşatır seni pepsi
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:27
    neden pepsi
  • 0
    mericeyn 24.8.2018 21:36
    cola turka
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:27
    o kapanmadı mı ya
    0
    mericeyn 14.10.2018 16:44
    hayıır
  • 0
    derinbilgen14 24.8.2018 21:39
    pepsi yaşatır seni coco cola geyirtir seni
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:27
    mükemmel bir tespit
    0
    derinbilgen14 24.8.2018 23:28
    eyw bro
  • 1
    ysfe 24.8.2018 21:57
    la kardeş kızdan mesaj bekliyordum tam aklımdan geçiriyordum bildirim geldi baktım "cocacolamı pepsimi" le cola amk benim neden hayallerimle oynuyorsunuz..
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:26
    kb kardeşim 😂
    0
    ysfe 24.8.2018 23:36
    beyler alırım bi hayırlı olsun post uğurlu geldi galiba 😂
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:39
    kız mesaj mı attı 😂
    0
    ysfe 24.8.2018 23:39
    kabul etti kardeş ya teklif etmiştim de
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:40
    vay hayırlı olsun kardeşim yengeye olayı anlat :d
    1
    ysfe 24.8.2018 23:42
    yarın ilk iş bu kardeşim sağolasın :)
  • 0
    hecarim 24.8.2018 22:00
    dost ayran
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:26
    harika seçim
  • 0
    cagla_ozcan_2362 24.8.2018 22:05
    tabikide coca cola 😊
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:26
    en güzeli le cola mxkdmxkxs
    0
    cagla_ozcan_2362 24.8.2018 23:28
    a doğru evet😂😂
  • 0
    undersirable 24.8.2018 22:13
    1 hafta önce coca cola derdim ama şimdi pepsiye taktım şu siyah kutulu sıfır kalorisiz olana çok güzel a101 den aldım dün
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:26
    ne değişti birden
    0
    undersirable 25.8.2018 02:37
    coca cola çok asitli şeker sorunu şekersiz içince iyi oluyor ama pepsi daha hoşum gitti böyle dediğime bakma az önce coca cola içtim :)
  • 0
    bozkurtz_ 24.8.2018 22:23
    pepsi yaşatır seni pepsi. tabikide pepsi!
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:25
    neden peki
    0
    bozkurtz_ 24.8.2018 23:31
    tadı daha güzel bence. hem de yani bilmiyorum bana daha fazla enerji veriyor yani yaşattığı his daha tutkulu...
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:41
    enerji meselesine hiç girme knk coca cola daha çok enerji veriyor bence
    0
    bozkurtz_ 25.8.2018 00:26
    enerji derken kalori falan değil yaşam enerjisi bro ;-)
    0
    reelsamurai 25.8.2018 00:51
    tamam işte bende ona diyorum
  • 0
    ser_kan 24.8.2018 22:47
    pepsi
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:26
    neden pepsi
    0
    ser_kan 25.8.2018 11:17
    coca cola'dan daha asitli ve tadı da güzel
  • 0
    umittosun 24.8.2018 22:49
    pepsi tabii ki
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:25
    neden peki
    0
    umittosun 24.8.2018 23:32
    coca cola çok şekerli kanka pepsi daha güzel geliyo
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:41
    tam tersi olması lazım bence 😂
    0
    umittosun 24.8.2018 23:52
    sen öyle düşünüyorsundur kanka
    0
    reelsamurai 25.8.2018 00:21
    olabilir ama coca colanın tadı bi ayrı be knk
    0
    umittosun 25.8.2018 00:23
    hangisini bulursam içerim sidnaikdsk ama ön planda pepsi var benim için
  • 0
    kisacakalas 24.8.2018 22:58
    pepsi lime şuan bitmemiş olmasını isterdim
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:25
    lime ne knk
    0
    kisacakalas 24.8.2018 23:35
    yeşil ve bir nebze tatlı limon. pepsi twist de lime aroması var onu diyodum. insanın damacanayla alası geliyor.
    0
    reelsamurai 24.8.2018 23:40
    reis pepsi içince kola değil sanki başka bir şry içiyorum gibi geliyor
    0
    kisacakalas 24.8.2018 23:45
    reis değilim yanlız dişiyim nickim yanıltmasın. yıllardır müdavimiyim de ödemden dolayı az ayrı kaldıydım şimdilerde öldürmeyen allah öldürmez kafasındayım 😅😃
    0
    reelsamurai 25.8.2018 00:21
    dişi olunca reis olunmuyor mu :)
    0
    kisacakalas 25.8.2018 08:24
    al sana yeni anket konusu. kelime arapça kökenli olduğu için anlamına bakarsan bayanlara kullanılabileceğini düşünmüyorum. ama yine de kullanmak isteyene saygı duyarım. anlatabiliyo muyum reis ?? 😎
    0
    reelsamurai 26.8.2018 00:02
    anladım dişi hanım reis demem size artık
    0
    kisacakalas 26.8.2018 01:03
    sevinirim 😅
  • 0
    piero 24.8.2018 23:32
    coca cola pepsi kadar asitli değil ve sanki daha fazla şekerli, bence pepsi
  • 0
    serraydn58 24.8.2018 23:59
    pepsi
  • 0
    hokkabaz 25.8.2018 02:27
    cola.turka
dün