14

almanların becremediği şey

var mı öyle bir şey?
  • 3
    guglepiley 28 gün önce
    balkonu mutfağa katmak
  • 0
    ignelifici 28 gün önce
    otomobil.250 den sonra hep bi titreme geliyo canım.
  • 0
    bozuklimon 28 gün önce
    biz diyeceğim de kesin bir şekilde beni de becermişlerdir
  • 0
    utkanben 28 gün önce
    sovyetleri yenmek.
  • 0
    sonjedi 28 gün önce ~ 28 gün önce
    küfür etmek.

    adamlarda hiç okkalı küfür yok :( leyla ile mecnundaki karakterler gibi küfrediyorlar :(
  • 0
    turan544 28 gün önce
    dılleri yuzunden pek şarkı soyleyemezler
  • 0
    dirtcinciyazari 28 gün önce
    siyaset.
    tarih boyunca bi tek kölesi olmamış güçlü avrupa ülkesidir. elin hollandasi portekizi bile onca köle ülkesi yapmışken kocaman krallık bi köle ülke alamamıştır
    0
    toruko 26 gün önce ~ 26 gün önce
    nah yoktu :d milli savunma üniversitesi rektörü erhan afyoncu'dan oku bari. kaç tane bismarck adında afrikalı var oradan hesap et
    www.sabah.com.tr/.../guneybati-afrikada-alman-somurgesi
    onun dışında al senin bayıldığın tayyip bile diyor:
    "-ey almanya, bak yine söylüyorum; önce holokost'un hesabını vereceksin. namibya'da 100 bini aşkın namibyalıyı nasıl yok ettiniz, nasıl öldürdünüz onun da hesabını vereceksin. siz, türkiye'ye veya türklere parlamentosunda kalkıp da sözde ermeni soykırımı oylaması yapacak, varsa belki de en son ülkesiniz. kaldı ki bizim tarihimizde bu noktada zaten bir derdimiz yok, bir sıkıntımız yok. bizim tarihimiz, katliamlar tarihi değildir. bizim tarihimiz, merhamet tarihidir, şefkat tarihidir. aramızdaki fark budur."
    www.timeturk.com/.../haber-163509

    salla da az destekli salla a.q. :))
    0
    dirtcinciyazari 25 gün önce
    ittihatçılar almanyayla savaşa grince almanların ellerinde köle olsaydı şuan galip gelirdik. öyle vakit müsaitken bi müddet elde köle tutmak ne siysai başarı nede "kölemiz var" derdirtecek kadar karlı bi iş değil. tayip bey siyaset için bişeyler konuşuyor
  • 0
    denmarkrules 28 gün önce
    bir danimarkalı olarak söylüyorum almanlar espri yapamazlar ayrıca yapılan espriyi anlamazlar
    0
    hellomyfriend 27 gün önce
    bir alman arkadaşıma bana kendi ülkende meşhur bir espriyi söyler misin? demistim.

    "adam kendini kendi bacağından astı" demişti
    0
    lothlorıenkıng 27 gün önce
    beyin yandı mkk o nasıl bir espri.
  • 0
    lothlorıenkıng 27 gün önce
    bulamadım
  • 0
    merveizm 27 gün önce
    samimi olmak
  • 0
    _by_emrx_ 27 gün önce
    ciddi olmak knk luzenim alman bi duramiyo

  • soru-cevap

    Kendi bildiğimiz soruların cevaplarını soruyla birlikte paylaşabildiğimiz bölümdür.

    65 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    hellomyfriend

    drowsy

  • kurallarımız

    1- başlık seçiminde özenli olunuz.

    2- ana kuralları bozan içerikler açmayınız. 


    benzer bölümler:

    #puivesor
    #sorum var