25
aras kargoda yaşadığım hırsızlık olayı 4000tllik soygun
14.08 tarihinde samsundan istanbul cennet şubesine iphone 7 plus 128 gb yolladım kutusunda faturası falan herşeyi vardı abimin ismine yolladım hediye olarak doğal olarak iclouddu bilmem hat falan yoktu içinde. adrese teslim yaptırdım parasını ödedim alıcı gönderici sms bilgisi yaptırdım parasını ödedim sms gelmedi kargoyuda şube teslim olarak başkasına teslim etmişler ve savunmalarıda çok kolay şahıs bize kimlik gösterdi sahte kimlik olabilir diyorlar. abicim tc no başka imza başka ki hatta gönderdiğim kişinin ismi bile başka. şikayet açtık dönmediler. sizce bu dava nasıl sonuçlanır ?
gelişme 1:22 ağustos 2017:
pazartesi gidip cumhuriyet savcısına başvuru yaptım sizin birşey yapmanıza gerek yok dediler telefonu bloke ettirdim ve aras kargodan şikayetçi oldum. faturam var kargo gönderim faturam var ve yolladığım şube benim lehime ifade veriyor bakalım süreç nasıl işleyecek
gelişme 2: 13 kasım 2017
1 hafta öncesinde tekrar aradım konuştum ilk önce tanzim edelim deyip bayiye çağırdılar sonra dava etmişsiniz dava sürdüğü için işlem yapamıyoruz dediler ancak edevletten sorguladğımda adıma dava yok adalet mahkemesine gidip sonuca baktırsam mı acaba ? tüketici haklarınada başvursam sorun çıkar mı arkadaşlar 4 ay oldu tek bir ilerlememe kaydedemedik genel merkezleri ile görüştürmüyolar defalarca kayıt bıraktım bir tek kişi dönmedi acaba neler yapabiliriz yardım eder misiniz ? zor durumdayım ekşi sözlük vs hesabım yok oraya post açamadım

r10 konusu:tıkla
donanım haber:tıkla
  • 0
    fevzi 10 gün önce
    4 ay nasıl geçti ben orayı anlamadım? sen yanlış yapmışsın. hiç vakit kaybetmeden hemen bir avukat tut ve dava aç. kaybetmene imkan yok her türlü kazanacaksın ve avukatlık masraflarını da eşşek gibi ödeyecekler.
  • 1
    8bit 10 gün önce ~ 10 gün önce
    adamlar suçlarını biliyor parayı verecekler ama acemilikten işleri karıştırmışsın galiba onlar da üstüne yatmış. savcılığa soramıyor musun bizim iş ne oldu diye?
  • 5
    hedap 10 gün önce
    zor durumda olacak birşey yok.
    kargonun teslim tutanağını alıp, müracaat savcılığına başvuracaksin.
    ordan dosyanı açacaklar ve dosyan işleme konulduğunda seni adliyeye ifade vermeye çağıracaklar.
    hiçbir şey bilmiyorsan bile en yakın polis karakoluna git.
  • 1
    caytiryakisi 10 gün önce
    orada çalışan birisi değilse bu telefonu alan bende bir şey bilmiyorum abi. böyle saçma açıklama mı olur.
  • 1
    ademak 10 gün önce
    sonunda hakkını alırsın o konuda rahat ol ama aynı zamanda bu yazıyı bir resim haline getir ve twitter'a koy. takipçin yoksa birinden rica et koysun. orada acayip hızlı yayılıyor, genel merkezin kulağına giderse dakkasında hallederler sorunu.
  • 0
    champ 10 gün önce
    geçmiş olsun. bir kansız insan nelere sebep oluyor yazık.
  • 2
    onion 9 gün önce
    böyle basitlik görmedim. koskoca aras kargo buna nasıl müdahil olup çözmüyor olayı.
    1
    filozofunsakali 9 gün önce
    koskoca mı please :d
  • 1
    filozofunsakali 9 gün önce
    bir kez konuşup anlaşamadıysan direkt daha fazla muhattap olmadan mahkemeye gidecektin. hala şansın var iken avukatını tut davayı aç. tanzimat davası ve avukat masraflarıyla birlikte paranın peşine düş. böyle böyle oyalarlar adamı ortada kalırsın.
  • 7
    gargiii 9 gün önce
    beyler şuan tüketici mahkemesindeyim buradanda adliyeye savcılığa geçeceğim
    1
    dirtcinciyazari 9 gün önce
    ilerleme nedir
  • 2
    gargiii 9 gün önce
    ihtarname çektik ve twitterda hashtag başlattık 2 twitten sonra beni aradılar ve yarın çözüm ile ilgili konuşacaklarını söylediler beklemedeyiz bakalım.
    0
    sewo 9 gün önce
    bence fazla bile beklemişsin tüketici hakem heyetine gittiysen zaten iş çözülür hep tüketiciyi savunurlar şirket yanlısı çok nadir karar çıkar.
    sonuna kadar haklısın son durumu merakla bekliyorum. hakkını savunduğun ve bunu paylaşarak başkalarına destek olduğun için teşekkür ederim.


  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    261 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • küfür ve +18 başlıklar yasaktır..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...