18

bayramı bile çaldılar.

şuan kahvaltımı yaptım boş boş koltukta uzanırken içimi buraya dökesim geldi.
benim dün bayram alışverişi yapmam yeni elbiseler tatlılar çikolatalar almam gerekiyordu, 1 pantolon 100 lira, 1 çikolata 30-40 lira. ablam evli istanbulda, belediye enişteme bayram izni vermiyor, yeğenlerimi alıp gelemiyor, hadi izin verdi diyelim benzin 7 lira, otobüs bileti 150 lira uçakmı oda ne. kurban desen kırmızı eti kurbandan kurbana yerdik artık kurbandada yiyemiyoz. teyzemlere veya dayımlara gitsek arabamız yok, dolmuşla köye çıkılmıyo. abim bugün evde değil sabah erkenden çalışmaya gitti bayramlaşamadık bile kurbanlıkları kesecekmiş. bende daha yarın bahçeye girip fındık toplicam. sizin bayramınız benimkinden ne kadar farklı olur bilmiyorum ama, normal günlerden daha mutsuzum bugün. yazımı okuyan herkesin bayramını kutlarım.
  • 1
    piiuv 6 gün önce
    sabredenler müjdelendi sabret be kardeşim :) hayırlı bayramlar
    1
    tesla52 6 gün önce
    oğlumun adını sabrettin koyucam :)
  • 0
    gamzeszgin 6 gün önce
    dök içini dök hayırlı bayramlar dilerim puvo
  • -2
    filozofunsakali 6 gün önce
    bunun sorumlusu da dexter. 2012 öncesi hiç böyle değildi türkiye. mutluyduk anasını satayım.
  • 0
    hedap 5 gün önce
    acukda bize topla:)
    0
    tesla52 5 gün önce
    benim kendi fındığım yok :) başkalarının fındığını topluyorum.
    0
    hedap 5 gün önce
    olsun abi karadeniz'in şu havası yeter be. huzur var valla. çok kalabalığa gerek yok.
    0
    mcafkkk 5 gün önce
    52 olduğundan ordu olduğunu tahmin ediyorum nerelerde topluyosun
    0
    tesla52 4 gün önce
    perşembe-ulubey-efirli-boztepede fındık topladım 10 gündür. yarın akşam köyüm gürgentepeye çıkıcam beni 1 ay göremezsiniz buralarda.
    0
    mcafkkk 4 gün önce
    ben de ikizcedeyim :)
    çık çık köyün gibi olur mu başka yerler
  • 0
    banabubade 5 gün önce
    reiz bizde ne yapalım fındığı bitirdik kurbanıda kestik kendi kendimize takılıyoz :d
    0
    tesla52 4 gün önce
    biz başlamadık la daha fındığa, daca fındık kopmuyor bizim bahçelerde :)
    0
    banabubade 4 gün önce
    bizde de kopmuyordu da koparttık bi şekilde :d
    0
    mcafkkk 4 gün önce
    ne ara bitirdiniz biz daha başlamadık :d
    0
    banabubade 4 gün önce
    hızlıyızdır reiz :)
    0
    mcafkkk 4 gün önce
    maşallah maşallah :)
  • 0
    karakartal1903 2 gün önce
    böyle geldiyse böyle gidecek değil ya
    bizde iyi günleri göreceğiz
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1881 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..