20
dünyaya bir soru sorun
tüm dünya sizi dinliyor. 7 milyar insanda.

herkesin elinde bir kumanda var. kumandanın üzerinde iki tuş var. evet-hayır.

soruyu sorduktan sonra cevaplamak için 10 saniyeleri var.

kimse bilmiyor ama evete basan herkes 10 saniye sonra ölecek. oy kullanmayanlarda ölecek.

yalan söyleme şansları yok. yalan söyleyenler de ölecek.

sadece hayıra basanlar yaşayacak.

ne sorardınız?
  • 3
    matthewmurdock 10 ay önce
    selam insanlar, insan mıyız?
    0
    404butfound 10 ay önce
    herkesi öldürdün lan :d
  • 1
    gaddarus 10 ay önce
    mutlumusunuz?
    1
    caytiryakisi 10 ay önce
    ne kadar mutsuz varsak kaldık desene :d
    0
    gaddarus 10 ay önce
    aynen yani az kişi ölsün diye sordum zaten :)
  • 0
    specular 10 ay önce
    hiç yalan söylediniz mi?
  • 3
    roxic7 10 ay önce ~ 10 ay önce
    basitçe "cehenneme gitmek ister misiniz?" veya "elinizdeki kumandanın patlayıp sizi paramparça etmesini ister misiniz?" diye sorarak büyük oranda 'hayır' cevabı elde edebiliriz. ya da 'tek bir hakkın var, hayıra basacak mısın?' sorusuyla hem beyin yakar hem de paradoks meydana getirebilirim. sonra kim öle kim kala..
  • 9
    akpartiliyizakparti 10 ay önce
    chp'ye oy verdin mi?
    0
    roxic7 10 ay önce
    vaay güzel taktik
  • 0
    pandababy 10 ay önce ~ 10 ay önce
    pandaları sevmeyen var mı ?

    evet diyen ölsün zaten xd
    0
    roxic7 10 ay önce
    kalpkalpkalp
  • 0
    siyaasiyabend 10 ay önce
    neden ?
  • 1
    huseyinargun 10 ay önce
    yorumda senden bahsetti diye bildirim geldi hata mı ?
    0
    quentra 10 ay önce
    bana da geldi
    1
    huseyinargun 10 ay önce
    eklemıs da gozukmedı gerı sıldı heralde
    0
    caytiryakisi 10 ay önce
    ben ekledim ya puvo teami :d
    0
    huseyinargun 10 ay önce
    ama yorum gozukmuyo sıldın mı gerı
  • 0
    altiniser 10 ay önce
    seni benden başkası sikti mi?
    0
    caytiryakisi 10 ay önce
    bakirsindir sen bide. gitti işte herkes tek başına kaldın :d
    0
    altiniser 10 ay önce
    10 numara soru daha ne istiyorsun
    -1
    hedap 10 ay önce
    seni denmez sizi denir.
  • 0
    efendisioftherings 10 ay önce
    gerçekten iyi mi geceler derdim . sonrada taşlanırdım.
  • 0
    abbeeeu 10 ay önce
    ölmek ister misiniz?
    herkesin kendi kararı :d
    0
    caytiryakisi 10 ay önce
    adam ya :)
  • 0
    kalcasever 10 ay önce
    sevişelim mi ?
    0
    bizanskurdu 10 ay önce
    herkes ölür reis
    0
    kalcasever 10 ay önce
    öldüm de gömdüm
    0
    hedap 10 ay önce
    bence 1 kişi yaşar. o da büyük ihtimalle sen olursun bu kadar sevdiğine göre.
  • 0
    onearmy 10 ay önce
    bu hayat olmadı baştan başlayalım mı?
  • 0
    hedap 10 ay önce
    yaşıyor muyuz?
    ve dünya bir anda sessizliğe bürünür.
  • 1
    nenarovada 10 ay önce
    evetmi hayir mi ?
  • 1
    5xxxxx 10 ay önce
    ölmek ister misiniz? (yaşamak isteyen hayir der zaten, ölmek isteyen de isteğine kavuşur her türlü)
  • 0
    dilosss913123 1 ay önce
    dünya bize cevap verebilir mi ki bunu ilk bi düşünelim o soruyu yine sen cevaplıcan

  • derin düşünce

    eleştirel bir fikrin varsa, yeni bir teori ürettiysen, kayda değer planların varsa, insanlara bir gerçeği göstermek istiyorsan veya düşünceni akım haline getirip kendine yeni nökerler kazanmak istiyorsan, derin düşünce bölümü emrine amade.

    142 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    roxic7

  • görünürde bir kural yok. fakat gizli saklı bir kaç kural var. onları ihlal etme. düşün bakalım, sence hangileridir? 

popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...