17
recep tayyip erdoğan'ın ölümü cumhuriyet tarihinin en travmatik günü olacak olması
biraz önce yaptığım tespit. 40 milyon insan yasa boğulurken 40 milyon insan bunu halaylarla kutlayacak. 20 yıla yakın bir dönemin sonu ve tüm sırların ortaya çıkmasının başı olacak.
  • 7
    exper 1 yıl önce
    tespitin böylesi artılanır ben önceden mendilimi hazırlayayım malum halay başı olurum belki
  • 0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    kenan evren gibi ihtiyar hald lux icinde olurse pek bi olay olmaz
    0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    kenan evren hala ölmedi :)
    0
    keyiftuccari 1 yıl önce
    nasıl lan :)
    0
    hellomyfriend 1 yıl önce
    komada 5 yıldırr
    0
    keyiftuccari 1 yıl önce
    ben gömdüler falan sanıyordum bir bakayım
    0
    keyiftuccari 1 yıl önce
    ölmüş lan bizi mi trolluyon :)
    1
    hellomyfriend 1 yıl önce
    amk bende kenan ışıkla karıştırdım kenan evren öldü amk
    0
    keyiftuccari 1 yıl önce
    hahaha :))
    0
    kaygusuzyazar 1 yıl önce
    kenan evren öldü be
  • 0
    tswayne 1 yıl önce
    bence de bir diğer düşüncem %50 lik iki kısmın biraz yada çok karışık bir ortamda olabileceğidir.

    bakalım sonumuz hayırlı olsun.
  • 3
    sadurra 1 yıl önce
    20 yıla yakın bir dönem diyerek rte'nin ''2021-2022'' civarı öleceğini düşünen arkadaş tespiti. eğer 2023'ten önce ölürse bu adam yemin ediyorum biz ölene kadar ''erdoğan mübarek adamdı 2023 için de çok efsane fikirleri vardı, yavudileri, siyonizmi falan bitirecekti'' yorumunu yapıp, kafamızı sikerler. bir de kesin bir tane adam çıkıp ''erdoğan öldürüldü mü?'' diye kitap yazar. yıllarca bir alay sığır tarafından ''astınız, zehirlediniz, götüne soktunuz, davutoğlunu yedirmeyiz'' gibi tabirler ortaya çıkarılır falan.

    ölse de rahat bırakmayacak yani.
    1
    ilteris 1 yıl önce
    +
    0
    spartakurd 1 yıl önce
    tespitin dibine vurmuşsun :)
    -1
    mehmetcemrekisa 1 yıl önce
    çapulcunun çekememezliğini okudunuz.
  • 2
    yondaimehokagesama 1 yıl önce
    koyunlarda hüzün duyacak kadar zeka kalırsa dediğin olur ama sanmıyorum makarnadan altın vuruş yapacaklar
  • -1
    ka_fa1500 1 yıl önce
    ama gercekten tc tarihinde nüfusun yarısı ''lider''ini bu kadar severken diğer yarısı bu kadar nefret etmedi ondan,daha önce hiç bir vatan evladı ana avrat bir başbakana canlı yayında küfredildiğini duymadı ama onun gibi onlarca lider, bakan, vekil geldi geçti bu millet kuzu kuzu izledi. harbiden öldüğü gün düğün bayram olacak ama yetiştirdiği elemanlar, hısımlar, akrabalar, yandaşlar zaten çoktan içine sıçılmış bir ülkenin üstüne sifonu çekmek için bekliyor olacak. uyumaya devam et güzel ülke
  • -1
    yepyeni 1 yıl önce
    40 milyon insan mı ? zaten 50 milyon seçmen var.
    0
    ateslipancar 1 yıl önce
    80 milyonun yarisi
    0
    oschemat 1 yıl önce
    ışte 80 in yarısı 40 ama seçmenler 50 milyon diyor onu sevenler 25 milyondan az
  • 1
    keyiftuccari 1 yıl önce ~ 1 yıl önce
    erdogan aslında ölmedi diye (pi: #komplo teorileri) başlık açarım.ekstrada bır suru malzeme çıkar
  • 0
    spartakurd 1 yıl önce
    belki de %51 in sevinci olur
  • 0
    yaabakmabana 1 yıl önce
    rez.
    öldüğü zaman entryi bulursam değiştiririm, umarım.


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...