10

არაფერი ისეთი არ არის, როგორც ჩანს

ნუ მიმართავთ ცრურწმენებს. ეს არანაირ კარგს არ მოგცემთ. ყველას აქვს სხვა ამბავი. თქვენ უბრალოდ არ იცით.


türkçe anlatamıyoruz insanlara. birde böyle deneyelim dedim.
  • 1
    mcafkkk 1 ay önce
    neyce bu?
    sjensece mi :d
    2
    sjense 1 ay önce
    gürcüce, baba tarafım hopalı/artvin. bizim orada türk çok azdır.
    1
    mcafkkk 1 ay önce
    aa bizimkiler de gürcü. soy gürcü yani. ama bizimkiler böyle yazmayı bilmez sadece konuşurlar.
    raycebi goo :d
    2
    sjense 1 ay önce
    hay kurban olayım be :d mutlu oldum bak şimdi. "didkhans miighe tskhovreba" ömrün uzun olsun demek :) bizde çok bilmeyiz, harflere aşinalık var sadece, oradan türetiyoruz birşeyleri. malum, baya zor bir dildir :d
    1
    mcafkkk 1 ay önce
    valla ben de mutlu oldum :)
    aklıma bu geldi şuan: "şeni make mikgvas" seni seviyorum demekmiş. yıllar önce babaannem öğretmişti rahmetli.
    2
    sjense 1 ay önce
    ah ah, seviyorum ben ya gürcüleri, ülkeleride güzel, kendileride güzel insanlar. neşeliler. çok dolu dolular. ama oralara yakın olmadan insan bilemiyor işte
    1
    mcafkkk 1 ay önce
    valla insanlarını bi tek bahçeye fındık toplamaya gelirken gördüm. öyle medeniyet falan görmüş insanlar ama pek çalışkan değiller 3 4 gün sonra kayboluyorlar :d
    bir de biri inandıkları meryem ana nın fotoğrafını göstermişti bak ne hatırladım :dd
    2
    sjense 1 ay önce
    onlar amele kesim, sen birde batumu başken tiflisi gör. aman yarabbi. benim başlığımda şey yazıyor;

    "insanlara önyargı yapmayın. onların ne yaşadığını bilmezsiniz. herkesin başka bir hikayesi var. hiçbirşey göründüğü gibi değildir"
    1
    mcafkkk 1 ay önce
    doğrudur eminim :)
    bu arada sözden de kendime pay çıkarıyorum hemen
    2
    sjense 1 ay önce
    estağfrullah puvom, o nasıl söz.
    1
    mcafkkk 1 ay önce
    asıl ben estağfurullah puvoli
    1
    lazcoder 1 ay önce
    vay sende laz'sın desene :)
    2
    sjense 1 ay önce
    e biraz geriden var kan :))
    0
    lazcoder 1 ay önce
    hopa da mı yaşıyorsunuz :) bende pazarlıyım
    2
    sjense 1 ay önce ~ 1 ay önce
    her yaz 3 ay oradayım. babam orada yaşıyor. onun dışında samsuna üni okuduğum için dönüş yapıyorum, şuan döndüm mesela :) karadeniz puiv buluş.... geldi aklıma birden bak :)) bunlar bilmez düşünsene bizim sahilde bir masa yapıp nispet yapar gibi paylaşıyoruz burada 3-5 puivci aman yarabbi :d
    1
    lazcoder 1 ay önce
    vay vay vay :) bir ara buluşalım yav. bende erzurum'da okuyorum.
    2
    sjense 1 ay önce
    atatürk şura ya, az dağ çıkayım, oradayım. :) aklımda :)
    0
    lazcoder 1 ay önce
    rize veya hopa da olur sıkıntı yok :)
  • 2
    huseyinargun 1 ay önce
    შენ თქვი კარგი.
    2
    sjense 1 ay önce
    ooo hoşgeldiniz efenim. :)
    1
    huseyinargun 1 ay önce
    hoş gördük efendim :)
    1
    mcafkkk 1 ay önce
    sen de mi gürcüsün yoksa
    1
    huseyinargun 1 ay önce
    hayır :)
    2
    sjense 1 ay önce
    yinede efsane giriş yaptı :))
    0
    mcafkkk 1 ay önce
    ya ben yazıdan anlamıyorum ama eminim güzel bir şey söylemiştir
    0
    huseyinargun 1 ay önce
    her zaman :p
    1
    mcafkkk 1 ay önce
    artık gürcüsün assdfghds
    1
    sjense 1 ay önce
    şey şey, şovalye törenleri gibi, gürcü ilan edelim. omuzlarına kılıç falan koyalım böyle lan ya :d akşam akşam, iyi muhabbet çevirdik bak şimdi
    1
    mcafkkk 1 ay önce
    hay maşallah hay
    2
    huseyinargun 1 ay önce
    ooo :d
    1
    ofsaytsizburak 1 ay önce
    part time mı çalışmaya başladın üstadım gürcistan dil kurumunda ?
    1
    huseyinargun 1 ay önce
    değer kıymet bilinmiyor burada üstadım, ekmek parası mecbur
  • 2
    gaddarus 1 ay önce
    უბრალოდ buradaki 'ოდ' eki türkçedeki de-da gibi vurgu ve belirtmelerde ayrı yazılması gerekiyor desem de inanmayın bu hangi dil :)
    2
    sjense 1 ay önce ~ 1 ay önce
    hahaha, gürcüce :) dünyanın en zor dili tescilli bizimkidir ama, bunu gördükten sonra ben emin değilim.. bu tarz resmik fonetik harfler olan alfabelere çok garezim var. :d

    ""insanlara önyargı yapmayın. onların ne yaşadığını bilmezsiniz. herkesin başka bir hikayesi var. hiçbirşey göründüğü gibi değildir" tarzı birşey yazıyor.
    1
    gaddarus 1 ay önce
    dile bak ne yazdığı da kesin değil :))
  • 1
    leopoldiye 1 ay önce
    gürcüce demek
  • 1
    alicoyum 1 ay önce
    მე არ მესმის
    0
    huseyinargun 1 ay önce
    მესმის, მაგრამ ვერ ვისაუბრებ.
  • hayata dair

    Bu bölümde ibretlik hikayeler ve komik paylaşımları bulabilirsiniz..

    1886 takipçi
  • abone ol
  • moderatörler
    gaddarus
    hellomyfriend
    darkier
    polinezyali
    caytiryakisi
    plumerion

  • bu bölüm #karışık bölümünün alt bölümüdür.

  • bölüm kuralları

    • bölümü takip etmeyi unutmayınız..!
    • konu dışında paylaşım yapmak yasaktır..
    • reklam amaçlı paylaşım yapmak yasaktır..
    • bölüm ile alakasız paylaşım yapmayınız..
    • başlıklarınızı her zaman ilgili bölüme açınız..
    • +18 başlıkları +18 içeriği işaretleyerek paylaşınız..
    • kurallara ısrarla uymayıp tekrar eden yazarlar bölümden engellenecektir..
    • başlıklarda ve yorumlarda herhangi bir kişinin ailesine hakaret,küfür ve rencide edici içerikler kesinlikle yasaktır..
    • şahsınıza yapılan küfür-hakaret  gibi içerikleri puiv moderatörlerine bildiriniz..