güzel kızlar bölümüne açılan başlıklar

    4
    gaddarus 12.2.2017 00:53 ~ 01:15
    yav ya sizin zevkiniz yok ya da ben kadından anlamıyorum abi güzel kız (güzel) yani ne kadar çirkin varsa atiyosunuz illa bana (pi: #model) bölümünü canlandırtcaksınız.. yapmayın güzel atın allah aşkına bak lütfen rica ediyorum güzel sadece güzel oke?

    edit: puvolar eğer resim bulamıyorsanız tumblr arşivimin linkini veriyim içinden seçin seçin atın yani :)
  • 1
    puivundik 12.2.2017 00:54
    adam haklı beyler :)
  • 1
    meqt 12.2.2017 01:06
    ben zevkime güvenerek atardım oysa ki..
    1
    gaddarus 12.2.2017 01:14
    yani tek kendini düşünme puvo :)
  • 1
    ibrahimisbilir 12.2.2017 02:38
    gaddar bu konudan şikayetçiyse problem var demektir :))
    1
    gaddarus 12.2.2017 12:18
    eyvallah :)