puiv'in çoğunluğunu beynini kullanamayıp çükleri tarafından yönetilen azgın, kudurmuş, salyalar saçan yazarların oluşturduğunu düşünüyorum

    20
    plumerion 20.2.2018 23:56
    aynı şu başlığı artılayarak babalarının, atalarının dahi azgın hayvanlar olduğunu kabullenip bundan "ehehü ühühuahaha" diyerek zevk alan yazar(bu kelimeyi kullanmaya utandım)lar gibi...

    https://www.puiv.com/i/GTHQVMOC

  • -1
    mkll 20.2.2018 23:59
    pff sen de her şeye isyan ediyorsun, adam orada haklı bir tespit yapmış.

    tüm erkekler hayvandır (evrimsel olarak her insan bir hayvandır) bu doğru

    tüm erkekler azgındır (bu da doğru)

    abazadır demiyorum bak azgındır diyorum.

    2
    plumerion 21.2.2018 00:02
    pekala siz azgın birer hayvan olduğunuzu kabul ediyorsanız ben de bu başlığı açarak kendini azgın hayvan olarak görenleri, salya saçan kuduz köpeklere benzetme özgürlüğüne sahip oluyorum. hatta bu benzetmeden zevk bile alıyorlar.
    -3
    mkll 21.2.2018 00:03
    komiksin ya :) kendi dünyanda dönüp durmaya devam et
    0
    plumerion 21.2.2018 00:04
    tamam azgın puvo. azıp kudurmaya devam edin siz de. ben zaten bomboş yaşayan biriyim, hiçbir vasfım yok, merak etmeyin (=

  • 1
    sineboy 21.2.2018 00:01
    ben sevmediğim başlıkları da artılıyorum. bunda abes bir şey yok. bazen fikrine katılmadığım başlıkları, vitrine çıksın da tartışsınlar diye artılıyorum.

    herkes senin gibi düşünecekse zaten puivi kapayalım, plumerion.com açalım rahat edelim
    0
    plumerion 21.2.2018 00:04
    ne oldu, sizin "azgın hayvan" olduğunuzu düşünen kişiye övgü ve artı, ben buna katılmadığımı düşündüğümü belirten konu açınca da ooff yhaa sen de sıktın ama mı oluyor?

    neden ayrımcılık yapıyorsunuz? benimki de bir "konu" bir "içerik" sonuçta hadi bunu da ayrımcılık gözetlemeden artılayın.
    0
    sineboy 21.2.2018 00:06
    artıladım zaten :d boş yere iftira attın bana ben ayrımcılık yapmadım
    0
    plumerion 21.2.2018 00:12 ~ 00:26
    artılamadınız demedim ki? herkes senin gibi düşünecekse.... kısmını bana yazmış olmanıza ayrımcılık dedim.
  • 0
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:02
    yanlış bir haraket ama sadece erkeklere mi yapılıyor acaba? kadınlara yapılan ithamlara neden kimse ses çıkarmıyordu? bu tarz suçlamaları yapan belirli bi grup var. her gün sürekli cinsellikle, taraflara hakaretle başlık açan insanlar var. suç onların açması değil onlara artı puan verenlerde, çünkü artilayanlari bilemiyoruz malesef.
    0
    adamlar 21.2.2018 00:03
    kadınlara yapılanlara da ses çıkarılıyordu emin ol
    0
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:07
    yok hayır ben birilerini suçlamıyorum. size de taraf tutuyorsunuz demedim. ve yapılanı onaylamıyorum. eğer tepki verildiyse de farketmemişimdir. kimseyi yargılamam.(pi: @plumerion)
    1
    adamlar 21.2.2018 00:10
    tabii ki. ama ben şahsen olaylara objektif bakarım ve ona göre yorumlarım. absürt bir şey varsa zaten önce ben eleştiririm o şeyi ya da plumerion :)
    1
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:13
    objektif bakılması güzel bir şey, teşekkür ediyorum. sürekli karşı tarafı suçlamayıp yorum getirdiğiniz için. bugün bu tarz muhabbetlerin muazzam seviyede olduğu bi gün oldu. sayelerin de keyiflerde kaçtı.
    1
    adamlar 21.2.2018 00:15
    aslında kimse kimseyi suçlamamalı. herkes kendi yaptığı yanlışa baksa ve bir şeyler çıkarsa, kimsenin kimseyi suçlamasına gerek kalmaz.
    1
    plumerion 21.2.2018 00:41 ~ 00:42
    en saçma ve en düşüncesiz olanlar da "genelleme" yapanlar.

