11

kendi kendinize konuşur musunuz?

ben biraz önce yarım saate yakın kargomu ebesinin nikahına götüren kargocuya, sonra adresimi yanlış yazan firmaya giydirdim. benim kargomun orda ne işi var arkadaş. 1 haftadır bekliyorum. ptesi anca gelirmiş 😤
  • 1
    adamlar 8 ay önce
    tabii ki hayır. deli miyim ben?
    0
    besiktasli 8 ay önce
    aşk olsun ben deli miyim
    0
    adamlar 8 ay önce
    bilmem deli misin
    1
    besiktasli 8 ay önce
    yani evet ama sende deliymişsin bak hacemat arkadaş öyle diyo
    0
    adamlar 8 ay önce
    yoo sensin deli
    0
    besiktasli 8 ay önce
    delirttiniz lan beni
    0
    oschemat 8 ay önce ~ 8 ay önce
    seni hacamatlasınlar inşallah
    1
    besiktasli 8 ay önce
    inşallah ya her derde deva diyolar
    0
    oschemat 8 ay önce ~ 8 ay önce
    aynen ben senin iyiliğini düşünüyorum. belki hacamattan sonra osche yazabilirsin :)
    0
    besiktasli 8 ay önce
    çok mu istiyosun öyle yazmamı
    0
    oschemat 8 ay önce
    oschmehmet diyenler olduğu için çok da umursamıyorum ama hacamat nedir ya 😂
    1
    besiktasli 8 ay önce
    porsche desem itiraz etmezsin ama
    0
    oschemat 8 ay önce
    en azından harfleri daha çok benziyor, evet porsche ye bir itirazım yok
    0
    besiktasli 8 ay önce
    hacemat diycem ama
    0
    oschemat 8 ay önce
    sıkıntı yok :) doğrusu hacamatmış bu arada, şimdi baktım
    0
    besiktasli 8 ay önce
    senin harflerle hacemat oluyo anca
    0
    oschemat 8 ay önce
    bi hacamat bile olamadık lanet olsun
    0
    besiktasli 8 ay önce
    senin harflerle hacemat oluyo anca
    0
    oschemat 8 ay önce
    bi hacamat bile olamadık lanet olsun
    0
    besiktasli 8 ay önce
    hadi benim internet yavaştı iki kere yazmışım sen niye iki kere cevap veriyosun 😂
    0
    oschemat 8 ay önce
    acaba kaldıracak mısın diye bekledim kaldırmayınca dedim hadi ikisine de yazayım boş kalmasın
    0
    adamlar 8 ay önce
    ben de okuyorum boş boş burada ne olmuş diye :d
    1
    sewo 8 ay önce
    usta ne adamlarsınız bende diyorum elim kaydı yukarı mı çıktım. dejavu gibi hissettim.
    0
    oschemat 8 ay önce
    beşiktaşlının yerinde gaddarus falan olsa bozmadan ikili devam ederdik, bu yine iyi 2 yorumda kaldı
    1
    besiktasli 8 ay önce
    sağol ya çok bonkörsün 😂
    0
    oschemat 8 ay önce
    ben de böyle bir insanım işte nabarsın 😂
    0
    pentaigo 8 ay önce
    acaba daha da mesaj atarsak kutu yok mu olucak. küçücük sıkıştım burda
    0
    besiktasli 8 ay önce
    denemek lazım
    0
    pentaigo 8 ay önce
    mesela ne zaman?
    0
    besiktasli 8 ay önce
    tamda şuan
    0
    pentaigo 8 ay önce
    ama bende dar alan korkusuvar umarım biter
    0
    besiktasli 8 ay önce
    ben varım korkma
    0
    wertyus 8 ay önce
    denedim olmuyor küçüldükçe küçülüyor tek satır tek harfe dönüyor :d
    0
    besiktasli 8 ay önce
    bide biz deneseydik neden hevesimizi kırıyosun
    0
    wertyus 8 ay önce
    ben gözlerin bozulmasın istedim tamamen seni düşündüğüm için
    0
    astigmatiolanadam 8 ay önce
    sonuna kadar ilerleyip burada hep birlikte gozlemleyelim o halde!
    0
    wertyus 8 ay önce
    3 hayırla uğurluyoruz seni :)) :d asdasda
    0
    besiktasli 8 ay önce
    yooo kim demiş
  • 1
    oschemat 8 ay önce
    bi hocam kendi kendine konuşmayan delidir derdi
    1
    adamlar 8 ay önce
    o hocan deli galiba
    1
    oschemat 8 ay önce
    şşş sen kimin hocasına deli diyorsun
    1
    adamlar 8 ay önce
    galiba senin hocana
    1
