11

aşık olduğunuz kızın eskort olduğunu 6 ay sonra öğrenseniz, ondan ayrılır mısınız?

utanmış söyleyememiş, seni kaybetmek istememiş.
  • 0
    sixreasontokill 15 gün önce ~ 15 gün önce
    muhtemel terk ederdim. tamam, belli başlı şeyleri aşmış olabilirim ama bu kadarı aşar beni. birileri gelip "ya kankiy bu senin avrat mı? e biz bunu parasıynan s*ktik arkadaşlarla" falan diyecek, işler boka saracak falan vs. o yüzden ayrılırım şahsen
  • 2
    hedap 15 gün önce
    hoşlandığin kız çalıştığın eczaneden ertesi gün hapı almaya gelse ne yapacaksın?
    2
    gaddarus 15 gün önce
    hapı bedavaya veririm sonuçta hoşlaniyoz hahshahhah :)
    2
    hedap 15 gün önce
    azıcık fare zehrine bandirdiktan sonra:)
    kulağına eğilip (ekmek arası yaparsan daha etkilidir)
    2
    gaddarus 15 gün önce
    sonra da bidaha bekleriz demek
  • 0
    gaddarus 15 gün önce ~ 15 gün önce
    hayırlı işler der ayrılırdım herhalde
  • -2
    kopmaca 15 gün önce
    bende ayrılırdım o kadar da genişleyemedik. bu arada gece clup yazıları consomatris ve gece hayatı yazıları için
    1
    lazcoder 14 gün önce
    gir reklamını başka çöplükte yap. burası backlink yuvası değil
  • 1
    sewo 15 gün önce ~ 14 gün önce
    sevdiysem çeker kurtarırdım o hayattan, sevmek bir et parçasına kendi et parçanı sokmak mı?
    seks o kadar fazla anlam yüklüyorsunuz ki evleneceğiniz insanı bile seks yapmış mı, eskort mu diye yaftalıyorsun.
    sevin ya sadece; ancak sorun bu değil sende iyi biliyorsun. asıl sorun benim öpmeye kıyamadığım kıza nasıl dokundular diyip ağlayıp zırlamak değil.
    asıl sorun; benimkinden daha büyük penis gördü mü?, benden daha iyi sevişen adamlar oldu mu, benden daha iyi seks yapan erkekler oldu mu hayatında...
    yeterli miyim ? ühühühühhüh

    yav et bu et öleceksin, sev ya aşık ol. parayla etine et sokmuş. ne yani bu mesleği keyif alarak mı yapmış.

    mesele seni seviyor mu, seninleyken seni aldatıyor mu?
    bırak seks yaptığı penisler arasında ilk 10 girme, en uzun boşalan erkek sen olma, hayvani sevişip tahrik etme...

    seni seviyorsa en çok zevki senin penisin verir, seni seviyorsa aldatmaz, senin boynuna kondurduğun öpücük bile onun ayaklarını yerden keser. seks yapma ya her gün al karşına sevgini anlat. git mastürbasyon boşal gel derdin bu ise yeter ki iliklerine kadar sev. bu duyguyu yalansız, taktiksiz tat.

    toprak olmadan doya doya sevin. şurada yaşayacağınız kaç yıl kaldı. zaman geçiyor. tik tak tik tok.

    not: gerçekler acıdır.
    0
    horseman 14 gün önce
    tik tok mu
    0
    sewo 14 gün önce
    en azından sonuna kadar okumana sevindim.
    0
    horseman 14 gün önce
    aklıma bu haber geldi. encrypted-tbn0.gstatic.com/images
    0
    sewo 14 gün önce
    adam.
  • 1
    sjense 15 gün önce
    eski kafa degiliz ama erkekliginde bir raconu var, dna ve yaratilis geregi erkek sahiplenir korur kollar, kadinim dedigi insanin baska erkeklerle ile hasna fisne ediyor olmasi hic bir erkegin kaldirabilecegi bi durum degil, kaldirabilenin erkek oldugunu dusunmuyorum. ayrica amina koyayim oyle isin, dusuncesi bile igrenc.
    0
    bizanskurdu 15 gün önce
    hiçbir kelimesi fazla oldu reis, kaldırabilen çok fazla
  • 1
    siyaasiyabend 15 gün önce
    hocam hep mi mervelere gitmiş bayan arkadaşımız ? basardım tekmeyi, eğer eskortsan efendi gibi gel söyle ne bizi oyalıyon.. -beylikdüzü innovia bunu beğendi...

    yalnız o bu değil de, bana en çok koyan şey şu idi.... senelerce teomanın şarkısını ''bir kar tanesi ol kon komidinin ucuna'' diye mırıldandım... meğersem ''komidin'' değilmiş o, dilmiş dil.....
  • 0
    leopoldiye 15 gün önce
    puvo sen ayrılmazdın ama herkeste sen değil
  • 0
    meqt 14 gün önce
    ayrılma meselesi durumu kaldırıp kaldıramamaya bağlı insan kendine dürüst olacak bu yaşanmış bitmiş bi olay sen bunu öğrendikten sonra karşındakine hayatı zindan edecek misin ya da bu durumdan herhangi bi rahatsızlık hissedecek misin? sana çok aşığım derken aklından nasıl başkalarıyla yatabilmiş düşüncesini çıkaramıyorsan ona aşık olsan bile bir gün istemeden kırarsın, tartışırsınız yüzüne yüzüne oro*pu(nereyi yıldızlayacağımı şaşırdım amk) dersin ama bu sefer de karşındaki kaldıramayabilir belki zamanında escort olabilmeyi kaldırabilmiştir ama birine sevip güvendikten sonra durum, karşısındaki tarafından bilindiği halde o davranışa maruz kalması hiç hoş olmaz

    ben bu bilgiyi sonradan öğrensem rahat hissedemezdim rahat hissedebilene de bir şey diyemem tamamen kişiliklerimizle alakalı
  • 0
    lazcoder 14 gün önce
    birde soruyorsun yani?
  • 0
    anarchist 14 gün önce
    parası neyse verir bir de paraylan sikerün
  • 0
    omfg 14 gün önce
    yaşamadan bilemezsin.
  • 0
    akdmrahmt 14 gün önce
    oha.
8 saat önce 17 saat önce 19 saat önce dün dün dün dün
  • soruyorum

    SOR CEVAPLA KATIL ABONE OL

    32 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    samurai
    reelsamurai

  • bu bölüm #sor bölümünün alt bölümüdür.
  • küfürsüz ve kardeşce takılacağınız bir ortam  

    lütfen abone olmayı unutmayınız

    puiv kuralları geçerlidir!

    her türlü soruyu saygı çerçevesinde sorabilirsiniz.