10
ölmeden deep web e girmek istiyorum
heryerde görüyorum ama nasıl girerim bu garip yere. çok merak ediyorum bu yeri. başıma bela alırmıyım sizce ve puivde giren oldumu bu yere. nasıl biryer olduğu az uz biryerlerde gördüm. giren olduysa bi ss atsin da bakalım.

ölürsem helva yerine kadayıf yapın.
  • 2
    meqt 12 ay önce
    overrated diyebiliriz
    1
    balikkraker 12 ay önce
    ne demekdi bu simdi :(
    0
    meqt 12 ay önce
    yani fazlasıyla abartılmış

    en son tor browsera da erişim engellenmişti onun dışında nasıl giriliyo bilmiyorum
    0
    balikkraker 12 ay önce
    hmm
  • 1
    ofsaytsizburak 12 ay önce
    böyle aptal şeylerle uğraşacağına kendini geliştirecek şeyler yapmanı tavsiye ederim.
    1
    balikkraker 12 ay önce
    ama merak işte ne yaparsın
    0
    shewolf 12 ay önce
    ne manyaksın sjjsjs aptal şey değil bence o sitede her bilgi her şey var sen düşün
    1
    quentra 12 ay önce
    sana ne kattı o sitede ki bilgiler
  • 2
    zevce 12 ay önce
    girme ben en son girdiğimde böbrek satan biriyle konuştum 100 bin verdi satmadım
    0
    balikkraker 12 ay önce
    bn 100.000 tl ye böbrek üstüne dalağimi da hediye ederdim 😁
    2
    hadiyarimaya 12 ay önce
    aslında babanın organlarını satabilirsin bir işe yarasın pezevenk
    0
    balikkraker 12 ay önce
    onun organini alsinlar. üstüne ben 100.000 tl vereyim
  • 1
    ssl 12 ay önce
    google: tor browser
    gir ve bir bok olmadığını anla.
    0
    balikkraker 12 ay önce
    internet cafe de gircem. hackerlar falan var diyorlar
    3
    ssl 12 ay önce
    lan git gir evinden yok oyle bir sey. ben de haçkırım güven bana.
    1
    balikkraker 12 ay önce
    tamam giricem. zaten cumartesi bugün
    1
    quentra 12 ay önce
    abi msn patlama programı verir misin??? :d
  • 1
    yondaimehokagesama 12 ay önce
    yaş kaç?
    1
    balikkraker 12 ay önce
    17
    1
    yondaimehokagesama 12 ay önce
    ozaman fatura babana kesilir hiç bulaşma.
    18 ol da öyle bulaş adama yazık
    1
    balikkraker 12 ay önce
    ben internet cafede gireyimde intermet cafeciye kesilsin
    2
    tdk 12 ay önce
    de ayrı.
    1
    quentra 12 ay önce
    ıntermeti de düzelttirmelisin
  • 2
    ananyamus 12 ay önce
    merak edip gerekli islemleri yapip girdim, heryerde linkler var anca on yuzunu gorebildim ölü sikenler katiller sikini kesip elinde poz verenler birbirlerinin agzina sicip sikisenler ivir zivir. daha ilerisine zaten bilgisayar bilgim yetmedi seninde icinde kalmasin bi goz at dahada istemeyeceksin zaten
    1
    balikkraker 12 ay önce
    yanımda kusmuk torbası bulunmalı o zaman 😁😁
    1
    eftalkirmaz 12 ay önce
    gerekli işlemleri yapıp girdim demişsin.nedir o işlemler ?
    1
    ananyamus 12 ay önce
    tor browser indirip giriyorsun. baska islem varmiydi suan emin degilim acikcasi
  • 0
    circlepit 12 ay önce
    biz girdik bi arkadaşla... uyuşturucu sitesiydi. işte marihuana falan fiyatlar yazıyordu.(ülke tailand ya da filippinlerdi) sitenin ismini tam hatırlamıyorum... zaten girdiğimle çıktığım bir oldu. çok korkmuştum.. tabi tor browsersiz olmuyor bu işler. onion url li siteler hepsi... zaten yasaklanmış bildiğim kadarıyla türkiyede. bi daha da denemedik zaten :)
  • 1
    tdk 12 ay önce
    mıyım ayrı.
    0
    balikkraker 12 ay önce
    baş harf büyük olcak. senin meslek burda sökmez.
    3
    tdk 12 ay önce
    olcak değil olacak. burda değil burada.
    0
    quentra 12 ay önce
    çok havalı lan
    0
    canki 12 ay önce
    kesinlikle öyle
  • 1
    oncugenclik 12 ay önce ~ 12 ay önce
    bok var merak edilecek git asya ulkelerini filan gezmeyi dene , hem güzel , aksiyon , çılgınlık olur mesela .

    bu gezme ile alakalı da değil , başka iş mi yok merak edilecek 😂😂😂 puvo allah aşkına ...
    -1
    balikkraker 12 ay önce
    ne yapayim puvo 😁
    1
    oncugenclik 12 ay önce
    yaa puvo . bacak kesenler mı dersin neler var neler , geçen gün videolar denk geldim de
  • 1
    fyahman 12 ay önce
    hergün griyom bi box yok pampik
    1
    eftalkirmaz 12 ay önce
    nasıl giriyorsun ? bu hack virüs falan olayalrı gerçek mi ?
    1
    fyahman 12 ay önce
    tor browser indir köprü ayarlarını yap flash playeri kapat güvenliği arttır ve en onemlisi tor browserı full ekran kullan ma ;)
    hack e gelirsek parayı veren düdüğü çalar anlayışı var

  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    694 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    gaddarus

    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...