1
beyler lolden kurtulamıyorum !
beyler şu amk lolünden kurtaramıyorum kendimi sürekli oyundayım haftaya sınavlar başlıyo ben halen silverden çıkmaya çalışıyom taktik verin ??
  • 1
    deaflifer 1 yıl önce
    sil oyunu bi gazla lan ben fm yi bıraktıysam bütün dünya bırakabilir
  • 0
    exael 1 yıl önce
    ne bırakmsı amkk lol bırakma devam et


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...