1
en sevmedğiniz insan tipi
tek kelimeyle kibirli insandır.
  • 1
    iloveimagine 1 yıl önce
    herseyde öncü olmayi isteyen egolu tip
  • 1
    tombalaci 1 yıl önce
    şımarık.
  • 0
    nanichirgelair 1 yıl önce
    narsistik.
  • 1
    tuborgold 1 yıl önce
    kolpacı
  • 1
    delicesaf 1 yıl önce
    dedikoducu
  • 1
    komodoejderi 1 yıl önce
    insan olupta insan gibi yaşamayan insanlardan nefret ederim yani yalan söyleyenden kibir yapandan boş konuşandan vs vs
  • 1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    sol şeritte yavaş giden tip
    0
    gaddarus 1 yıl önce
    kanser ederler insanı :)
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    aksam eve gelene kadar onumdeydiler kafayi yedim :)
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    sabır çekicen yapıcak fazla bir şey yok :) en çok ankara da vardır böyle, hatta meşhur sözü vardır ankara için: "ankara'da trafik sağdan akar.." :)
    1
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    guzel sözmüş bugun antalyada boyleydi :)
    1
    gaddarus 1 yıl önce
    :)
  • -1
    etoyubitirdiler 1 yıl önce
    her boka prim yapmaya çalışıp kendi aklına bir bol gelmeyip sadece başlık çalıp ve onun üzerinde ben yaptım diyip ve dahasında başkalarının düşüncelerini çalıp kendi düşüncesiymiş gibi aktarıp başkasının karakterini çalıp kendi karakteriymiş gibi davranan insan olmayan mahlukat en sevmediğim insan tipidir
    etoyubitirdiler tarafından 1 yıl önce düzenlenmiştir.
  • 1
    tayyarahmet 1 yıl önce
    arkadan laf yapip yuze gulen insan tipi yavşaklıkta denebilir hic bişey yokmuş gibi davranan tipler..
    0
    npsaytan 1 yıl önce
    böype yavşaklığı tipten bile saymayalım bence kardeşim
    1
    tayyarahmet 1 yıl önce
    ne desek olmaz bunun gibilere dersin bosa gider anladinmi oyle bi durum
  • 1
    dortmundcocugu 1 yıl önce
    bilmediği bi konuda yorum yapip, bi de hakli olduguna dair inat eden adam. sus laan suuus diye bagırasın gelir bazen..
    0
    npsaytan 1 yıl önce
    en çok karşılaştığım durumlardan birisi çok sinir olurum
  • 1
    tayyarahmet 1 yıl önce
    bide bazilarinda yalan soyledigi cok belli oluyor uyuz oluyorum . lan senin icini biliyorum yavsak ne uzatiyosun soru sorduk evet yada hayir yada duruma gore var yada yok bu kadar basit
  • 0
    yepyeni 1 yıl önce
    mütevazı olmayan. yapmacık, kendini bir bok sanan pezevenk.
  • 1
    gaddarus 1 yıl önce
    sadece kendini düşünen insan tipi


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    150 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...