3
çinli köylülerin şehirlilere temiz hava satmasi
güney çin’in guangdong bölgesinin lianshan dağı köylüleri bölgelerine gelen turistlere poşetlere doldurdukları dağ ve orman havasını satıyorlar.
olum nasil bi dunya olduk lan :d adamlar hava satiyor vay anasini
  • 0
    quentra 1 yıl önce
    çok iyiymiş
    1
    advertiser 1 yıl önce
    valla oyle belesten para kazaniyor adamlar :d
  • 0
    iloveimagine 1 yıl önce
    herşey bitmiş adamların derdi hava olmuş
    0
    advertiser 1 yıl önce
    daha iyi degil mi :d
    0
    iloveimagine 1 yıl önce
    keşke bizedde öyle olsa :d
    0
    advertiser 1 yıl önce
    keşke :d
  • 1
    ugrzn 1 yıl önce
    bir süre sonra hepimiz böyle olacağız.bu sadece baslangıç
    0
    advertiser 1 yıl önce
    haklısın. başlangıc çin. yayilir bu durum yakinda
    0
    ugrzn 1 yıl önce
    keşke insanlar biraz daha bilinçlense de bazı şeyler biraz daha düzeltilebilse
    0
    advertiser 1 yıl önce
    para hırsı oldugu sürece bu durum böyle devam eder
    0
    ugrzn 1 yıl önce
    aynen öyle kardeşim
  • 1
    quentra 1 yıl önce
    beyler istanbul havası isteyen yazsin yakinda karadeniz ve ankara da gelecektir
  • 0
    alcatraz 1 yıl önce
    1 milyar nüfusun zararları ....
    0
    advertiser 1 yıl önce
    kesinlikle kardesim 1 numarali etken bu dur
  • 1
    namelessuser 1 yıl önce
    girişimci insanlar
    0
    advertiser 1 yıl önce
    her durumu firsata ceviren tipler
  • 0
    yusufir 1 yıl önce
    bunu bi ara türkiye de kamera sakası olarak yapmışlardı. hayrettin miydi bilmiyorum. kavanozlarin üstünde erzurum antalya vs etkiketi felan vardi. bi stantta işte bu şişe erzurumu havası felan diye satmaya çalışıyorlardı. ben hatırlayamadim ama inşallah hatırlayan vardır.
  • 1
    hukuk582 1 yıl önce
    biz kaçak hava satardik yada cebimize doldururduk hava parasii vermem :=


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...