11

yaz aylarının geldiği anlaşıldığı an

evet yavaş yavaş yaz ayına girdik istanbul'da.ben sıcağa hassas olduğumdan hemen terlemeye başlıyorum.yaz ayları gelişini size nasıl fark ettirdi?
  • 0
    mevsimlikisci 2 yıl önce
    işe giderken ve dönüşte güneşin henüz batmadığını görmeye başladığım an.
  • 0
    oxygen 2 yıl önce
    gömlekleri sırılsıklam olmuş dayılar
  • 0
    jedhunt 2 yıl önce
    çeşmeden su akarcasına ter atmak.
  • 1
    oluroylearada 2 yıl önce
    toplu taşıma araçlarında ekşi ekşi ter kokusu.
  • 0
    tombalaci 2 yıl önce
    etrafta dondurma yiyen çocuklar.
  • 0
    airen 2 yıl önce
    serdar ortaç ın albüm çalışmaları. olum tehlikenin farkındamısınızzz.
  • 0
    bobina 2 yıl önce
    turistler soruyo how women can go to the beach diyoruz yine yaz geldi
  • 0
    shewolf 2 yıl önce
    gözümde ki alerji başladı hemen anlarım
  • 0
    planbasitkacin 2 yıl önce
    laptopun bacakları ısıtmaktan, yakmaya geçtiği an.
  • 0
    reelsayi 2 yıl önce
    serdar ortaç'ın albüm çıkardığı an.
  • 0
    sensizyasayabilmerem 2 yıl önce
    gece yatarken pencerenin açık bırakıldığı an.
  • 0
    babasikilikli 2 yıl önce
    buz dolabını serinleme amaçlı kullanıldığı an.
  • 0
    amigirtlaklayanadam 2 yıl önce
    adanada oturuyom sanki güneşte yaşıyozz aq
  • 0
    elfgozlucuce 2 yıl önce
    kaloriferlerin kapatıldığı, kombilerin birkaç aylığına dinlendirilmeye alındığı anlardır.
  • 0
    bedelsizasker 2 yıl önce
    ofisteki herkesin tatil planı yapmaya başladığı andır.
  • 0
    flyingdutchman 2 yıl önce
    otobüste 'ayy yandık bee ne kadar sıcak. şoför bey klimayı açarmısınız lütfen?? ' diyen koca yürekli tombul kahraman ablamızın sesi..
  • 0
    tokcanavar 2 yıl önce
    onun bi kokusu var abi. son haftalarda o kokuyu alanlar anladı beni
  • 0
    tovehi 2 yıl önce
    sınıfta "hocam bu sıcakta ders mi işlenir" bahanesinin türetildiği an

  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    574 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)
    • kural dışı açılan başlıklar değiştirilecektir.