    oschemat 8 ay önce
    haa o zaman sıkıntı yok
    1
    adamlar 8 ay önce
    sıkıntı yoksa sıkıntı var demektir
    1
    besiktasli 8 ay önce
    insanların %94'ü konuşuyodur bence
    1
    oschemat 8 ay önce
    e tamam kalan %6 deliyse hocam haklıdır :)
    1
    besiktasli 8 ay önce
    neyse o 94'e fazla takılmayalım doğum tarihim olduğu için yazdım sadece
  • 1
    ıbrahim_ersoz 8 ay önce
    o da birşey mi? konferas bile veriyorum. tarım reformu için proje hazırlama kararı aldığımdan beri cılkı çıktı.
  • 1
    wertyus 8 ay önce
    bir ara kitabını yazarken erkek ve kadın başrolü tek başıma oynamıştım ama genellikle konuşurum nedense iyi oluyor 😂😂😂
  • 0
    f242 8 ay önce
    kendi kendine konuşmayan insan mı olur muymuş
  • 1
    gaddarus 8 ay önce
    evet hem de hergun
    1
    oschemat 8 ay önce ~ 8 ay önce
    başlığı okuyunca kendi kendime sordum konuşuyor muyum diye
    2
    gaddarus 8 ay önce
    ben seninle hep konusurum osche ;)
    1
    oschemat 8 ay önce
    biliyorum gaddarcım
    1
    gaddarus 8 ay önce
    yani demek ki ikimizde kendi kendimize konusuyoruz hep :)
    1
    oschemat 8 ay önce
    sen benle konuşurken aslında sen senle konuşuyorsan ben de senle konuşurken benle konuşuyorsam hello askerden ne zaman gelir
    1
    gaddarus 8 ay önce
    valla suya giden eşek gelir hello askerden gelmez :))
  • 0
    ozderem 8 ay önce
    kim konuşmuyor ki
  • 0
    drozia 8 ay önce
    mutlaka. eger onu da yapmazsak kafayı siyiyıriz.
  • 1
    hedap 8 ay önce
    ekibi kurmak için üye belirleme ve altyapı kurma sorusu.
    baya kalabalık bir grubun lideri olacaksın şimdiden seziyorum.
    0
    besiktasli 8 ay önce
    yok la ekip falan kurmuyorum ne ekibi
    0
    hedap 8 ay önce
    sonunda la dedi:)
    0
    besiktasli 8 ay önce
    ne ekibi la bebe
    0
    wertyus 8 ay önce
    ben senin içinde bir sincanlı seziyorum ama hadi hayırlısı
    1
    besiktasli 8 ay önce
    varlıklar ikiye ayrılır. canlılar ve sincanlılar
    0
    wertyus 8 ay önce
    sen de bir sincanlı olabilirsin ama tabi bir ankaralı olarak bi kac tahminim daha bulunmakta sunuda belirtiyim sincanlılar farklı bir evren
    0
    besiktasli 8 ay önce
    sincanlı değilim ama bende bambaşka dünyayım
    0
    wertyus 8 ay önce
    senin bambaşka biri veya dünya olduğunun yeterince farkındayım ama ne biliyim bi an öyle bir hava sezdim senden
    0
    besiktasli 8 ay önce
    farkımı farkettin ya artık farketmesen de fark eder
    0
    wertyus 8 ay önce
    nasıl bir fark eder aciklarmisin bir ankaralı olarak ben farkedemiyorsam puivde kimse farkedemez
    0
    besiktasli 8 ay önce
    sen farkımı açıklarsan bende denerim
    0
    wertyus 8 ay önce
    bir kere şu noktada konusmalarin cidden çok tanıdık bir his veriyor en basiti daha devam edebilirim sanırım
    0
    besiktasli 8 ay önce
    bu açıklama beni tatmin etmedi. daha uzun bi açıklama olsun ☺️
    0
    wertyus 8 ay önce
    ıyi bakalim bugün içinde gelecektir hanfendi 😊
    0
    besiktasli 8 ay önce
    bekliyorum beyefendi
  • 0
    systemfailed 8 ay önce
    oo dünya kadar özellıkle iş yaparken
  • 0
    stachl58 8 ay önce
    konuşurum ama çoğunlukla oyun oynarken falan olur ve hayvan gibi kahkahalarla sona erer
  • 1
    circlepit 8 ay önce
    inglizce konuşurum genellikle ve iki sözün biri 'fuck' dır. hollywood filmlerin amk.
    0
    fevzi 8 ay önce
    fuck you, you fucking fuck
  • 0
    shirohige 8 ay önce
    konusmayan varsa yalandir
    0
    fevzi 8 ay önce
    yalancıdır

