7

türkiyenin bir teşhir ve açık cezaevine dönüşmesi

her gün birileri ayıplanıp, birileri tv ekranlarından teşhir edilip, hedef gösteriliyor. düşünmek suç, düşünceye teşvik suç, farklılık suç, soru suç. en ufak farklılıkta ''fetöcü'' damgası yemeniz içten bile değil. ben bu durumdan hicap duyuyorum, haya ediyorum, çok zoruma gidiyor. artık bu durum öyle acı veren bir hal aldı ki, en azından benim açımdan aynı zaman da fiziksel bir acıya dönüştü.

tv'lerde daima bir hakaret unsuru var, hep bir teşhir mevcut. biz nereye gidiyoruz kardeşim ? bu adamlar ne olsun istiyor artık.....
  • 4
    bizanskurdu 27 gün önce ~ 27 gün önce
    hapishanelerde 800 kadar bebek varmış. ben bunu duyduktan sonra hiçbir şeye şaşırmam artık. bu bebeklerde yine hapishanelerde olan 15 bin başörtülü bacıların çocukları, nam-ı diğer fedöcülerin. zaman gazetesinin başındaki adam dışarıda, fetö ile resmi olan adamlar hala milletvekili, fetönün en zengini dışarıda ama rehber öğretmenlik yapan kadınlar, kermes düzenleyen kadınlar ve onların bebekleri içeride. böyle bir adalet var işte ülkede. kimse bana gelip de 15 bin tane kadının terörist olduğunu söylemesin, siktirin gidn aq. o kadar pkk'lı kadın yok lan içeride, pkk 35 yıldır var.
    0
    siyaasiyabend 27 gün önce
    her şey o kadar ortada ki, rezillikleri sefillikleri her şey biliniyor ama bir korku saldılar, herkesi satın alıp susturdular....
  • 1
    furis 27 gün önce
    ellerine sağlık, ellerin dert görmesin.
    giderek çıldırıyoruz zaten. bundan yana sorun şüphe yok. ilginç olansa herkesin farkında olması.
  • 0
    yavuzsultanmehmet 26 gün önce
    ne istediklerini bence onlar da bilmiyor, tek bildikleri kendilerin haricindeki herkesi yok etmek istedikleri. he bu iş böyle gider mi? gitmez tabi amk illa ki bu devran döner, ne zaman dönmedi ki.

    adama ekonomi kötü diyorum, fetöcölerle aynı ağzı konuşma diyor. ya yarram ne alakası var, cebimizde para kalmadı hala fetö dio
3 saat önce 20 saat önce dün dün dün