8

kadınların istediği değilde kendi yoluna giden erkeklerin oluşturduğu akım mgtow

link
  • 2
    magic 15 gün önce ~ 15 gün önce
    güzel sistemmiş. en basitinden tuzlu kahve metaforunu hiç anlayamıyorum. neymiş oğlan kahveyi bi seferde içerse seni seviyorum demekmiş de kadına değer veriyormuş. kadın bana tasma mı takıyor mk köpek miyim ben? çiftler birbirleri için belli şeylere katlanmalı ama neden her şey erkeklerden bekleniyor? neden sizi seven bir insana acı çektirmek, trip atmak, gününü sikmek hoşunuza gidiyor bunu anlayamıyorum. sevgiden anlayışınız buysa sokayım öyle sevgiye siz insan sevmiyorsunuz.
    twitter’da vs. hep görüyoruz, şu maaşı olan şöyle yemek yapan, şöyle sadık olan varsa gelsin babamdan istesin. sormazlar mı prenses hanım senin katkın ne bu evliliğe. günümüzde bizim erkek milletinin abazalığı yüzünden bazı kadınların şımarıklığı cidden aşmış seviyede. bence bir evde adalet olmalı, çalışmayan kişi ev işlerini yapmalı, ikisi de çalışıyorsa ortaklaşa yapılmalı ve masraflara da ortaklaşa sahip çıkılmalı. ama bizim kızımız prenses, ne çalışayım ne yemek yapayım, akşama kadar kocamın parasıyla alışveriş yapayım soran olursa feministim. gerçekten feminizmi özümseyebilmiş kadınlar böyle davranmaz, o yüzden aslında erkekler olarak feminizmi desteklemeliyiz, kendine feministim diyen kezbanları değil. bu mgtow denen de feminizmden başka bi şey değil bence.
    2
    bizanskurdu 15 gün önce
    bir damatın kahvesine tuz, şeker, bütün baharatları, peynir, bal vs. atmışlar, çocuk öldü amk

    ahada kaynak www.aksam.com.tr/.../haber-306185

    aklıma geldi yazmadan geçemedim
    1
    gamzeszgin 15 gün önce
    teşekkür ederiz bunu da bir kanıt niteliğinde kullanacağız:d
    0
    magic 15 gün önce
    bilimsel verilere dayanarak konuşuyoruz burada
    -1
    magic 15 gün önce
    yazık ya şu 250 gr için hemcinslerim neler çekiyor
  • 0
    gamzeszgin 15 gün önce
    gayet mantıklı bir direniş bu dayatmalar vb. sorunlar toplumumuzda hem erkek hem de kadınlar için var ve kadınların haklarına sahip çıktığı kadar erkeklerin de buna hakkı var.zaten toplumda birbirlerinin haklarının, özgürlüklerinin farkında olan geliri, işleri, sorumlulukları ve duyguları yeterli şekilde paylaşabilen bireyler arasındaki ilişkilerde daha az sorun olur gibime geliyor. hiçbir erkek bir kadının kölesi gibi yaşmak için bir ömür çalışmaz mutlu olabileceği bir ortam ister ki kadınlar da aynı şekilde haklarına sahip çıkmak isterler bu da feminist görüşlerle donanmış güzel bir akım.
  • 0
    hedap 15 gün önce
    ne demek lan akım? erkek adamın akımı felan olmaz.