(ödülsüz soru vol:9283) resimdeki insan yüzünü bulun
  • 1
    westerox 14.9.2018 00:32 ~ 00:32
    eşeklerin götünde surat var
    pardon o benim suratımmış, insan suratı hemen toynaklarının altında
    0
    shewolf 14.9.2018 00:47
    tam olarak?
  • 0
    ciddiyetsiz 14.9.2018 00:36
    ilk eşeğin hemen karnının altında.
    0
    shewolf 14.9.2018 00:47
    hayır :)
  • 0
    fakir 14.9.2018 00:39
    haritanın her yerinde göz var.
    0
    shewolf 14.9.2018 00:48
    bende kuru kafa sanıyordum sjdjs
  • 0
    shewolf 14.9.2018 00:42
    ipucu: bu insan yukarı doğru bakıyor
    1
    darkier 14.9.2018 00:44
    ipucundan on dakika önce cevabın verilmiş olması :)
    0
    shewolf 14.9.2018 00:46
    şuan kimse bilemedi :) ve bilemiceksiniz çünkü çok zor. bı 10dakikadan fazla düşünmeniz gerekebilir
    0
    darkier 14.9.2018 00:48
    -spoiler-
    0
    shewolf 14.9.2018 00:50
    kastettiği konumu tam olarak öğreneyim ondan sonra herkes bı bulmaya çalışsın açıklarız :d
    1
    altaydangelenbarbar 14.9.2018 01:00
    https://i.hizliresim.com/Y6Znq2.jpg alın beyler tüm yüzleri ve insanları işaretledim :d
    0
    shewolf 14.9.2018 01:11
    ulan tesadüfen de olsa nasıl işaretleyemez insan sjsjsjsj
    0
    altaydangelenbarbar 14.9.2018 01:16
    peximet çok alındım :d
    1
    altaydangelenbarbar 14.9.2018 00:46
    harbiden ya ben yazdım doğru değilmiydi yoksa önemsenmedimmi :d
  • 0
    ciddiyetsiz 14.9.2018 00:42
    solda otların arasında da varmış hdhdhs sol altta köşede.
    0
    shewolf 14.9.2018 00:48
    maalesef :)
  • 0
    gaddarus 14.9.2018 00:43
    3. eşek bence ilk eşekte gözlük varken onda yok bakışlarıda tuhaf zaten
    0
    shewolf 14.9.2018 00:48
    ilk baktığımda benimde dikkatimi o çekti ama değil :) heryerine detaylı bakın
    0
    gaddarus 14.9.2018 00:51
    bence sağ alttaki mavi-kırmızı oval şeyin altında görmesinler diye eklemişler onu
    0
    shewolf 14.9.2018 00:54
    :d hayır orda da değil gayet net bir şekilde yukarı bakıyor
    1
    gaddarus 14.9.2018 00:56
    yok daha fazla bakamıcam kör olacam yoksa birisi bulunca bakarım :)
  • 1
    frostie 14.9.2018 00:56 ~ 01:28
    burda
    kolaydı. odulumu isterim!.. oh wait..
    edit: op biraz daha dusunmenizi istiyor o yuzden linke tiklamayin lutfen tesekkurler
    0
    glatzka 14.9.2018 01:59
    ama ben buna nereden bakarsam bakayım insana benzetemedim.
    0
    shewolf 14.9.2018 02:05
    (pi: @frostie) ahahahhahahaha dostum belki orda insan yoktur he :d
    0
    glatzka 14.9.2018 02:06
    yalançı frostie
  • 0
    esros 14.9.2018 00:58
    sağ taraftaki dagin üstünde var .bide en altta ortada var yatay şekilde bakildiginda belli oluyo
    0
    shewolf 14.9.2018 02:07
    en altta yatay var evet :)
  • 0
    venomzehiri 16.9.2018 00:56
    en solda