    tdk was here
    0
    shirohige 8 ay önce
    konusmadigini iddia eden kisi yalancidir , konusmayan varsa yalandir . tdk ya mi gidersin nereye gidersin bilmem anlama kabiliyetini gozden gecir.
  • 0
    elecronic 8 ay önce
    en çok yaptığım eylemdir.ingilizce dersinde kendinizi tanıdın dediğinde bunu ingilizce olarak yazmıştım.hocam cümleyi okurken hata var sanmıştı ama sonra türkçe olarak açıkladığımda ağzı açık kalmıştı.neyine şaşırdı bilmiyorum.insanın kendiyle konuşması kadar güzel bir şey olabilir mi ya :d
    0
    besiktasli 8 ay önce
    bence de 😊
  • 0
    baskan1 8 ay önce
    konuşmak mı ? ben kendi kendime destan yazarım.
    1
    besiktasli 8 ay önce
    bana da yazsana
    0
    baskan1 8 ay önce
    herkesin destanı kendine
  • 0
    yavuzsultanmehmet 8 ay önce
    yea because i m fucking weirdo
  • 0
    nyks 8 ay önce
    kendi kendinle konuştuğunun farkındaysan, sana bırak deli desinler yok farkında değilsen bi doktara giderek çözebilirsin bu sıkıntıyı.
    0
    besiktasli 8 ay önce
    farkındayım tabi ki
    0
    nyks 8 ay önce
    o zaman değilsin tabi ki
  • 0
    vera 8 ay önce
    kendimle konuşmak ne kelime, zaman zaman enine boyuna tartışıyorum da.
  • 0
    yunusgunduz 8 ay önce
    ıçimi dökerim genelde, kendime
  • 0
    mazotcu 8 ay önce
    harbiden delilik belirtisi mi ben hep konuşurum. kendi mi böyle avutuyodum :)
  • 0
    damdanakan 8 ay önce
    kendi kendine konuşmayan insan mı olurmuş
  • 0
    bozuklimon 8 ay önce
    evet tescilli deliyim
  • 0
    veterinerhekim 8 ay önce
    sen ne diyorsun ya sadece konuşmakla kalmayıp kendimle kavga bile ediyorum hatta inanmazsın olayları geriye sarıp bak şöyle şöyle yapsaydın böyle olmazdı diye kendi kendime söyleniyorum. ama bunların hepsini içimden yapıyorum yoksa deli olduğum anlaşılır.
    0
    besiktasli 8 ay önce
    veterinerlikle bi alakan var mı cidden? varsa iyi olacak hastanın doktor ayağına gelirmiş. bişey sormam lazım
    0
    veterinerhekim 8 ay önce
    sorabilirsin
  • 0
    ssl 8 ay önce
    psikopat derecesinde evet. çalışırken, dolaşırken hemen hemen her zaman.
    0
    saksak 8 ay önce
    bende de aynı durum var, toplum içinde bile konuşuyorum. ne yapacağız bilmiyorum

  • puivesor

    Puiv üyelerine sorular sorulan bölüm.

    579 takipçi

  • abone ol

  • moderatörler

    magic

    banabubade
    • soracağınız soruyu başlığa tam olarak yazın
    • soruyu yarım bırakıp içerikten devam etmeyin
    • soru cümlesi olmayan başlıklar açmayın
    • belli bir konudaki soruyu ilgili bölüme sorun (örnek: tarih)
    • kural dışı açılan başlıklar değiştirilecektir.