    adamı bir kız reddediyor "bütün kızlar delikten fazlası değildir" bunları diyecek kadar düşüncesiz insanlarla aynı yerlerde bulunuyoruz.
    1
    adamlar 21.2.2018 00:46
    bak o insanların büyük çoğunluğu troll. fakat trollse komik değil, değilse hiç komik değil. sadece burada bu şeyleri belirtmekle yetiniyoruz
    1
    plumerion 21.2.2018 00:47
    sorun şu ki bunların azınlığı troll. çünkü gerçekten çektikleri kuyruk acısından dolayı "o kız beni reddettiyse , kızlar çöptür ama ben mükkemmelim" gibi düşüncelere sahip olabiliyorlar.
    0
    plumerion 21.2.2018 00:05 ~ 00:17
    ben kadınlara yazılınca da ses çıkarıyordum, denk geldiysem. hatta hiçbir vasfı olmadan, sırf reddedildiği için yok tüm kızlar şöyle , tüm kızlar böyle diyenlere de ayrı tepki gösteriyorum.

    cinsiyet ayrımcılığı yapmam.
  • 2
    hedap 21.2.2018 00:03
    başlığı şimdi gördüm.
    düşüncende sonuna kadar haklısın.
    üstüne eklemek isterim.
    bu sadece erkekler için geçerli değil.
    evli ve çocuklu bir kadın olduğu halde burda erkeklere yavsayan , kendini bekar bir kadın gibi tanıtıp ona buna meyil ettiren ruhu kirlenmiş insanlarda gördüm. onların adına utanmak bile yetmiyor artık. iyice ayyuka çıkmış bir genişlik var.
    son açtığım bu başlıkta olduğu gibi leş mı leş kepaze rezil insanlar.
    bu tür insanlari burda bile gormek mide bulandırıyor.
    2
    plumerion 21.2.2018 00:06
    çok haklısınız hocam, şimdi bu başlıkta bile hala yok bilimsel olarak hayvanız, yok bilimsel olarak azgınız vs diyorlar.

    ee yoldan geçen kekonun teki sana "hayvanoğlu hayvan" derse "haklısınız efenim, bilimsel olarak ben azgın bir hayvanım" mı diyecekler acaba?
    0
    gameover 21.2.2018 00:08
    şimdi keko diyerek kendi topuğuna sıktın. ha hayvan demişsin ha keko :)

    sende iyi görünmeye çalışan bir sayko tipi var. kasıksın.
    0
    plumerion 21.2.2018 00:11 ~ 00:42
    keko diye belirttiğim, kız arkadaşınız veya kız kardeşiniz ile gezerken "ooowwww göte bak beaaahhh" diyen tipler hoşunuza gidiyorsa , ... sanırım diyebileceğim pek bir şey kalmamıştır.

    türkçe sözlükte yeri olmayan bir kelimeyi nesnelleştirme sebebinizi merak etmiyor değilim...
    0
    hedap 21.2.2018 00:08
    insanların tepkiye tepki göstermesi genetik bir hal almış artık.
    hak vermek, doğruya doğru demek büyük bir meziyet gibi algılanıyor.
    bunu maalesef sağlayamıyoruz.
  • 0
    bizanskurdu 21.2.2018 00:05
    her şeyi bu kadar ciddiye alma
    0
    plumerion 21.2.2018 00:12
    ağır hakareti ciddiye alıyorum zaten, her şeyi değil.
  • 1
    chillin 21.2.2018 00:10
    bırak o zaman puiv'i, ne işin var bu kadar pislik adamın arasında. ekşi sözlükte falan takılabilirsin. (dalga geçmiyorum)
    1
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:15
    bu ne demek ya? ben her türlü insanı suçlarım, benim yaptığım nefret söylemleri doğru, siz defolup gidin? güzel bi çözüm yöntemi, sonuçta insanlar hatalarını ya da yanlış tavırlarını üstlenmezler.
    0
    chillin 21.2.2018 00:16
    defolup mu gidin? ben kibarca bir tavsiye veriyorum, kabalaşmanın lüzumu yok.
    1
    kafeinmanifestosu 21.2.2018 00:17
    çok haklısınız. takıldığınız yer çok tutarlı, suçlu benim.
    1
    plumerion 21.2.2018 00:19
    burada yanlış anlaşılma olduğunu umuyorum.
  • 2
    voryzakone 21.2.2018 01:23 ~ 01:29
    hani diyorsunuz ya eskiler gitti biz de demirin tuncuna insanın piçine kaldık diye.tamamen çelişki içindesiniz.bakın size söylüyorum ki yeni gelsem de buraya bu arkadaşın bütün yorumlarını okumaya çalıştım paylaştıklarına bakındım.sizi bir şeyler düşündürmeye ve sorgulatmaya çalışıyor.siz ne yapıyorsunuz sadece önyargılarınızla nefretle saldırıyorsunuz.adam haklı bir kişi yüzünden bütün erkekleri ya da kadınları genellemek nedir?sen eve gidince o zaman baban kızım su getir dediğinde korkuyorsundur heralde bu azgın bana saldırır keşke babam olmasa mı ya da bütün kadınları genelleyip annenden nefret ediyor musun hayır.biraz derin düşünün bir kişi yüzünden bütün insanları genellemek aptallıktır.ha siz böyle düşünmeye devam ediyorsanız eğer olsun ben azgın olayım aq.ya da bir kadın olarak orospu.kendiniz olamayıp insanlara laf atmak kolay ne de olmasa.
    ha bu arada başlık iyi olmuş yeni üye olsam da hoşlanmadığım şey bu umarım bu ortam kirlenmez de güzel fikir alışverişi yapabileceğimiz yer olur.
    0
    plumerion 21.2.2018 02:19 ~ 02:40
    güzel özetlemişsiniz hocam ellerinize sağlık. ne demişler;

