6
üniversiteye gittiğinizde fark ettiğiniz gerçekler
genelde ilk fark edilen gerçek şu oluyo 'ulan ben bu bölüme ait değilmişim ne işim var burda.'
  • 1
    thuglife 11 ay önce
    annemin yemeklerinin efsane oluşu gerçeği tokat gibi indi yüzüme.
  • 5
    exael 11 ay önce
    hayaller amerikan pastası gerçekler şırnak molotof yapımı
  • 0
    cyrus 11 ay önce
    bilmem hiç gitmedim.
    cyrus tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    sirreferee 11 ay önce
    dersi kaynatamama :(
  • 0
    piuuuvv 11 ay önce
    kızlar teklif etmiyormuş panpa :) orda da sap sap dolanıyorsunuz malesef :) :)
  • 1
    shirohige 11 ay önce
    derse devam zorunlulugunun olmasini gectim sabah erken saatte okula gidiyosun zaten sanayi sitesi gibi amk universitesi liseden tek farki serbest kilik kiyafettir son bisey daha lise bitsin universitede rahatlicaksiniz diyen butun lise ogretmenlerimin ....
  • 2
    dasaksiz_penguen 11 ay önce
    üniversitede kızlar vermiyor
  • 0
    juchi 11 ay önce
    üniversite sınavlarına hazırlanırken inönü üniversitesi'ndeki, şehrimin nacizane üniversitesi, kütüphanede çalışmak için her hafta sonu giderdim. bir gün denk geldi hafta içi gitme şansım oldu ve hafta içi üniversiteye gittim. etrafımda insana benzeyen varlıklar vardı ama bunlar insan değildi. insanın bir üst modeliydi. kendimi aslanların arasındaki kedi gibi hissetmiştim. hemen kendimi benim gibilerin ders çalıştığı kütüphaneye attım.
  • 0
    didibergamot 11 ay önce
    özel ve vakıf üniversitelerinin 4 yıl sonunda parayla diploma satıyo oluşu ve mezun olduğunuzda size bir şey kazandıramamaları
  • 0
    vasiliagayev 11 ay önce
    hayatin lay lay lom olmadiği
  • 0
    advertiser 11 ay önce
    hoca 15 dakika gec gelse ders dusuyorr diyorlari yalanmis mk 30dk bile bekeldik -_-
  • 0
    nestor 11 ay önce
    üniversiteye kapağı atınca rahatlanmıyormuş. bunu diyen hocalarıma ve yakınlarıma burdan selamlar.
  • 0
    oncebinickbulmaklazm 11 ay önce
    2. sınıfına gelenlerin hemen hemen hepsi sosyal tespit yapıyo
  • 0
    cgrmus 11 ay önce
    Yine siz teklif ediyosunuz 😄
  • 0
    ewonereye 11 ay önce
    2 universite terkedip 3. Üniversitedeki tek başarım. . Kaliteli insanlarla sex kalitesiz insanlarla kalitesiz sex.
  • 0
    shosin 11 ay önce
    Amfinin her 4 yillikta mevcut olmamasi
  • 0
    noauthorityforoldmen 11 ay önce
    notlar kırtasiyede değil.
    hocalarla aranı iyi tutarsan en kötü cb
  • 1
    kaygusuzyazar 11 ay önce
    lys den sonra sınav stresi olmaz sandıydım öyle birşey yokmuş
  • -1
    mehtap 11 ay önce
    :) tanrım dersler o kadar kolayki bu okul benim bilgi kapasitemi hak etmiyor. Okulu mu bıraksam
  • 0
    balbazar 11 ay önce
    Hayatın gerçekten zor oldugunu anlıyorsun herşeyin para oldugunu daha iyi ögreniyorsun
  • 0
    nietszche 11 ay önce
    Devamsızlığın olmaması , lisede ki gibi duslediginiz arkadaş ortamına hemen sahip olamamak not bulma dersi geçme yaz okuluna kalmama derdi vizeden aldığın yüksek notun bi sike yaramaması hocanın yarım yamalak 1 saat anlattığı konunun kitapta 200 sayfa olması saçma sapan ders programları ders kayıt için uğraşlar bütün ve yaz okulu gerçeği gibi sıralanır. Hiç matah bir yer değildir heleki ilk senenizdeyseniz
    nietszche tarafından 11 ay önce düzenlenmiştir.
  • 0
    circlepit 11 ay önce
    ulan tek yakışıklı ben değilmişim ...
  • 0
    karamsaryazar 11 ay önce
    Hiçte amerikan pastası değilmiş dedim


  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    223 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    mortal

    garavel
    hellomyfriend
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)


popi yükleniyor...

popi yükleniyor...

pupu yükleniyor...

pupu yükleniyor...

tepe yükleniyor...

tepe yükleniyor...

g20 yükleniyor...

g20 yükleniyor...