    ~düşünmeye sevk ettikçe, size karşı koymaya çalışacaklardır. zira aşağılık düzenlerinin bozulması bir çoğunun çıkarlarını zedeler.



    bu arada bu konuyu da eksileyerek kaçıp azgın hayvan olduklarını kabullenenlere. selam olsun.
  • -2
    shewolf 21.2.2018 01:37
    gül geç sanki dünya tertemiz :)
    1
    plumerion 21.2.2018 02:21
    hayır... gül geç olmaz yukarda da belirttiğim gibi. bunlar o kadar nomalleştirilmiş ki...

    insanlar o kadar düşünmemeye zorlanmışlar ki, artık düşünmeye sevk edenlere bile saldırılıyor.
    çünkü rezil düzenlerinin bozulması birçoğunun çıkarlarını zedeleyecektir.
  • 0
    kadinvsaglik 21.2.2018 02:19
    abarma amk
    0
    plumerion 21.2.2018 02:22 ~ 02:48
    neyi abartıyorum ki anlamadım?

    bütün erkekler azgın birer hayvandır konusunun +15 oy aldığını gördüm? ben mi abartıyorum yoksa puivliler mi?
  • 0
    the_russian 21.2.2018 14:24
    haklı bir isyan başlığı olmuş.
  • 0
    et2olamayangenc 21.2.2018 17:45
    vasifsiz insanlar puiv cogunlugunu kucumsuyor ne hallere dustuk amk
    0
    plumerion 21.2.2018 17:51
    çok vasıflı insanlar da gelmiş geçmiş tüm erkekleri, ayrım gözetmeden azgın hayvan ilanm ediyor. ne hallere düştük...
    0
    et2olamayangenc 21.2.2018 17:52
    benimle ayni tarafimi paylastin banami oyle geldi ?
    1
    plumerion 21.2.2018 17:53
    sanırım √
  • 1
    benjaminbreeg 21.2.2018 17:49
    dün akşam kanser hücrelerimi %70 oranında arttıran başlık
  • 0
    sebnemmm 21.2.2018 20:27
    bazı başlıklar insanı soğutuyor elbette. ülke gündeminin büyük bir kısmı kadın, çocuk, hayvan istismarlarıyla alakalıyken, sebebinin ne tür insanlar olduğu belli diyorsunuz. toplumun her kesiminde bu tür yaratıkların varlığı oldukça incitici.
    üstüne alınıp gocunanların yaraları buradan bakınca görünüyor.
    0
    plumerion 21.2.2018 20:45 ~ 20:46
    bu cümleniz kimlere geldi anlayamadım ki.
    1
    sebnemmm 21.2.2018 23:58
    cümlem bir takım vizyonsuzlara geldi.sesli düşündüm.
    hata nedir biliyor musun? genelleme ve ön yargı.. bu ikisi kışkırtıcı olmuş hepsi bu. nefret söylemleri hem de şiddete dayalı bu tarz sözler her iki cinsiyet içinde doğru değildir. ahlaki yapısı oldukça bozuk bir toplumda yaşıyoruz. ama ben derim ki erkeklere yapılan bu ''hakareti'' lütfen kadına yapılınca da ön plana çıkarın ki farkındalık artsın.
    1
    plumerion 22.2.2018 00:04
    kadınlara genelleme yapılarak kötülenen bir konuyu görürsem zaten gereken tepkiyi göstermeye çalışırım. eğer konuyu göremediysem de görenlerin kullanıcı adımı etiketlemesini rica ediyorum.

    ister kadın ister erkek olsun. bu tür saçma sapan genellemelere her zaman karşıyım, karşıyız.
  • 0
    kodyazanergen 22.2.2018 23:02
    sende burda yazar olduğuna göre ....
    çok fonksiyonluymuşsun gercekten plumerion
    0
    plumerion 22.2.2018 23:15
    bana laf giydirmenin konuyla ne alakası var?
    0
    kodyazanergen 22.2.2018 23:45
    senin millete giydirmendeki alaka ne?
    0
    plumerion 23.2.2018 00:01 ~ 00:01
    milletin bana ve bizlere hakaret etmesi?
  • 0
    argent 27.2.2018 03:44
    kayda alınmaması gereken kişilerdir. bir adolf yetkim olsa hepsine hepsine yallah yallah